...
Oy atın loooŞaşkınlığım bittiği sırada Furkan bana annesinin arkasından yardım işareti yaparken ne olduğunu anlamaya çalışıyordum.
Furkanın anası - kızım içeri gelsene ayakta kaldın.
Furkan arkadan hayır işareti yaparken söze atladım. Gözlerindeki o kaçma isteğini görüyordum tam benlik iş
-efendim şuan gelemeyeceğim çünkü Furkan la bir kaç işimiz var da.
Aklıma yalan gelmiyordu
Furkanın anası-ne gibi yavrum? Merakta bırakmayın beni.
Furkan-şey Tuğçeyle dışarıda yemek yiyeceğiz de biraz vakit felan da geçireceğiz anlarsın işte. Dimi Tuğçe?
Afalladım.
-hıhı evet. Ama sözüm olsun bir akşam da size geleceğim.
Furkanın anası - gel kızım gel bu ev sana her zaman açık he bu arada bizim sıpa sana eşeklik felan ederse bana söyle kafasını kırayım.
İstemsizce kıkırdadım.
-Yok beni üzmez o ama merak etmeyin önce ben kafasını kırar sonra szie söylerim.
Karşımdaki tonton kadın da gülmeye başladı. Furkanın tatlılığını kimden aldığı belli oluyordu.
Furkan-ben ceketimi alıp geliyorum.
- pekii bekliyorum.
Furkan içeri girince anneside içeri girdi Furkan ayakkabılarını giyerken annesi elime üç dört tane milföy sıkıştırdı ben milföye bayılırdım!.
-çok sağolun iyi akşamlar size!
Furkanın anası - sende sağol kızım, oğlum gelinime dikkat et.
Furkan bana bakarak güldü. Yürümeye başladık.
Sahile gidene kadar hiç konuşmadık. furkan gelirken bizim için atıştırmalık bir kaç bir şey getirmişti onları kayalıklara gidene kadar yarısını gömmüştüm. Kayaların üstüne oturduğumuz da direkt konuya girdim.
-annen bana neden gelinim diyor ona ne anlattın?
Furkan- aslında konu sen değilsin. Benim İnternet üzerinden konuştuğum biri var adı Tuğçe. Eh bide annem telefondaki mesajları gördü ondan sorun değil de ben fazla kızla konuşan biri olmadığım için annem de seni o sandı.
- bu yakışıklılıkla sevgilin yoksa ne diyim ben.
Evet az önce dediğim şeye ben de inanamadım ne dedim lan ben? İçimden demedim mi onu!
Furkan-anlamadım,
Anlamadım diyor ya! Suratındaki sırıtış anlatıyor anlamadığını zaten hıhı. Yanaklarım al al olmuştu resmen o sırada bana mesaj geldi. Kim yazdıysa şuan ne isterse yapardım, Yine şu tanımadığım ama dertleştiğim cocuk.
A-sana söylemem gereken bir şey var.
A- ama kızma.
Kaşlarım çatıldı ne diyordu bu?
T- ne diyorsun sen?
T-amacın ne?
Ben yazarken Furkana da ikidebir bildirim geliyordu yoksa bu kişi Furkana felan da mı musallat olmuştu?. Ahahaha
İç sesimle uğraşmayı seviyorum ya üf..O sırada bana bir fotoğraf gönderdi.. Hemen açmamla Furkanla kendimi gördüm. Ama fotoğraf uzaktan felan çekilmemişti Fotoğrafı Furkan çekmiştiAltında da yakından çok daha güzelmişsin yazıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Caddesi No.270
Ficção GeralLise caddesi çokta tekin değildi. Tuğçe 'de her gün o bölgelerde arkadaş ve iş birlikçileriyle takılırdı. Bu sokak gündüzleri şen şakrak iken geceleri de ayrı bir kasvet vardı. Bir süre önce bu caddede bir cinayet işlenmiş ama kimin işlediği bulunam...