küçük bir mesele

393 24 3
                                    


Casper okuyucu yıldıza bas...


-Tuğçe-

- lan hayatın ızdırabını ####.

Ulan olacak işmiydi şimdi yeni çıktım evden. Geri dönmeyede üşendim ayakabı battı ama neyse okulda hallederim.

-TUĞÇE nereye lan beni bekle.

-Yavaş, yavaş arkandan atlı koşturmuyor.

Yağız durdu, Tuğçenin dediği şeyi düşündü iki saniye ve arkasına baktı. Tuğçe 'de onu takip ederek arkasına dönünce onlara doğru koşan bir gurup gördüler.

-Bunlar da bence beygir sayılıyor. Koş çabuk onlar yetişmeden gidelim yoksa haşat ederler.

-Lan ben ne alaka ,ben bir şey yapmadım ki.

Yağız Tuğçenin kolunu kaptığı gibi okul yoluna doğru koşmaya başladı. Koşarken Tuğçe taşa takılıp sendelerken son anda dengesini sağladı ve koşmaya devam etti.

Bir ara Tuğçe arkasına bakmış, adamların yaklaştığını görünce Yağızın elini zorla bırakmış ve yokuştan aşşağıya bir çita gibi iniyordu. Yağız arkada gülmek ve küfür etmek arasında kalmış ama arkasındaki beygirleri görünce küfür ede ede Tuğçeye yetişmeye çalışmıştı.

Sonunda okulun kapısına kadar gelmişlerdi neyseki son olaylardan sonra okulların etrafında polis vardı yoksa bu adamlar onları yedi cihana kadar kovalardı.

Tuğçe soluklanırken bir yandan da sôylenmeye başladı.

-ulan yine neye bulaştın da koca adamları peşine taktın.

-(kahkaha atar) kendi halini görmen lazımdı adeta uçtun adamları görünce. (daha sesli güler)

Tuğçe olanları hatırlayınca kendini tutamaz ve sesli bir şekilde güler.

Konu orda kapanır çünkü bu tür şeyleri Yağız mıknatıs gibi üzerine çekiyor.

Onlar okula girerken en yakın arkadaşları Arda ve Merve yi onlara yaklaşırken görürler. Yanlarına ulaştıklarında ilk atağı Yağız yapar.

-Naber gençlik.

Merve umutsuz vakaymış gibi yağız a bakar ve bu sefer sözü kendisi devralır.

-Ne olsun yağız sınav var bu gün ne yapıcaz diye düşünüyoruz.

Tuğçe ve Yağız aynı anda birbirlerine bakarlar ve

-HASSİKTİR

Diye bağırırlar bi anda etrafı kontrol ederler. Neyseki sadece öğrenci tayfası vardı.

-Ahlaksızlar, bunlar nasıl laflar kim öğretiyor bunları size , reziller.

Diye bağıran kadınla dörtlü nefeslerini tuttu. Okulun en kısa bireyi olan Safiye hoca kendinden uzun öğrencilerin arasından sıvışırken söylenmeye devam ediyordu. Tam Tuğçelerin yanına gidecekken zil çalmıştı.Tuğçe arkadaşlarını da alıp hızla ortadan kaybolurken arkada birkaç öğrenci çoktan dedikodu moduna girmişti.

Sınıflarına gidip yerlerine oturdular.Cuma günü olduğu için sınıf daha hareketsiz ve cansızdı.
Sınıfın kapısından hoca geldi ve 2 hafta okulun tatil olduğunu açıkladı. Nedeni sorulduğunda ise net bir cevap verilmedi ama herkes biliyordu şu son çıkan cinayet olayı yüzündendi.

Arda sessizce yanındaki arkadaşlarına seslendi.

-Bu olay fazla uzadı artık kapatsakmı başımız belaya girecek yoksa.

Arkadaşları Ardayı onayladı ve okul çıkışı halletmeye karar verildi.

Oy verin pls

Lise Caddesi No.270Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin