ölecekmisin

54 12 11
                                    

Oy atın be

Arkadaşlar bir isteğiniz olur aklınıza bölüm konusu gelir çekinmeyin ya patır patır yazın yargılamam yargı hukuk yolunda olur lütfen.

---------

Sabah daha karga kahvaltısını etmeden kalkan Merve diğerlerini kaldırmakla uğraşamam deyip salondaki büyük hoparlörün yanına gider telefonunu bağlayıp asker marşlarından birini açıp son ses vermişti.

Sesten korkan ev ahalisi anında ayaklanıp salona koştular. Merve herkesin uyandığından emin olunca marşı kapattı ve hepsinin hazırlaması gerektiğini okula gideceklerini soyledi.

Tuğçe ve Yağız allah ne verdiyse saydırırken diğerleri boş kafayla odalarına gitti. Sonunda hazır olan ev ahalisi evden çıkarlar Cennet Cemreden aldığı numarayı arar ve Cemrenin çoktan hazır olduğunu öğrenirler. Okula giderken Cemreyide alacakları için onların mahallesinden okula gitmeyi düşündüler. Tuğçe önceki gecenin getirdiği yorgunlukla yarı uyur bir halde yürürken az kalsın boşluğa basıp düşüyordu. Düşmeden önce Arda görmüş ve seri hareketlerle swet'inin şapkasından tutup çekmişti.

Arkadaşının hala ayılmadığını gören Merve ayakta yarı uyur haldeki Tuğçenin karşısına geçer ve sağlam bir tokat atar. Kendine gelen Tuğçe kötü kötü arkadaşına bakar ve yürümeye devam eder. Merve kendisine tirip attığını görünce kendini affettirmek için biraz sırnaşmaya çalışır.

O sırada yaklaştıkları evden Çıkan cemreyi görürler sabahın erken saatinde bile enerjik olan Yağız Cemreye koşarken aynı anda kolunu da sallıyordu. El demiyorum çünkü hunharca salladığı kolu sanki yerinden çıkmış da rüzgar yüzünden sallanıyormuş gibi görünüyordu. Geride kalanlar Yağız'ın bu enerjisine göz devirirken o çoktan Cemrenin yanına ulaşmış konuşuyorlardı.

Yağız- GÜNAYDIN Cemree

Cemre kıkırdayarak karşılık verir ve herkese itafen günaydın der. Kısa bir yürüyüşün sonunda okula varırlar. Cemre farklı sınıfta olduğu için guruptan ayrılır diğerleride kendi sınıflarına giderler.

Okul herzamankinden sakin biter. Bu durum biraz tedirgin etsede ne olabilirki diye geçirdi içinden Arda. Tuğçede biraz rahatsız gibi duruyordu onun gözünde. Ona gizliden iyi olup olmadığını sorar. Tuğçe iyi olduğunu sadece dünden kalma yorgun olduğunu söyler.
Arda pek inanmasada kabul eder ve okulun son dakikalarının bitmesini beklerler.

.....

Sonunda çıkış zilinin çalmasıyla herkes toplanmış dışarı çıkıyordu. Tuğçe ve diğerleri Cemreyi okulun bahçesinde bekliyorladı.

Cemre- geç kaldığım için užgünüm hoca yanına çağırmıştı da

Sonunda herkes yola çıkmıştı. Issız bir sokağa denk geldiklerinde mecburen geçmek zorunda kaldılar. Köşeyi döndüklerinde karşılarına elinde silahla bir adam çıkar. Adam gözlerini dikmiş Cemreye bakıyordu.

Adam- senin yüzünden, hepsi senin yüzünden, sen öldürdün onu sen öldürdün ,ABİMİ SEN ÖLDÜRDÜN. HEPSİ SENİN YÜZÜNDEN OLDU,SEN OLMASAYDIN O ŞU AN HAYATTAYDI. O öldüyse sende öleceksin, geberteceğim seni.

Silahı Cemreye doğrultur. Tetiği çekmeden önce Yağız geçmişti arkadaşının önüne. Sonra silah sesi yankılandı sokakta boştu bu sokaklar. Kimse yaşamazdı buralarda yaşasa bile kimse kimseyi takmazdı. O yüzden genelde bu civara polis gelmezdi çok.

Cemre şokla önüne geçen bedene baktı o an fark etti ağladığını, gözlerinde akan yaşların sıcaklığından anladı. Yağız kafasını arkasındaki kıza döndürdü ve hafif bir gülümsemeyle iyi olup olmadığını sordu. Bu kelimelerle daha çok aktı göz yaşları yanaklarından.

Yağız- Ağlama be ağlama sen suçlu değilsin.

Der ve o sırada yere yığılır. Kızlar çığlık atar ve Yağızın yanına koşarlar. Cennet hemen ambulansı arar. Tüm gurup ağlıyordu Arda kendini zor tutuyordu haykırmamak için, biliyordu o şimdi yıkıldığını belli etse diğerlerini toparlayacak kimse kalmazdı.
Cemre Yağızın kafasını dizlerine yatırmış ona sesleniyordu uyandığını görmek istiyordu , yeni tanıştıği onun gülmesini sağlayan çocuğun gözlerindeki o parıltıyı görmek istiyordu.

Tuğçe yağızın üstünden akan kanda takılı kalmıştı gözleri ağlıyordu aynı zamanda. Cennet ve Merve de birlikte ağlıyordu. Arda çantasından çikardığı ve hiç giymediği okul formasını Yağız'ın karnının üstüne bastıriyordu.

Yakınlarda duyulan siren seleriyle birlikte ambulansın kendilerinin yanına gelmelerini beklediler. Onlar bunlarla uğraşırken Yağızı vuran adam çoktan kaçmıştı.

Yağızı ambulansa yerleştirirler. Sonsürat giden ambulansta sadece görevli sağlıkçılar ve Merve vardı. Şu an şuuru yeride olan tek kişi oydu. Arda bir taksi bularak ambulansın peşine takılırlar. Özel hastanenin önünde duran ambulansın kapıları açılır. Doktorlar hızla Yağızı ameliyata alırlar. Genç gurup ameliyat odasının önünde Yağızın çıkmasını beklerler.

Cemre mental çöküş yaşıyordu, sevdiği birisinin onun yüzünden ölmesi onu inanılmaz kötü hissettiriyordu. Arda sırtını duvara yaslamış yerde otururken karşı duvara bakıyordu, aynısı Tuğçe içinde geçerliydi oda Ardanın yanında otururken düşünüyordu. Yağïzın ne durumda olduğunu. Cennet bir ara baygınlık geçirmiş doktorlar ona serum takıp bir odaya götürmüştü Mervede onun yanında bekliyordu ama aklı hala Yağızdaydı.

Ne kadar kötü bir insanım ya burada bitiriyorum bölümü arkadaşlar gelecek bölüm bu olay sonuca kavuşacak. Kalın sağlıcakla

Oy atın la

Lise Caddesi No.270Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin