Deli Divane

40 7 0
                                    




Casper okuyucu yıldıza bas..



                    -Yağızın Anlatımıyla-

Kızın üstüme atlamasıyla samanlığa yapıştım.

- Bacım kimsin sen be! Kalk üstümden!

X-Yiğidim senin yavuklunum dedum yaa.

- Ya yürü git ne yavuklusu? Sevgilim var benim!

X- ha o çırpı bacak senun yavuklun mi? Şimdi yedum oni!

Kız bir hışımla ayağa kalktı ve samanlıkta çıkacağı sırada onu kolundan tutupkendime çevirdim. Ve söylenmeye başladım.

- sen kime çırpı bacak diyorsun ulan!

Bağırmamla kız daha da hoşnut kalmış gibi bana yaklaştı. Ben iğrenerek kendimi geri çektim. Hiç kusura bakmayın sizde olsanız öyle yapardınız. Kız ikinci defa yaklaştığı sırada içeri İri yarı bir adam girdi. Ben ne olduğunu anlamamışken suratıma yumruk yedim. Ben kalkınca seni fena edeceğim bekle!

Ben ayağa kalkarken kapıdan bana Doğru telaşla gelen tuğçeyi gördüm tahminimce kızın attığı çığlık sonucu sesi duymuştu.

Tuğçe- Yağız! İyi misin?

Bu kızı cidden hiç bir şeye değişemem ya kendi ölecek olsa da beni kurtarır bu neyse allah muhafaza. Biz konuya geri dönelim

- iyiyim iyiyim korkma.

X- Tuğçe?

Tanımadığım iri yarı adam tuğçeyi nerden tanıyordu lan! İri yarı dediğimede bakmayın sadece boyu benden iki üç santim uzundu görünüşü de kalıplıydı. Yalnız Tuğçe çocuğu görünce sinirden alev almıştı
Adam ise tuğçeyi görünce resmen aslandan kediye dönmüştü! Şaka gibi.

- Tuğçe bu arkadaş kim

Tuğçe- Gereksizin teki Yağız! Kalk gidelim yanağına buz felan koyalım.

Deli fatma- ula benim yavuklumu birak! Vallaha parçalarum senii.

Tuğçe kıza sinirden bir tane osmanlı tokadı  yapıştırdı. Kıza üzülmedim değil ama he, tuğçenin elleri mermer gibi çünkü. Yalnız Bu kıza ne oldu lan böyle? Kıza aniden vurmak nedir. Ama oh olsun beni samanlığa atarsa böyle olur.

Tuğçenin yardımıyla yerden kalktım Tuğçenin zoruyla hızlı hızlı giderken adam ahırdan çıktı be bağırmaya başladı.

X - Tuğçe! Özür dilerim. Cidden isteyerek yapmadım onları öyle görünce.

Tuğçe daha fazla dayanamayacaktı sanırım. Arkasını döndü cidden kim bu amk

Tuğçe- Mehmet yürü git vallahi elimde kalırsın!

Yağız- Mehmet kim lan? Bir saniye bir saniye  bu biz daha ortaokuldayken seni seviyor diye mal gibi kaçırıp seni korkutan hıyar mı lan bu?

Tuğçenin yüzünden belliydi oydu lan bu. Platonik derdim de platonik değil sapıktı amk bu! Kaçırmaktan öteaini yapmıştı. Bide adam diyorum lan aynı yaştayız! Ben buna doğru gitmeye başladım. Hem bana attığı yumruğu yanına bırakamazdım.

- bu kızı kaçırdığın gün temel amca var diye vuramamıştım içimde kalmıştı.

Ben buna  iki tane geçirmemle yere yığıldı. Artık nerden duyduysa arkadan arda hızlıca gelip beni çekiştirdi.

Arda- oğlum bir dur! Noluyo? Tuğçe ayırsana şunları!

Tuğçe- arda  dayağı hak edecek biri ve yağız döverek en iyisini yapıyor,

Lise Caddesi No.270Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin