Egy valamibe tényleg belejöttem az egyedül töltött időm alatt; a lopózkodásba. Olyan csöndes vagyok, hogy a legjobban szemfüleseknek sem tűnhet fel, hogy egyáltalán a közelben járhatok.
Még Peternek sem.
Pedig ő aztán elég figyelmes. Azt hiszem, most túlságosan elvonja a figyelmét a szerelem, hogy észrevegye. A vigyorát csodálom, ami egész edzés alatt feltűnik száján.
– Ennél még a nagynéném is gyorsabban futna le egy kört! Hajrá-hajrá, adjatok neki!
A többiek már levegőt sem kapnak. Nyilván őket is jobban lefoglalja jelenleg a saját problémájuk, hogy mindjárt kiköpik a tüdejüket is. Egy órája tart már az egész, ha nem több ideje. Nekem viszket a tenyerem, attól az izgalomtól, ami elfog. Nagyon ajánlom a barátomnak, hogy ne akarja őket már túl sokáig izzasztani, mert mindjárt kiugrok a bőrömből, annyira szeretnék edzeni.
És azt nem szabad, amíg ők itt vannak.
– Komolyan? Többször kéne elmondanom nektek?! Nyomás!
A fekete edzőszettjében csak dögösebb a szokásosnál, a haja még kusza, biztos azért, mert teljesen összeborzoltam neki reggel, mikor elköszönt.
Kicsit összébb húzódok a rejtekhelyemen, ujjaim tördelésével kezdem szórakoztatni magam.– Meddig futunk még?
– Alex, fogd be a szádat! – Morganen jól látszik, hogy le fogja ütni a fiút, ha még egy nyikkanás kijön belőle.
Tovább szaladnak, Ava egész ügyesnek tűnik, egyáltalán nem fáradt el, leglalábbis nem mutatja kifelé. Kicsit gyorsabb tempóra kapcsol, nagyon koncentrál. Valami nyomhatja a lelkét, mert alig reagál az edző szavaira.
– Ha Strange visszajön a felnőttekkel, mit fog látni? Hogy képtelenek vagytok alap dolgokra?
Megnyomja a kütyüt kezében, sípszó vet véget a srácok szenvedésének.
– Ennyi, többet ne is fussatok, édeskevés, amit ma nyújtottatok. Tűnjetek a szemem elől most már!
Ilyen gyorsan még nem láttam a srácokat elszivárogni, bár ugyanakkor, már jó ideje nem láthattam őket csak így, gyakorlás közben.
Hogy mennyire hiányzott ez nekem! Kicsit hihetetlen is, hogy minden visszaállt a régi kerékvágásba.
Lehet, hogy ezért nem volna szabad annyira elkényelmesednem. Hiszen, semmi sem az, aminek látszik. Ha túl nagy a csönd, az mindig rosszat jelent.
Peter a kulacsát szájához emeli, két korty után ő is a lift felé veszi az irányt. Mikor belép a szürke szerelvénybe, az becsukódik, és hangokat kiadva indul el, feltehetőleg a szobája irányába.
Még úgyis lezuhanyzik, és reggelizik, mielőtt a szobámba menne. Az egy óra lesz. Annyi bőven elég nekem.
Kimászok a kis zugomból, kinyújtózkodom, bár a legyengült szervezetem nem enged sokat.Ezért is fontos, hogy minél gyorsabban visszalendüljek a formámba! Ki tudja, mit hoz a jövő. És nem lehetek gyenge. Most már tényleg nem.
Nagy levegőt veszek, hagyom, hogy átjárjon a kellemes izgalom. Óvatosan állok neki a kezdő gyakorlatoknak, mindent kétszer olyan lassan csinálva, mint azelőtt.
Viszont az adrenalin továbbra is úgy pumpál, hogy nem vagyok képes abbahagyni. Nem tud megállítani senki.A végtagjaim szinte könyörögnek, hogy kíméljem őket, de én már a géphez lépek, bekapcsolom azt. A szerkezet hangosan puffog, a karok már lendülnek is. Még elég messze állok tőle, hogy ne kelljen közbelépnem, a szívem eszeveszettül dobog. Meglendítem az egyik karomat, egy rúgást mérek a kütyüre, ugyanazzal a mozdulattal egy szúró érzés is előtör, marni kezdi a lábamat.
أنت تقرأ
Teen avengers - Amelia Rogers
أدب الهواةSzeretek random vicceket elsütni kellemetlen pillanatokban, és vannak néha fura álmaim. Eddig nem valami különleges élet. Aztán apám elintézte, hogy csatlakozzak a többi nagymenő szuperhős tanonchoz. Most pedig be akarnak tanítani engem is, csak e...