Sampai di rumah, Ariana mandi di bawah pancuran shower sambil mewangikan tubuhnya dengan sabun lavender Palmolive Memories dan minyak body lotion Bodyshop. Bulu ketiak dicukur licin. Rambut biarkan tidak basah tetapi dilumuri dengan minyak rambut Loreal Elvive.
Sambil tangan mengusap tubuh badannya sendiri dengan sabun lavender itu, setiap celah dan penjuru kulit dilumur dengan buihan wangian yang licin.
Belaian tangan pada tubuh sendiri menyebabkan Ariana menutup mata sambil menikmati perasaan tubuhnya disentuh walaupun dianya dilakukan oleh tangannya sendiri.
Tatkala tangannya menyentuh puting payudaranya, terasa nikmat kegersangan melanda dirinya.
Jantungnya semakin berat, nafasnya semakin dalam...
Sambil tangan kanan membelai puting, tangan kiri perlahan-lahan menyalar ke celah kaki.
Kaki dibuka sedikit...
Air menitis dari celahan kelangkang sambil jari jemari sudah mula sampai ke permukaan kelopak kulit lembut yang menutupi faraj kewanitaannya.
ʻʻHmmmmʼʼ suara erangan dilepaskan sambil mulut tertutup, sedikit tersenyum sambil minda bermain-main dalam sebuah fantasi. Ariana membayangkan dua tangannya sendiri adalah seperti sentuhan dari seorang lelaki yang berada bersamanya di dalam bilik mandi itu.
Tangan yang kini sudah mula menjalar ke kulit labia farajnya. Dua jadi mula membuka kelopak itu. Dua jari yang sama mula cuba menerokai lubang faraj yang basah dan hangat.
ʻʻOoohhhhʼʼ minta Ariana sudah mula terkenangkan seseorang.
Seorang lelaki.
Lelaki itu sedang berada mandi bersamanya di bawah pancuran shower itu.
Lelaki itu memeluknya dari belakang.
Mengusap-usap tubuh bogelnya dengan tangan.
Tetapi... dalam fantasi Ariana... lelaki itu... bukanlah Zarul.
Bukan suaminya.
Sebaliknya, mindanya bermain-main mengenangkan lelaki tampan yang menari bersamanya minggu lepas.
Lelaki yang hanya dikenali dengan nama panggilan Romeo.
Kini mereka menari sekali lagi.
Berdua.
Bersama.
Tetapi kali ini mereka berdua bukan menari di atas lantai tari di sebuah kelab malam.
Tetapi menari sama di dalam bilik mandi bersama erangan erotik dua tubuh tidak berlapik sambil tangan mengusap badan.
ʻʻAaahhhhʼʼ desah Ariana tatkala tangannya mengusap biji kelentitnya.
ʻʻAaaaahhhhh... Ooohhhh... Hmmmm... Mmmmmm...ʼʼ erangannya berterusan sambil Ariana mengusap tubuhnya sendiri sambil beronani di bawah pancuran shower.
ʻʻAhhhh... Ohhh... Romeo... Ahhhhh! Ahhh!ʼʼ desahannya berulang kali sehinggalah Ariana sendiri sampai ke gelombang klimaks yang sangat-sangat dirinduinya itu!
ʻʻOhhhhh...ʼʼ Ariana akhirnya menghela nafas panjang...
Kedua-dua tangannya kini telah meninggalkan badan. Ditekap kedua-dua tapak tangan pada dinding. Dahi disandarkan pada dinding yang sama.
Nafas dalam... Sedikit tercungap-cungap.
Telan air liur sekali.
Mata dikatup. Kemudian dibuka perlahan.
Tangan kanan menekap dada.
Tangan kiri masih memapah dinding.
Nafas masih dalam.
YOU ARE READING
Ariana Book One: ʻʻJenayah Keghairahanʼʼ
ActionARIANA NAZIRA Seorang pegawai polis yang muda, baru sahaja ditauliahkan dengan pangkat Detektif Inspektor di Jabatan Siasatan Jenayah, Polis DiRaja Malaysia. Ikuti liku-liku pegawai jelita ini dalam menangani kes pembunuhan beliau yang pertama. Kes...