Bab 20: Datang Kerja Hari Ni?

5.6K 75 22
                                    

Ariana membuka matanya perlahan. Kepalanya terasa berat, badannya pula lesu. Dia masih lagi terbaring dalam posisi mengiring di atas tilam empuk katilnya. Tangan memeluk bantal dan sebelah kaki mencapah di atas cadar yang kusut. Ariana hanya memakai sehelai baju tidur, tanpa mengenakan sebarang bra atau seluar dalam.

Sambil cuba mengingati semula apa yang telah berlaku semalam, Ariana mengusap rambut kepalanya sendiri. Rambutnya juga kusut, muka sedikit berpeluh walaupun kipas siling ligat berputar. Tubuhnya sama berpeluh disebalik baju tidurnya. Badannya berbau masam setelah sekian lama tidak mandi.

Kaki kirinya diangkat mengusap cadar. Terasa cairan yang melekit di peha dan pergelangan kakinya. Ariana yang masih mamai baru bangun tidur, cuba mentafsirkan apa yang berlaku malam tadi.

Tangan yang mengusap rambutnya tadi dialihkan ke paha kakinya. Jari jemari menjalar pada bahagian sebelah bawah paha. Dirasa dengan jari cairan yang melekit itu.

Cairan itu likat, separa kering, separa masih berlendir. Yang kering sudah hampir menjadi berkeping, melekat pada kulit pehanya. Yang berlendir masih lagi dapat dirasa dengan lembut pada jari.

Jari mencolek lendiran yang masih bersisa di kakinya itu. Direnung cairan putih yang melekat dijarinya.

Jari yang sama dibawa ke hidung. Nafas disedut dalam, bau lendiran yang melekit di jari dihidu menyusuk ke dalam rongga.

Entah kenapa bau lendiran itu sangat erotis sekali. Tengit bau jantan seorang lelaki. Kuat dan dalam baunya menyusuk hidung. Bau yang menggetar jiwa. Bau yang menaikkan nafsu syahwatnya.

Bau yang dikenalinya. Bau yang mengharumi aroma kenikmatan setiap kali dia dan Zarul selesai menyempurnakan penyatuan kelamin yang begitu indah nikmatnya.

Iaitu aroma dari pancutan air mani seorang lelaki.

Ariana menghela nafas dalam-dalam. Matanya terpejam buat seketika. Air liur ditelan sekali.

Dengan perlahan jarinya tadi disuap ke dalam mulut. Lidah memeluk telunjuk itu, menjilat sisa lendiran yang masih berbaki terlekit di kulit.

Masin rasanya. Sedikit payau pun ada. Tengit lendiran itu seperti menjilat susu pejal tapai yang telah tamat tempohnya.

Tetapi... kenapa rasanya lain? Air mani Zarul tidak macam ini rasanya. Ariana kenal sangat rasa air mani suaminya. Banyak kali cairan jantan lelaki itu telah disuapkan masuk ke dalam mulutnya. Air mani Zarul sedikit wangi, sedikit manis pun ada.

Pastinya kali ini rasanya berbeza.

Maksudnya... seorang lelaki lain telah bersamanya malam tadi...

Mata Ariana terbuka luas!

Terus dia bangun duduk dari atas katilnya!

Dipandang kiri. Ditoleh kanan...

Tiada siapa di dalam bilik itu. Tiada siapa bersamanya di atas katil itu...

Ariana menutup matanya semula. Menyelak rambut yang separa basah dengan peluh. Nafas ditarik dalam, sambil cuba mengingat kembali apa yang berlaku malam tadi.

Mata dibuka semula melihat cadar di katil. Tompokan air mani jelas kelihatan. Ianya berkuping separa berlendir. Sama seperti bukti yang sama yang terlekat di peha kakinya.

Perlahan-lahan Ariana cuba mengimbas kembali kejadian malam tadi dan semuanya beransur-ansur semula di dalam mindanya.

Ingatan Ariana kembali pada malam semalam, dimana dia telah dibawa pulang ke rumah oleh Hashim. Akibat terlampau penat dan lesu akibat bekerja siang malam tanpa henti, Ariana pitam dan rebah di atas tubuh Hashim, terus tertidur di dalam pelukan lelaki itu. Letihnya tubuhnya malam tadi sehingga dia tidak sempat mengenakan seluar tidurnya sendiri.

Ariana Book One: ʻʻJenayah KeghairahanʼʼWhere stories live. Discover now