Sınıfa geldiklerinden Tuğçe hocadan izin alıp Arda ve Yağızı revire götürdü
Tuğçe- Oturun şuraya.
Yağız- Hâla sinirli misin ya?
Tuğçe arkasını dönüp tentürdiyot ve Pamuk ararken Yağızı duymamazlıktan geliyordu.
Arda yağızın kulağına uzanarak "Bence sus, konuşmaya hakkımız yok yoksa bunun siniri sürer 1 hafta evde ağzımıza sıçar ve beton edasıyla bizi sıvar.
Yağız tıkanmış boru gibi gülerken Tuğçe malzemeleri bulmuş pansuman yapmak için yağız ve Arda'nın yanına geldi.
Tuğçe- Gelin bakalım..
Tuğçe pamuğa tentürdiyot dökerken yağız konuşmaya başladı Arda ise Tuğçenin yapacaklarından korkup susuyordu.
Yağız- bizi öldürmezsin değil mi?
Tuğçe - yok, ama beter edeceğim.
Tuğçe pamuğu alıp Yağızın kanayan kaşına sert bir baskı uyguladı.Revirde sadece Yağızın acıdan inleyen sesi yankılandı.
Yağız- ÖLDÜM AMK BİR DAHA KAVGAYA BULASIRSAM NAMUSSUZUM.
Tuğçe-tamam ağlama hadi bantını yapıştırdım geç kenara da Arda'ya da pansuman yapayım çocuk enfeksiyon kapacak.
Arda masum bir şekilde "Düşünceli kardeşim ya." Der ve Yağıza nispeten tuğçeye gülümser.
Tuğçe- Ardaya yavaş yavaş pansuman yaparken yağız dayanamayıp sorarYağız- Niye bize bu kadar kızdın hiç anlamıyorum? Her zaman ki gibi kavga ettik önceden sende karışırdın
Ne oldu da kızar oldun.Arda da onaylarcasına başını sallarken Tuğçe sakin bir nefes verir ve
Tuğçe- Size ne dedim. Ona bulaşmayın dedim dinlediniz mi ? Hayır.
Arda- Ona karşı hislerin falan mı var?
Yağız- sen kolay kolay kimseyi korumazsın bir iş var.
Tuğçe- Evde konuşuruz ve saçmalamayın benim cidden birinden hoşlanacağımı mı düşündünüz?
Arda- insansın ya hani duyguların var.
Yağız- duyguları olduğu kısmını biraz düşünmek lazıım tabii
Tuğçe-uzatmayın hadi sınıfa gidelim beni hemşire ettiniz burda.
Yağız ve Arda önde olmak üzere revirden çıkacakken ikisi bir anda durdu
Tuğçe- yürüsenize yarım akıllılar ama hakkını yemeyelim arda sen zekisin
İkisi de konuşmayınca Tuğçe tedirginlikle ve sinirle ikisini de öne doğru itti ama başarısız olmuştu ikisi gram kıpırdamamıştı ne olduğunu anlamak için önlerine geçmek isterken 270 ile göz göze gelince yine suratını buruşturup yaralarına baktı...Yağız- Ne işin var senin burda yediğin dayak yetmedi mi?
Arda- yetmemiş belli ki olsun bi posta daha koyarız.
Arda ve Yağız laf atmaya dalmışken Tuğçe sinirle ikisininde ensesine okkalı bir tokat yapıştırdı
Yağız- Ah yavaş kızım
Arda- bu kızın eli niye bu kadar ağır
270 Tuğçenin yaptığına gülmemek için yanaklarını ısırırken yağız ensesini sıvazlarken hemen laf attı
Yağız- ne gülüyon yarram?
Tuğçe- Yağız! Arda sen yağızla derse gir ben bu arkadaşı da temizleyip geliyorum.
270 bir iki adım gerilerken yağız ve arda şaşırmış tuğçeye bakıyorlardı yaptıkları o kadar şeyden sonra akıllarına sadece öldürmek geliyordu.
Yağız ve Arda tuğçeye yaklaşıp sessizce
Arda- öldürecek misin lan?
Yağız- bizsiz yaparsan daralırım
Tuğçe-salak salak konuşmayın sadece pansuman yapacağım.
Yağız birden dikleşti ve "sen bu çocuğa pansuman yapacaksın ve biz derse gideceğiz he?
Arda- Gülelim de boşa gitmesin
Tuğçe daha fazla dayanamayıp"Siktirin gidin sinir etmeyin beni pansuman yapıp geleceğim.
Tuğçe Yağız ve Ardayı ikna edip derse gönderdi 270 ise tuğçeye garip garip bakıyordu
Tuğçe- ne, neye bakıyorsun?
270-şey..
Selam askolarr 2. yazarınız konusuyorr sınavlarımız başlayacağı için bölüm atmayacağız sezon finali gibi düşünün akşam bir bölüm daha gelecek sınavlar bitene kadar yazamayacagız biraz heyecanlanın görüşmek üzereee.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Caddesi No.270
General FictionLise caddesi çokta tekin değildi. Tuğçe 'de her gün o bölgelerde arkadaş ve iş birlikçileriyle takılırdı. Bu sokak gündüzleri şen şakrak iken geceleri de ayrı bir kasvet vardı. Bir süre önce bu caddede bir cinayet işlenmiş ama kimin işlediği bulunam...