13. Baby Thunder

663 77 36
                                    


Hepsinin durağanlaşması biraz zaman aldı. Gürültülü ve kaotik olmak söz konusu olduğunda, bu çocukarın neredeyse sonsuz miktarda enerjisi varmış gibi görünüyordu. Vakit iyice geç olmaya başlamıştı ve insani ihtiyaçları da baş göstermişti. Hepsi açlıktan ölüyordu hatta Jisung'un midesi yüksek sesler çıkarmaya başlamıştı. Bu yüzden günü tamamlamanın, biraz yemek yapmanın ve dinlenmenin zamanı geldiğine karar verdiler.

Felix bu fikre hiç karşı değildi. Gün sürprizlerle doluydu ve bu yüzden hala her şey adrenaline biniyordu, oldukça enerjik hissediyordu. Ama yavaş yavaş vücudu ona bu sabah stüdyoda dans ederek birkaç saat geçirdiğini hatırlatmaya başlamıştı, uzuvları her geçen saniye daha da ağrıyordu.

Merdivenlerden yukarı çıkarken heyecanla akşam yemeğinde ne yemeleri gerektiğinden bahsettiler ve Chan bu gece herkes için yemek yapacağını söyledi. Felix sadece onları takip ediyordu, hepsi oturma odasına doğru yürürken onları dinliyordu. Zaten mutfağa giden Chan hariç, tüm çocuklar koltukta yerlerini bulmak için koştu, en iyi yerler için savaştılar. Felix onu takip etmeye karar verdi. Burada bir yük olduğunu söyleyerek içini kemiren his hala oradaydı bu yüzden elinden geldiğince yardımı olmaya çalışacaktı. Yemek yaparken Chan'a yardım etmek istedi. Belki biraz daha kek ya da kurabiye bile yapabilirdi.

Chan'ın yanına ilerleyerek mutfakta kaybolurken çocukların konuştuğunu ve yüksek sesle tartıştığını hala duyabiliyordu. Chan zaten buzdolabını karıştırıyordu. Başını kaldırıp Felix'in orada durduğunu görünce gülümsedi. Malzemelerini çabucak masanın üzerine koyarak kollarını ona açtı.

"Buraya gel." Dedi şefkatle.

Felix'e iki kez söylenmesine gerek yoktu, kollarını Chan'ın kaslı bedenine sarmak için hızla yürüdü ve yanağını diğer çocuğun göğsüne bastırdı. Chan çenesini usulca Felix'in başının üstüne yasladı, eli yavaşça elini okşadı. Felix, bulundukları pozisyonlarda Chan'ın kalp atışlarının sesini duyabiliyordu. Bu garip bir şekilde rahatlatıcıydı.

"Bugün iyi iş çıkardın." diye fısıldadı Chan. Sanki o an o kadar değerli ve samimiydi ki, onu rahatsız etmemek için kelimeleri mırıldanma ihtiyacı hissediyordu.

"Eğlenceliydi..." Diyerek itiraf etti Felix, sesi de aynı derecede yumuşaktı.

"Seninle gurur duyuyorum Lixie."

Chan'ın ellerinden biri yavaşça Felix'ten kafasına koydu ve saçlarını sevgiyle okşadı. Felixx yüz ifadelerini gizlemek ve yüzünü Chan'ın kıyafetinin üstünden göğsüne gömdü. Chan'la birlikteyken sık sık çocuklaştığını hissediyordu. Sadece kucaklaşmaya değil, övgülerine de açtı. Felix, Chan'ın onayını almak istiyordu. Hayatının çoğunu ebeveynlerinin onayının peşinden koşarak geçirdiği için bunun bir kalıp olduğunu biliyordu. Ancak ailesiyle olan ilişkisinin aksine, Chan onu en küçük şeyler için övmeye her zaman hazırdı. Ve bu, Felix için herkesin anlayabileceğinden daha önemliydi.

Orada birkaç saniye kaldı, Chan'ın kokusunu solumak için derin bir nefes aldı. Bu çok sayıda değişikliğe ve ayrı geçirilen yıllara rağmen hala çok tanıdık geliyordu. Daha sonra en yakın arkadaşının kollarından ayrılacak gücü buldu.

"Hadi, beni ağlatacaksın." Diyerek kıkırdadı, üstündeki duygusallıği atmaya çalıştı.

"Tamam, tamam." Chan, Felix'in ne kadar hassas olduğunu bilerek usulca güldü. "Ağlarken çok sempatik oluyorum, bu yüzden kesinlikle bunu istemiyoruz!" diye ekledi, yemeğe başlamak için masaya geri döndü.

Elinde iyi şeyler varmış gibi görünüyordu, iki kişilik bir işe benzemiyordu, bu yüzden yardım etmeye çalışırken onu rahatsız etmek yerine Felix, ihtiyacı olanı bulmak için birkaç dolabı karıştırmaya başladı. Biraz çikolata parçacıklı kurabiye yapmak istiyordu. Bundan sonra rahat bir sessizlik içinde çalıştılar, ikisi de görevlerine odaklandılar ama yine de birbirlerinin yanında olmaktan mutlulardı. Başka bir insanla tam bir sessizlik içinde dururken, herhangi bir gariplik belirtisi olmadan tamamen huzur içinde hissetmek nadir görülen bir şeydi. Ama Chan ile bu dünyadaki en doğal şeydi. Belki de ilişkilerinin kelimelere ihtiyacı olmadığı için. Felix en azından böyle düşünmeyi seviyordu. Bu onu rahatlatıyordu.

In Need Of Sunshine | Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin