9. You Are Amazing

808 81 30
                                    




Felix, Hyunjin'in hemen yanında oturuyordu. Yatak iki yetişkinin rahatlıkla sığabileceği bir büyüklükte değildi bu yüzden Felix her ne kadar boşluk bırakmaya çalışsa da kendini tekrar sabırla bekleyen ve göz ucuyla kendisine bakan Hyunjin'e doğru kaymış bir şekilde buluyordu. Biraz debelendikten sonra rahat bir pozisyon bulduğunda, kollarını göğsünde kavuşturarak Hyunjin'e değmemek için büyük bir çaba sarfetmişti, tekrar ekrana odaklandı.

"Son yüklenen videoyu ben de hala izlemedim. Beraber izleyelim mi?" diye sordu uzun parmağı touchpadin üzerinde hareket ederken. 

"Ne tür bir video?" diye sordu Felix ama bu kadar ilgili olduğunu gösterdiği için biraz utanıyordu. 

"Geçen hafta yaptığımız şeyleri çektiğimiz bir vlog." diye cevapladı. "Bireysel vlogları sık sık yüklüyoruz ama hepimizin beraber olduğu vloglar çok olmuyor. Hepimizin aynı yerde, aynı anda aynı şeyi yaptığı zamanlar sandığın kadar çok sık olmuyor." dedi ve güldü.

"Ama... Hepiniz beraber yaşıyorsunuz, beraber çalışıyorsunuz. Hepinizin 7/24 beraber olduğunu düşünmüştüm." dedi Felix kafası karışmış bir şekilde.

"Böyle düşünmen normal." Hyunjin başını salladı. "Hepimiz her şeyi yapabiliyoruz ama her birimizin grupta özel alanları var bu yüzden sürekli başka şeylerle meşgul oluyoruz."

Felix anladığını belli edercesine başını salladı. Bu biraz mantıklı gelmişti. Ama bu açıklama onun sadece daha fazla meraklanmasını sağlamıştı. Alt dudağını dişleriyle ezerken Hyunjin'e doğru döndü.

"Peki senin özelliğin ne?" diye sordu utangaç bir şekilde.  

"Yani..." Hyunjin ona doğru döndü. "Tabii ki grubun yakışıklısıyım." dedi yüzünü işaret ederek. Dudaklarında muzip bir gülümseme asılıydı.

"Kesinlikle..." dedi farkında olmadan. Gözleri Hyunjin'in mükemmel yüzüne takılı kalmış bir şekildeydi ve nefes almayı unutmuş gibiydi. "Yani..." diye hızla kendini düzeltmeye çalıştı. Gözleri şoktan kocamana açılmıştı ve yanakları kızarmaya başlamıştı. Bunu ağzından kaçırdığına inanamıyordu.

Bu Hyunjin'in gülmesini sağladığında farkında olmadan başını Felix'e yaslamıştı. Gözleri eğlenceden parlamaya başlamıştı. Eğlendiği için ve başka bir sebepten daha. Rahatlama mıydı? Arzu? Felix bunu anlamak için çaba sarf etmedi.

"Teşekkürler." dedi sesinde hala birkaç gülüş gizliydi.

Ona teşekkür ederken Felix'in kızaran yüzüne düşmüş bir tutam sarı saçı kulağının arkasına attığında eli yanaklarına sürtünmüştü. Felix yüzünü onun eline yasladığını fark ettiğinde temasa bu kadar aç olan bedeninden nefret etti. Hyunjin'in eli yüzünden hızla uzaklaştığını hissetti ardından kolu küçük omuzlarının üstüne düştü. Hyunjin bunları çok doğal bir şekilde yapıyordu, Felix onun dokunuşlarına bu kadar çok tepki verdiği için çok aptal hissediyordu. Her seferinde kendine Chan'a nasıl davranıyorsa Hyunjin'e de öyle davranması gerektiğini hatırlatıyordu.

"Ciddi olursak... Minho ve ben dansta birçok konuda görevliyiz. Koreografileri hazırlıyoruz ve dans pratik videoları için bütün üyelere öğretiyoruz... Ben kanal için dans coverları yapmayı seviyorum. Bu yüzden ben daha çok zamanımı Minho'yla ve dans stüdyosunda geçiriyorum. Chan'ın en büyük rahatsızlığı." kıkırdadı. 

"Fotoğrafçılıkta ve diğerlerine moda tavsiyesi vermekte ustayım. Bu yüzden sosyal medya hesaplarımızda paylaşmak için fotoğraf çekimlerini ben yapıyorum. Aynı şekilde büyük çaplı videolarımızda, müzik videoları gibi, kıyafetlerimizden ben sorumlu oluyorum."

In Need Of Sunshine | Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin