Penyatuan dua bibir di antara sang jelita dan lelaki gagah, Ariana dan Hashim sekaligus menandakan berakhirnya kegeloraan yang sentiasa ditangguh antara dua hati yang saling terpaut pada satu sama lain sejak dari hari pertama lagi mereka bertemu.
Perbezaan jarak usia 33 tahun seperti seorang ayah dan anaknya sendiri tidak menjadi penghalang untuk dua insan ini bersatu. Malah, sifat Hashim yang jauh lebih matang itulah yang menyebabkan Ariana sentiasa tertarik kepada lelaki yang berpengalaman ini.
Begitu juga dengan status Ariana sebagai seorang wanita yang telah bersuami. Segala tirai yang sepatutnya wujud diantara mereka telah diangkat. Pemisah yang sepatutnya dihormati kini telah disatukan. Tiada lagi sebarang halangan mahupun rintangan yang dapat lagi membendung gelora yang membuak di dalam hati masing-masing. Gelora bagaikan ombak tinggi yang mendatang. Tiada tembok yang dapat menghalang ombak itu tiba memukul pantai.
Ataupun status mereka sebagai seorang ketua bersama dengan anggota bawahannya. Tiada lagi pangkat, tiada lagi tabik hormat antara mereka. Segala peraturan duniawi dan hakiki tidak menjadi penghalang kedua mereka bersatu.
Dan penyatuan bibir dan mulut antara Hashim dan Ariana adalah simbolik penyatuan batin mereka baru sahaja bermula.
Leher Hashim dipeluk erat, sambil pinggang Ariana pula dipaut seperti tidak mahu dilepaskan. Mulut mereka saling melumat, memagut dan dalam silangan ke kiri dan kemudian ke kanan, sambil lidah memeluk lidah, menakung air liur yang membanjiri sekeliling mulut mereka, meleleh jatuh ke dagu, mengalir ke leher.
Penyatuan kulit ke kulit menerusi mulut dan air liur belum sempurna lagi rukunnya. Segala pemisah berbentuk kain dan baju perlu dileraikan, agar kulit badan juga turut menikmati penyatuan bersama. Sambil mulut masih mengulum mulut, kedua tangan Ariana sudah mula meleraikan satu persatu butang baju Hashim dari kancingnya.
Apabila butang terakhir berjaya dileraikan, baju Hashim terus di tarik dari kemasan seluar, diselak buka dari lengan dan tangan, dicampak ke tepi, jatuh tersidai di atas meja solek.
Dada bidang Hashim yang berotot dan berurat kini terpampang di hadapan Ariana. Bau peluh jantan masih perlahan-lahan kembali bercampur sedikit haruman bau ketiak lelaki ini menaikkan lagi nafsu syahwat Ariana yang sudah tidak dapat dibendung lagi.
Terus sahaja Ariana menyembabkan mukanya pada dada Hashim. Mulutnya dibuka, lidah dijelirkan menjilat sisa-sisa peluh pada dada yang sedap bercampur masin.
ʻʻOoohhhhʼʼ desah Ariana sambil menikmati dada lelaki veteran itu.
Puting dada Hashim disedut, menyebabkan lelaki itu mengerang kesedapan. Tidak pernah sepanjang hidupnya dia dibelai oleh seorang wanita seperti yang Ariana sedang lakukan itu. Sejak menikahi arwah isterinya, Hashimlah satu-satu pengemudi acara senggama mereka. Arwah tak pernah menggoda tubuhnya seperti yang Ariana sedang lakukan sekarang ini. Hashim sendiri tidak pernah mengetahui yang seorang wanita boleh melakukan perkara seperti ini.
Sedikit terkejut dengan godaan nakal Ariana padanya, Hashim mendongakkan kepala sambil mendengus kesedapan, tangan mengusap kepala Ariana yang masih menyedut-nyedut dada bidangnya.
Ariana tidak melepaskan peluang untuk menjilat tubuh indah lelaki ini. Lidah yang basah dengan air liur dilorotkan pula ke bawah. Perlahan-lahan menurunkan dirinya sehingga mulutnya sampai ke bahagian perut Hashim pula. Otot enam lapis Hashim dilumat dengan mulut. Lubang pusat diterokai dengan lidah, ditujah ke dalam, menyedut sedikit rasa kelat dari kupingan daki yang tersemat di dalam lubang pusat itu.
ʻʻAaahhhhhhʼʼ
Sedutan Ariana itu menyebabkan Hashim mengerang lagi. Hampir hilang imbangannya kakinya akibat terkejung disedut pusatnya. Imbangan yang menyebabkan Hashim rebah kebelakang di atas katil.
YOU ARE READING
Ariana Book One: ʻʻJenayah Keghairahanʼʼ
AcciónARIANA NAZIRA Seorang pegawai polis yang muda, baru sahaja ditauliahkan dengan pangkat Detektif Inspektor di Jabatan Siasatan Jenayah, Polis DiRaja Malaysia. Ikuti liku-liku pegawai jelita ini dalam menangani kes pembunuhan beliau yang pertama. Kes...