6.9

62.5K 947 306
                                    


Uyumaktan daha çok sevdiğim bir şey daha vardı o da arkadaşlarımla olabilecek en saçma konulardan uzun süre konuşmaktı. Neredeyse artık bizim diyebildiğimiz yumuşak püf koltuklardan birinde otururken etrafı süzüyordum ve bunu yaparken tedirgin görünüyordum. Dün gece bilinmeyen bir numaradan mesaj almıştım ve kim olduğuna dair en ufak bir fikrim yoktu.

"Uraz değil mi şu?" Rüya'nın kafasıyla işaret ettiği yöne döndüğümde Uraz'ın sevimli yüz ifadesiyle karşılaştım. "Ada gidip selam versene." Rüya'nın imalı bakışlarına aldırış etmedim sonuçta Uraz ile konuşmayalı uzun zaman olmuştu haliyle bende benimle konuşmak istemediği kanısına vardım. "Uraz kim ya? Ve niye sanki aşıkmış gibi benim Ada kuşuma bakıyor?" Rüya, Berke'nin sorusunu görmezden gelip tekrar bana gitmem için işaret yaptı. Aslında haklıydı neden Uraz'ın birdenbire aramıza dağlar taşlar koyduğunu öğrenmeliydim.

Arkadaşlarımın yanından fevri bir şekilde kalkıp ona doğru yürümeye başladım Uraz bunu fark edip aynı şekilde bana doğru geldi. "Ada selam!" gülümsemesi genişledi içten içe onun da benimle konuşmak istediğini hissetmiştim. "Fazla uzatmak istemiyorum Uraz. Neden benden kaçıyorsun?" bunu beklemediği için kaşlarını çattı kafasını çevirdi vereceği cevabı düşünüyordu. "Bu okula ilk geldiğimde ilk gözüme sen çarptın hani kantinde tanışmıştık ya aslında ben o gün bilerek sana çarpmıştım. Senden çok hoşlanmıştım ve hatta sana çıkma teklifi bile ettim." ifadesiz bir yüz ifadesiyle onu dinlerken konuşmanın devamının nereye gideceğini merak ettim.

"Ama yemin ederim Ada eğer senin başka birine aşık olduğunu bilseydim seninle karşılaşmamak için elimden geleni yapardım." buruk bir tebessümle omzuma dokundu. "Sen çok iyi birisin ve mutlu olmanı istiyorum." arkasını dönüp konuşmama bile izin vermeden gitti. Konuşması içime dokunmuştu ve elimde olmadan gözlerimin dolduğunu hissettim.

Koltuğa tekrar oturduğumda Berke gitmişti Rüya merakla bana bakıyordu hatta biraz daha ne konuştuğumuzu anlatmasam patlayacaktı. "Sevgili misiniz?" Rüya bunu çığlık atar gibi söylediği için orada olan herkes de duymuştu Rüya'ya sinirle göz devirip kimin duyduğuna bakmak için başımı çevirdim. Çınar doğrudan doğruya bana bakıyordu kaşları çatık halde. Niye sinirle bize bakıyordu ki?

"Yok evleniyoruz, saçmalama Rüya!"

"Biraz fazla tepki verdim değil mi? Ama ne yapayım kızım heyecanlandım. Ben en son milattan önce bir erkekle konuştuğum için elimde olmadan heyecanlanıyorum." ona kızmadığımı belirterek elimi uzattım. "Önemli bir şey konuşmadık." dedim geçiştirerek.

"Çınar da okulda ki her kızla takılma rekorunu kırmaya çalışıyor sanırım." gerçekten de öyleydi Çınar bu sefer bambaşka bir kızla koltukta oturuyordu yakın bir tavırla. "Gerçekten artık korkuyorum bana da gelir diye." Rüya gülerek başını geriye attı ama ben gülmemiştim. "Ya da Çınar birine aşık oldu ve kız onu reddetti şimdi de o kızı unutmak için diğer kızlarla takılıyor. Hem baksana sence o kız Çınar'ın tipi mi?" Rüya çok iyi karakter analizi, varsayım yapardı ve şimdiye kadar hiç yanılmamıştı. "Çınar bile bu kadar kendi hakkında konuşmuyordur Rüya."

"Biliyor musun? Ada eğer Ege'yle olmasaydın ben seni Çınar'la yakıştırıyordum." kafam karışmış gibi elimle oynamaya başladım kendimi tuhaf hissettim sanki uzun zamandır sakladığım bir şey ortaya çıkmış gibi.
"Rüya sen rüyanda beni falan mı gördün? Çünkü saçmalıyorsun."

"Tamam, tıp." dedi dudağını büzerek. "Hem Ege de bak pişman oldu çocuk. Yakında açlık grevine başlayacağından falan korkuyorum." ona gülerken sözlerinin doğruluğu beni düşünmeye sevk etti. Ege gerçekten çok pişman görünüyordu ve eski haliyle arasında okyanuslar kadar fark vardı.

Gözlerimin önünde ki hareketlenmeyle ne olduğunu kavramaya çalıştım. Çünkü her şey bir anda olmuştu.. Ege aniden yanıma gelip elini bana uzattı gözlerinde ki ışıltıyla ne kadar heyecanlı olduğunu görebiliyordum. "Ada, burada herkesin önünde beni affedip benimle çıkar mısın?"








_________

Çıkma teklifi hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce Ada kabul edecek mi?

Sizce yeni bölüm nasıldı?

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!





Son Bir Defa | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin