3.7

34.4K 1.4K 232
                                    

Okulun en sevdiğim yanı kulaklıklarımı kulağıma geçirip sessiz bir yerde oturmak tam da bahçede bunu gerçekleştireceğim sırada kolumun sert bir şey tarafından kavrandığını hissettim. "Noluyor ya?" Irmak'ın arkadaşlarından biri beni onunla yürümeye zorluyordu. "Irmak seninle konuşmak istiyor." dedi. Şaşırmış olsam da itiraz etmedim benimle ne konuşmak istediğini merak ettim.

Önünde birkaç kızın durduğu odaya girdiğimizde Irmak'ın sıralardan birine oturup bacak bacak üstüne atmış bir halde beni beklediğini gördüm. Yüzünde tekin olmayan bir sırıtışla bana bir göz attı. Beni getiren kıza gitmesini işaret edip bana doğru yürümeye başladı.
"Ne yaptın?" dedi gözlerinde görebildiğim hırsla.

"Ne söyledin de Ege benden ayrıldı?" söylediklerine sadece başımı salladım aslında onun şuanda bulunduğu konum o kadar zavallı bir durumdu ki onu ciddiye bile alamıyordum.

"Şeytansın kızım sen!" eliyle göğsüme basıp beni itti. "Kim bilir ne yalanlar söyledin benim hakkımda."

"Ne saçmalıyorsun? Kafanda kurup kurup gelmişsin burada bana saldırıyorsun."

Gözlerini bende bir şey bulmayı umuyormuş gibi gezdirdi.
"Aslında seni anlayabiliyorum."

Eliyle tüm okulu kapsayacak şekilde odada gezdirdi. "Bu okulda ki herkes senden nefret ediyor." yüzünde yapmacık gülümsemesiyle bana iğrenerek bakıyordu. "Acıyorum sana." tuhaf olan şu ki canım hiç yanmıyordu onun istediğini ona vermeyecektim. "Seni kimse sevmiyor." tepki vermediğini görünce sınırlarını daha da zorlamaya başladı. "Bence baban bile sevmedi."

İşte benim hassas noktama basmıştı.

Yüzüne bir tokat geçirdiğimde sinirden elimin titrediğini hissediyordum. "Sakın babam hakkında tek kelime etme!" Irmak ona vurmam karşısında yanağını tutuyordu bunu beklemediği için afallamıştı.

"Irmak!" kapının açıldığını bile fark etmemiştik. Çınar hızla bana yaklaşıp koruyucu bir şekilde önümde durdu. "Ne var Çınar?"

"Söylediklerini duydum." Çınar'ın da ses tonundan ne kadar öfkeli olduğunu anlamıştım. "Nasıl yaparsın bunu?"

"Sanane!" Irmak, Çınar'ın bu tepkisine şaşırmıştı. Açıkçası bende şaşırmıştım.

Irmak eliyle ezmek ister gibi beni işaret etti. "Sen niye bunu savunuyorsun?" Irmak aklına gelen düşünceyle gözlerini kıstı. "Yoksa sizin aranızda bir şey mi var?"

Sonra bunun gerçek olup olmadığını sorgulamadan emin olmuş bir şekilde gülmeye başladı. "İnanmıyorum. Yok artık!"

"Saçmalama Irmak." Çınar benim aksime Irmak'ın sözlerine gülmüştü. "Ege senden ayrıldıysa git ona hesap sor. Gelip burada kızı suçlama."

Irmak pes etmişce kapıya doğru döndü ama gitmeden önce kulağıma eğilip sadece benim duyacağım kadar fısıldadı. "Şimdilik kurtardın kendini, ama bunu sana ödeteceğim!" sonunda çıkıp gittiğinde derin bir nefes aldım ve yere oturup başımı duvara yasladım. "İyi misin?"

Çınar'a bakıp başımı salladım yüzümde acının oluşturduğu bir gülümseme vardı. "Çok iyiyim."

"Üzme kendini senin bir suçun yok." dedi Çınar teselli etmeye çalışarak.

"O zaman neden her seferinde üzülen ben oluyorum?" elimle bacaklarımı birbirine kenetledim.

Çınar yanıma otururken cevap verdi. "İnsanlar kötü."

"Arıza"

"Efendim?"

Çınar birden bire gülmeye başladığında şaşkınlıkla ona baktım. "Yalnız kıza nasıl vurduysan elinin izi çıkmıştı." dedi gülmeye devam ederken.

"Komik mi Çınar?"

Eliyle kendini işaret etti. "Seni bilmem ama ben çok eğleniyorum."

"Sen her zaman eğleniyorsun."

"Her zaman değil." ses tonu ciddi bir ton almıştı.

"Sen üzüldüğünde nasıl desem." elini kalbine koydu. "Sanki, böyle kalbimi eziyorlarmış gibi hissediyorum."

"Çok inandırıcı." dedim gülerek. Onun şaka yaptığını düşünüyordum çünkü her zaman öyle yapardı.

"Ders başlamak üzere." derken ayağa kalktım. Ama Çınar'ın hala oturmaya devam ettiğini görünce gidip gitmemek arasında kaldım. Ama şimdi onunla burada otursam saçma olacağını düşündüm. "Çınar, sağol."

Zoraki bir gülümsemeyle "Her zaman." dedi.

Kapıyı açıp dışarı çıktığımda tekrar kapatmak için kendime çektiğimde Çınar'ın yüzünde daha önce görmediğim bir ifade vardı. Sanki acı çekiyor gibiydi..








________

Ada'nın tokat atmasıyla benimde içimin yağları eridi hdjsk

Sizce yeni bölüm nasıldı!

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!


Son Bir Defa | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin