Oy at looo
Yağızın arkaya döndü Arda yüzü gözü kan içinde Yağızı görmesiyle sinirlenmesi 2 saniye sürdü
Arda: LAN!
Arda savaşa gider gibi yağızların üstüne koşuyordu
Yağızı kena itip çocuğa okkalı bir yumruk attı
Yağız- Dur amınakodum bana da bırak.
Arda- Siktir git
Yağız Arda'nın arkasına geçtiği sırada arkasına bir darbe aldı
?- kimsin lan sen? Kime vuruyorsun yarram
Yağız ayağa kalkıp" şimdi sıçtım ağzına"
Arda 270'i yumruklarken yağız kendisine bulaşan kişiyi dövmekle meşguldü ta ki yine bir ses duyulana kadar.
Tuğçe-NAPIYORSUNUZ LAN?
Arda ve Yağız yumruk atmayı bırakmış korkarak arkalarına bakmışlardı. Tuğçe hızla onlara yaklaşıyordu. Yağız bu görüntüyü ağır çekimde izlemiş gibi ürperdi. Tuğçe yanlarına ulaşınca önce yüzü değılmış arkadaşlarına baktı sonra ise yerde oturur bir pozisyonda kendisine bakan 270 numarayı görür. Tuğçe hiddetle Yağız ve Arda ya döner ve sesiz ama baskıcı bir tonda.
Tuğçe- Kim başlattı bu kavgayı
Yağız- şöy-
Tuğçe- UZATMA
Yağız bir an titredi ve Ardaya döndü Tuğçeden tıslama benzeri bir ses çıkınca hemen ona döndü. Ve hızlı hızlı olanları anlatmaya koyuldu
Yağız- Ben başlattım ama atar yaptı bana yan gözle baktı sinirlendim bende bastım yuruğu
Yağız korkudan resmen titriyordu.
Tuğçe arkada kalan 270 numaraya doğru olup olmadığını sordu.kısmen doğru cevabını alınca Yağız ve Ardanîn arkasına geçip ikisinin de ensesine okkalı birer tokat yapıştırdı.
Ama ellerini yerinden çekmediTüm bahçe supus onları izliyordu, kimisi gülmemek için kendini tutuyordu.
Tuğçe- Bir daha anlamadan dinlemeden bir işlere kalkışırsanîz yakarım çıranızı (baskıcı)
İkiside kafalarını eymiş Tuğçeyi dinliyordu. Tuğçe tekrar arkasını dönüp 270 numaraya elini uzattı ve yerden kaldırmaya çalıştı kendince yapamayınca kendisi onun yanına çömeldi ve yüzûndeki yaralara bakıp yüzünü buruşturdu. Tuğçe orda çocuktan özür dileyip Arda ve Yağızın kulaklarını çekerek sınıfa götürdü.
Arkadaşlar biraz kısa oldu farkındayım ama hastayım ve yakında sınavlarım var diğer yazarınızîn da tabiki yakın bir zamanda bölüm gelmeyebilir.
Oy verin llooo
By
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Caddesi No.270
Ficción GeneralLise caddesi çokta tekin değildi. Tuğçe 'de her gün o bölgelerde arkadaş ve iş birlikçileriyle takılırdı. Bu sokak gündüzleri şen şakrak iken geceleri de ayrı bir kasvet vardı. Bir süre önce bu caddede bir cinayet işlenmiş ama kimin işlediği bulunam...