Oyy verin looTuğçe çocuğa anlamsız bir şekilde bakmaya devam ederken 270 sözüne devam etti.
270- Yani okulda duygusuz ve sert biri olarak anılırken bana böyle davranman garip geldi. Çarpıştığımız gün de dahil sana o kadar yakın durduğumda beni öldürsen şaşırmazdım.
Tuğçe- Abartma o kadar da değil, neyse tekrar dayak yemek istemiyorsan otur da yaralarını temizleyip gideyim.
270- sahi sen bana niye yardım ediyorsun ki?
Tuğçe çocuğun dediğini sorguladı doğru dediğini düşündü elindeki malzemeleri kenara bırakıp gitmeye yeltendiği sırada
270- dur! Şaka yapmıştım ya. Hem senin yüzünden dayak yedim senin temizlemen gerekiyor.
Tuğçe arkasını dönüp tehditkarca çocuğa baktı Bi noktada haklı olduğu için geri dönüp malzemeleri eline aldı.
Tuğçe- dayak yediğini kabul etmen güzel ve unutma sana yardım etmiyorum 270, sadece ben sebep oldum ve temizliyorum cinayet gibi düşün delilleri ortadan kaldırıyorum.
270- önceki cinayette delilleri temizlediğin gibi mi?
Tuğçenin aklına işledikleri sokak cinayeti gelince onun görmüş olma ihtimalini düşünüp tedirgin oldu.
Tuğçe-anlamadım? Ne demeye çalışıyorsun 270.
270- Bi cinayet filmi izlemiştim de katil de öyle söylüyordu sen söyleyince aklıma geldi.
Tuğçe konuşmak yerine 270'in yaralarını temizlemekle ilgileniyor du yaralarını silip bantları yapıştırdı ve pansumanı bitirdi.
Tuğçe- evet 270 konuşmamız bu kadar dı. Bidaha ki sefere görüşmemek üzere unutma bana yaklaşırsan bela peşinden ayrılmaz.
270- Bana hep 270 mi diyeceksin? Benim bir adım var.
Tuğçe- Adın beni ilgilendirmiyor. Görüşmemek üzere 270.
Tuğçe lafını bitirip revirden çıkarken arkasından ses yükseldi.
270 - Furkan ben. Furkan Akay.
Tuğçe durmaksızın arkasına bakmadan yürümeye devam ediyordu
Furkan - Bende memnun oldum Tuğçe, pansuman için teşekkürler.
Sonunda sınıf kapısına gelmişti ki zil çaldı.
Tuğçe kapıya vurmak yerine direk içeri girdi. Hoca çıkarken yağız sinirle Tuğçe ye bakıyordu.Tuğçe- bu niye öküz gibi bana bakıyor bileniniz var mı?
Merve-her zaman ki yağız işte tabii artı olarak bide haz etmediği çocuğa yardım ettin ya ondandır.
Cennet-abi öyle bir dayak yemiş ki sanat eseri mübarek
Merve ve Tuğçe kıkırdarken yağız cennetin söylediğine alınarak
Yağız-Cennet hanıma bak sen laf da atıyormuş sen asıl çocuğun suratını görseydin Türkiye sınırları gibiydi yüzü gözü dağılmıştı.
Merve- he yağız he
Yağız-inanmıyor musunuz?
Cennet-tabi efendim
Yağız-Tuğçe şunlara nasıl cocuğun yüzü gözü dağıldı anlatsana
Cennet - camdan Merve ile oturup izledik zaten.
Merve-Ama Tuğçe bunları görüp yanlarına gidince nasıl da aslandan kediye dönüştüler.
Yağız-Anca gülün zaten.
Tuğçe-onu bunu bırakın da arda ile cemre nerde?
Merve - onlar kütüphanede sınava çalışacaklar ama bu konuyu ne ben ne de arda anladı cemre desen zaten arda onu çalıştırıyordu bizden daha zeki birilerini arıyorlar yani.
Cennet-umarım bulurlar bu sene de sınıfta kalırsak yeni bir okul bizi bekliyor.
Yağız-okuldan atılırsam daha okula felan gitmem ben.
Tuğçe-Saçma saçma konuşma salak.
Merve- heh iyi insanlar da lafın üstüne gelir
Cemre - ne o bizim dedikodumuzu mu yapıyorsunuz sizz
Cennet - (gülerek) ne dedikodusu ya
Tuğçe-bulabildiniz mi bari sizden zeki birini?
Arda-buldum valla
Yağız-e ben burdayım ya zatenn
Cennet-zeki dedik yağızcım,
Yağız- bana kötü espri yapıyo diyene bak sen yapamıyorsun bile.
Merve-Bi durun be anlatın siz gülüm nerde o? Yani bize ders çalıştıracak zeki arkadaş.
Cemre- bizim sınıfta Nisa diye bir kız. Kızın 90'ın altında notu yok ve bu konuyu çok iyi biliyor kısaca yeni hocamız diyelim.
Tuğçe - cemre inşallah dediğin kadar vardır çünkü kesin bu sene geçmeliyiz.
Cemre-güvenin bana.
Arda - sana güveniyorum zaten.. Şey Güveniyoruz yani hepimiz.
Yağız-Tuğçe gel Bi olaya karışalım çok sıkıldım ben.
Tuğçe-olay yok ki be kardeşim olsa hop oradayız zaten.
Cennet - sacma sacma konuşmayın başımız beladan ayrılmıyor siz bela arıyorsunuz
Merve- akıllısı bizi bulmaz delisi peşimizden ayrılmaz.
Arda-heh biz tam buyuz işte.
Cemre- ee akşam ne yapıyorsunuz?
Arda-ya parka gideriz ya da evde otururuz herhalde.
Merve-başka yapacak neyimiz var ki zaten.
Yağız-diyorum işte başımızı derde sokalım
Cennet-sonra bizi kim çıkartsın?
Yağız-cemre çıkartır bizi aramızda kavgaya felan bulaşmayan tek kişi o
Tuğçe- ben çok sıkıldım valla kalkın gidelim yağız gel biz şu Nisa denen kızın yanına gidelim.
Yağız-hayhay sultanım buyurunuz biz gidiyoruz sizde oturup dedikodu yapın.
Yağız gülerek sınıftan Tuğçe ile çıkar ve nisa ile tanışmak için sayısal sınıfa girerler.
Yağız-Merhaba baylar bayanlar burdan isa adında bir kız varmış zeki böyle inek felan-
Tuğçe-yağız sen salakmısın? İzle ablanı şimdi.Siz beni dinleyin 90'ın altında not almayan bir kız varmış nerde o?
Yağız - sen çok güzel anlattın sanki salak bana diyene bak.
Tuğçe- Sus valla gombozu geçirurum kafana
Nisa- kavga etmenize gerek yok önünüzdeyim zaten.
Oyy verin looooo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Caddesi No.270
Genel KurguLise caddesi çokta tekin değildi. Tuğçe 'de her gün o bölgelerde arkadaş ve iş birlikçileriyle takılırdı. Bu sokak gündüzleri şen şakrak iken geceleri de ayrı bir kasvet vardı. Bir süre önce bu caddede bir cinayet işlenmiş ama kimin işlediği bulunam...