2.9

80.2K 1.4K 268
                                    


Gökyüzü Koleji..

Kulağa ne kadar hoş gelse de bu sadece buz dağının görünen kısmıydı, içi dışı kadar etkileyici değildi. Burada ki öğrencilerin her biri modern aile çocuklarıydı ama sadece sözde.

Beden eğitimi dersinde hocanın gösterdiği egzersizleri yaparken arada bir kafamı çevirip diğer sınıfın öğrencilerine bakıyordum. Ege benden bir üst sınıftaydı ama onun da dersi şuan beden eğitimi olduğu için tam karşımdaydı, basketbol oynuyordu sınıf arkadaşlarıyla birlikte. Onun da bana baktığını görünce yüzümde istemsiz bir tebessüm oluştu.

Tenefüs çaldığında Rüya'nın koşmaktan yorulduğu belliydi ellerini pes edercesine havaya kaldırdı. "Ada, ben çok yoruldum ya gidip biraz dinleneceğim." başımı sallayıp onun kaplumbağa kadar yavaş koşmasıyla okula girmesini gülerek seyrettim.

Gözlerim bu sefer okuldan çıkan kişiye takıldı Irmak bize doğru geliyordu. Ve oldukça sinirli görünüyordu, gözlerini bir saniye bile benden ayırmadan yaklaşıp kızların kulaklarına bir şeyler söyledi. Hepsinin bana olan bakışlarında bir farklılık oluştu. "Ege'den uzak dur!" deyip elinde ki topu sertçe bana doğru fırlattı.

Bunu beklemediğim için top göğsüme çarpıp yere düşmemi sağlamıştı. Ardından diğer kızlar da ellerinde ki topları bana fırlatmaya başladılar hiçbir şey yapmadan öylece durdum ve topların bana gelmesini bekleyip gözlerimi kapattım. Ama hala bir şey hissetmediğim de gözlerimi araladım biri tam önümde durup tüm topların hedefi haline gelmişti. Ege bana döndüğünde endişeli gözleriyle karşılaştım. "İyi misin?"

Hala şokta olduğum için sadece başımı sallamakla yetindim. Az önce ne yaşanmıştı böyle? Ege gerçekten beni kurtarmış mıydı?

Ege'nin öfkeli bakışlarının esiri bu sefer Irmak oldu. "Sakın bir daha bunu yapma!" sesi o kadar kızgın ve tehditkar çıkmıştı ki ben bile korktum. Irmak'ın gözleri doldu ve kimsenin ağladığını görmemesi için arkasını dönüp koşmaya başladı.

"Teşekkür ederim." Ege'nin bakışları tekrar beni bulduğunda yüz ifadesi hala öfkeli olduğunu gösteriyordu. "Senin için yapmadım, kim olsa yine aynı şeyi yapardım." ona bir şey söylememe bile izin vermeden arkasını dönüp okula girdi.

Irmak'ın, Ege'yi hak etmediğini anlamak o kadar zor olmamıştı bu denli saf kötülük yapan bir insanın daha neler yapacağını düşünemiyordum bile. Ege'nin o kızdan ayrılmasını sağlamak için elimden geleni yapacaktım.







______

Ege'nin yaptığı hareket hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sizce yeni bölüm nasıldı?

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!


Son Bir Defa | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin