Tajul tidur dalam keadaan tersenyum. Tidak pernah dia merasai kenikmatan seperti ini, apabila seorang lelaki diapit dua orang bidadari.
Di dalam sebuah bangsal terpencil di dalam kebun getah tinggal di tebing anak Sungai Perak itu, terbaringnya tiga jasad manusia yang tidak berpakaian.
Tajul tidur terlentang dengan batang zakarnya terkulai atas badan.
Di sebelah kirinya ialah ibunya angkatnya Pam Yeek, tidur mengiring menghadapnya dengan kepala warga emas itu direhatkan di atas dada anaknya, sambil tangan memeluk bahagian perut, kaki menyilang pada peha. Tangan Tajul memeluk tubuh ibunya yang penat keletihan.
Disebelah kanannya pula ialah Ariana, juga dalam keadaan mengiring menghadapnya, tubuh wanita itu sedang dipeluk Tajul. Lengan Tajul yang kekar memeluk bahu Ariana itu dijadikan bantal untuk wanita jelita itu.
Walaupun Pam dan Tajul sedang nyenyak tidur, tetapi Ariana masih terjaga, walaupun matanya tidak dibuka. Dipejamkan sahaja matanya. Di dalam fikirannya, Ariana sedang memikirkan kemelut yang sedang melanda dirinya. Sudah empat hari dia dan Pam dikurung di dalam bangsal buruk ini. Tangan dan kakinya tidak lagi diikat seperti hari pertama. Malah, dia bebas untuk bergerak kemana sahaja di dalam bilik itu. Kalau hendak diikutkan hati, boleh saja Ariana senyap-senyap melarikan diri dari bangsal itu sambil Tajul dan Pam masih tidur nyenyak.
Tetapi, untuk melarikan diri dalam keadaan bogel tidak berbaju itu satu kerumitan baginya. Tajul telah pun membuang kesemua pakaian Pam dan Ariana, menyebabkan mereka terpaksa bertelanjang bulat sepanjang mereka berada di dalam kurungan itu. Tanpa sebarang pakaian, tak mungkin Ariana akan bertindak melarikan diri dalam keadaan mengaibkan seperti itu.
Tetapi alasan yang paling utama kenapa Ariana masih berada disitu ialah dia masih cuba untuk merungkai apakah yang sebenarnya berlaku pada malam kematian Marshila. Dan jawapannya adalah pada lelaki yang sedang tidur disebelahnya ini. Ariana tahu, walaupun caranya mendapatkan maklumat dari lelaki ini adalah satu cara yang tidak bermoral, lebih-lebih lagi dengan status dirinya sebagai seorang wanita yang telah bersuami, tetapi Ariana terpaksa mengetepikan segala perbuatan bernafsu yang telah dilakukannya bersama Tajul, asalkan hatinya tetap berpegang kepada cinta yang satu.
Ariana juga akui, yang dia sedang leka dibuai kenikmatan syahwat dan nafsu. Dan nafsu berahi yang sedang melanda dirinya adalah ditujukan kepada seorang lelaki yang sedang dipeluknya pada ketika ini.
Sesuatu pada Tajul yang menyebabkan Ariana sangat mudah dirangsang oleh lelaki itu. Mungkin ianya adalah syahdu menghidu bau tubuh badannya. Mungkin juga disebabkan ketegaran tenaganya. Tetapi yang paling digilai Ariana ialah aset luarbiasa enam inci milik Tajul itu yang telah membuatkan Ariana mengetepikan semua alasan akal dan logik.
Bohonglah kalau Ariana sentiasa tidak teringatkan aset Tajul itu setiap masa. Dia sendiri pun keliru kenapa dia begitu bernafsu seperti itu. Setiap kali dia teringatkan daging enam inci milik Tajul itu, celahan farajnya mula terasa berdenyut-denyut gatalnya.
Dan itulah yang sedang dirasainya sekarang. Nafasnya semakin dalam. Kegersangan pada kelangkangnya sudah perlahan-lahan sekali lagi cuba menguasai dirinya.
Ariana membuka matanya perlahan. Kepalanya masih berbantalkan lengan Tajul. Ketiak berbulu lelaki itu betul-betul berada di hadapan mukanya.
Ariana mendekatkan mukanya pada ketiak Tajul. Bulu-bulu ketiak itu dimain-mainkan dengan hidung. Ariana menarik nafas dalam menghidu bau tengit ketiak lelaki itu. Syahdu baunya menyebabkan terasa liang farajnya mula mengeluarkan lendiran kegersangan.
Ariana kemudian membuka matanya kembali. Dia melihat ke bawah, ke kawasan celahan kaki Tajul. Daging lembik itu terkulai atas peha. Hanya dengan melihat daging terkulai itu menyebabkan air liur Ariana menitis setitik dari mulutnya.
YOU ARE READING
Ariana Book One: ʻʻJenayah Keghairahanʼʼ
AcciónARIANA NAZIRA Seorang pegawai polis yang muda, baru sahaja ditauliahkan dengan pangkat Detektif Inspektor di Jabatan Siasatan Jenayah, Polis DiRaja Malaysia. Ikuti liku-liku pegawai jelita ini dalam menangani kes pembunuhan beliau yang pertama. Kes...