Oy at daaaUyandığım gibi aklıma yağız ve dün olanlar geldi dünki duygusallığıma ben bile şaşırırken yağıza ne diyeceğimi düşünüyordum. Son olaylardan sonra sinir bozukluğu işte Aman siktir et nolcak derim bişey.
Yataktan hızla kalktım nur artık dedikodu yapmaktan Merve ile uyumaya başlamıştı.
Yüzümü yıkayıp üzerime okul formamı giyindim cuma günü ve kahvaltı çoktan hazır olduğu için keyfim iki kat fazlaydı.
- Günaydınnn
Merve - günaydın çay tiryakisi demlik yine balkondaydı.
Nur-he valla Merve ne sövdü sana dua et uyuyord-
Merve - kız sussana!
Cennet ve arda gülerek mutfağa girdiler haftalar sonra hepimizi böyle neşeli görmek of mis ya.
Merve-neye gülüyonuz kıkır kıkır
Cennet- ya biz Tuğçe ile bir film izlemiştik bu salak katile aşık olmuş gitmiş ardaya yalvarmış aşkıma edit yap diye. Fon müziği de cimilli ibo he.
Arda-ahahaha ha
- YA CENNET!
Nur- aşk he ahahahaha
- ben yağıza gideyim cocuk aç kaldı
Merve-git git anca gidersin
Arda-bu gidişin gelişi de var.
Cennet- bana bisey kalmadı adiler.
Hızla merdivenleri çıktım piçlik değil mi korkutmak için yağızın odasına bam diye girdim.
Yağız - Lan!
Girmemle elindeki ağırlıkları yere düşürmesiyle ben gülmekten yere yapıştım. Napayım oda evde spor yapmasın o sıra yağız da sadece bana sövdü.
Yağız - lan piç yavaş girsene
-ahahahaha
Yağız- bak ben senden korkmaya başladım amınakoyim daha dün akşam ağlıyordun.
Yağız yanıma yere çöküp bana çok ciddi bir soru sordu.
- Tuğçe ilk defa ilişki yaşamış Kızıldereliye ne denir?
Soluklanıp cevap verdim.
- ne denir gülüm
Yağız-yerli ve milli
- SHAHAHAHA
Yağız bağırmaya başladı ben ye güldüğümü bilmiyordum güldükçe gülesim geliyordu.
Yağız-ARDA YETİŞİN AMINAKOYİM KIZ KAFAYI SIYIRDI.
Sonunda yağız derman bulamayınca kafama okkalı Bir şaplak attı.
- yavaş piç kadın var karşında
Yağız-Sus hıyar ne için geldin De bakayım.
-he şey kahvaltı hazır.
Sözümü bitirmeden yağızın kolundan çekerek alt kata indik inmemizle ne görelim kuymağın hepsini yemişler aç ayılar.
- Ya hayır!!
Yağız-oğlum kaç haftadır açtınız? Hani bize
Size aha deyip nur suratımıza nah çekti. Kimin kuzeni Bee. Ben yetiştirdim.
Arda- ulan ne yapsaydık siz iki aç otursanız hemen bitirirdiniz.
Merve- cennet hadi üzerini giyin cocum ananı geçtim zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Caddesi No.270
Ficción GeneralLise caddesi çokta tekin değildi. Tuğçe 'de her gün o bölgelerde arkadaş ve iş birlikçileriyle takılırdı. Bu sokak gündüzleri şen şakrak iken geceleri de ayrı bir kasvet vardı. Bir süre önce bu caddede bir cinayet işlenmiş ama kimin işlediği bulunam...