6.3

40.8K 1.1K 409
                                    

"Ada ne yalan söyleyeyim gitmediğine o kadar çok sevindim ki anlatamam." Berke'ye başımı sallarken yüzümde bir tebessüm vardı. Onlardan ayrı kalma düşüncesi bile çok zordu. "Bizi bırakıp nereye gidiyormuş." Rüya boynuma sarılınca bende elini tuttum. "Tabi ki sizi bırakmam."

Ben ne hissettiğimi ya da ne yaptığımı bilmediğim bir süreçten geçiyordum sanki.. Ruh halim çok değişkendi bunun nedeninin birden bireye uyuşturucuyu tekrar bırakmam olduğunu düşünüyordum özellikle son bir haftadır yaptıklarımı düşünürsek yıpranmam çok normaldi. Rüya'nın elime vurmasıyla irkildim ama kafamı onun işaret ettiği yöne çevirince kaşlarımı istemsizce çattım. Çınar alt sınıflardan bir kızla konuşuyordu ve oldukça eğleniyor gibi görünüyordu.

Rüya imalı bakışlarla onları süzerken kendine eğlence bulmuştu. "Çınar Çağan yine modunda." karşısında ki kızla aralarında ne olduğunu merak ediyordum. Kızın simsiyah uzun saçları ve kahverengi gözleri vardı uzaktan çok güzel görünüyordu yakından nasıl göründüğünü düşündüm. Kendimi birdenbire ne konuştuklarını merak ederken buldum.

Birden bir el tarafından sürüklenmeye başladığımda refleksle geri çekilmeye çalıştım ama olmadı. Gözlerimi ele ve sahibine çevirdim hislerim beni yine şaşırtmamıştı. Ege'nin elini ittirmeye çalışıyordum. "Ege napıyorsun ya?"

"Ada!" Berke ve Rüya'da ayağa kalmışlardı ama Ege'nin olduğunu görünce engel olmadılar izlemekle yetindiler. "Bıraksana beni sana diyorum!"

"Konuşacağız." dedi beni peşinden yürümem için zorlarken. Ona karşı gelerek beni bırakmayacağına emin olduğumda hiçbir tepki göstermeden peşinden gittim. Zaten tepki gösterecek halim de yoktu. "Ne hakkında?" Ege soruma cevap vermeye tenezzül etmeden okul otoparkına doğru yürürken gözlerimi devirdim. "Sende iyice alıştın beni oradan oraya sürüklemeye."

Sonunda elimi bıraktığında bana döndü yüzü sanki bir kavganın içinden çıkmış gibi darmadağındı. "Doğru mu?" anlamayarak kaşlarımı çattım. "Ne doğru mu?"

Bu halinin nedeninin söylediklerimle ilgili olduğunu biliyordum ama açıkçası onu bu kadar kötü görmeyi beklemiyordum "Uyuşturucu mu kullanıyorsun hala? Nasıl yapabilirsin bunu ya! Sırf benden intikam almak için kendine nasıl zarar verirsin! Taciz edildiğinde niye bana haber vermedin gidip o şerefsizin ağzını burnunu kırardım! Kim sana dokunmaya kalkar Ada?! Hemen bana adını söylüyorsun hemen!"

Yüzüme karşı öfkesini hararetle kusarken fırtınada savrulan yaprak gibi hissettim her bağırdığında kulaklarımı tıkamak istedim ama yapamadım. "Beni üzen herkesi dövemezsin." hem bana nasıl hesap sorabilirdi? Hani benden nefret ediyordu şimdi ne değişmişti? "Öyle olsa bile ilk önce kendinden başlaman gerek."

Bir anlığına sakinleşmek için başımı çevirdim ve birkaç kişinin bizi izlediğini fark ettim ama tek kişi gözüme çarptı o da Çınar'ın ta kendisiydi..

Konuşma sırasının bana geçtiğini anladığımda birden kelimeler ağzımdan öfkeyle çıkmaya başladı. "Yeter! Sürekli beni suçlamandan bıktım artık. Ege Bulut senden nefret ediyorum! Kullandım tamam mı? Uyuşturucu içmeye devam ettim ama bunu senden intikam almak için değil her şeyi unutmak için yaptım."

Gözyaşlarımı daha fazla tutamadım ve akmaya başladılar Ege'yi itmek için hareket ettim ama yerinden bile kımıldatamadım. "Belki fark edersin de yanımda olup beni vazgeçirsin diye bekledim. Ama sen yine görmedin beni. Beni görmeyen herkesin Allah belasını versin! Amerika'ya gidip kendime yeni bir sayfa açmak istedim ama yapamadım neden biliyor musun? Çünkü beni görmezsen unutursun sandım. Beni unutmandan korktum. Gitmediğim için kendimden de nefret ediyorum!"

Konuşmamı bitirdiğimde gözyaşlarımı silmek için elimi kaldırdım ama Ege birden belimden tutup beni kendine çekti. "Napıyorsun?!" diye geri çekilmek istedim ama o daha hızlı davrandı. Hissettiğim tek şey onun dudaklarını dudağımda hissetmem oldu.








________

What??

Sizce yeni bölüm nasıldı?

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!





Son Bir Defa | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin