43. I Know Babe... I Know

235 24 1
                                    


Dans stüdyosunda zaman hızla geçti, üçü durmadan çalıştı. Changbin ve Jeongin, Felix'in onlara öğretmeye çalıştığı her şeyi çabucak anlıyordu. Geçen dakikalara rağmen, kafası tamamen eldeki göreve odaklanmış olmasına rağmen, Felix hala Hyunjin'i özlüyordu. Eve gittiğinde onunla vakit geçirebileceği konusundaki iyimserliği her geçen saniye daha da azalıyordu.

Dans ederken bunu düşünmemeye çalıştı. Aynaya bakarak Changbin ve Jeongin'in hata yapıp yapmadıklarını görmeye çalıştı. Ancak dikkati bir an bile olsa işten uzaklaştığında bundan başka bir şey düşünmesi onun için zordu. Birkaç saat önce yaşadıkları andan sonra tek istediği onun kollarına geri dönmekti. Tabii ki başladıklarını bitirmek istiyordu, bir kısmı hala delicesine o anı düşünüyordu. Ama seksin ve ilkel ihtiyaçlarının ötesinde bir histi. Tek istediği onunla beraber zaman geçirmekti. Ne fazlası, ne eksiği.

Ama içten içe, ne kadar iyimser kalmaya çalışsa da, eve döndüğünde istediğini elde edemeyeceğini ve muhtemelen önümüzdeki birkaç gün veya hafta içinde de elde edemeyeceğini biliyordu. Sonuçta bu canlı performansı istiyorlarsa yapmaları gereken şey buydu.

Üçlü, sonuçlardan memnun kalana ve bir ara vermeye karar verene kadar stüdyoda üç saatten biraz daha az zaman geçirmişlerdi. Changbin ve Jeongin gelmeden saatler önce orada dans etmeye başlayan Felix yorgunluktan bayılmak üzereydi, vücudu artık oto pilot moduna geçmişti. Eve gitmekten, duş almaktan ve en azından aklını yatıştırmak için sevgilisine bir bakış atmaktan başka bir şey istemese de, grup arkadaşları onun kadar aceleci değildi. Açlıktan ölüyorlardı, Felix'e eve gitmeden önce hızlı bir yemek için yakındaki bir restorana gitmek için yalvarıyorlardı.

Araba anahtarları ve ehliyeti olan Changbin'di, bu yüzden Felix bunu reddedememişti. Eve taksiyle gidebiliri ama bunu yapara kabalık edeceğini düşünüyordu. İkisiyle de vakit geçirmeyi seviyordu ve onlara aksini hissettirmek istemezdi. Bu yüzden kabul etti ve ayaklarını arkasından sürüklemeye başladı.

Changbin'in vaat ettiği "hızlı" yemek bir buçuk saatlik bir ana dönüştü, hepsi mutlu bir şekilde sohbet edip şaka yapıyor, ara sıra tabaklarından yemek alıyorlardı. Felix bunun olacağını anlamalıydı. Changbin ve Jeongin, tıpkı diğerleri gibi, bir haftadan fazla bir süredir durmadan çalışıyorlardı ve o zamandan beri ikisinin de böyle rahatlama şansı olmamıştı. Bu yüzden elbette bu şansı kullanacaklardı ve tatlı zamanlarını değerlendireceklerdi. Felix şikayet etmedi, onlarla konuşurken eğlenmeye çalıştı. Her yeni şey hakkında konuştuklarında onları daha yakından tanıyordu. Ama Hyunjin'in eve çok geç gelmemesini söylediğinde endişeli gülümsemesi hala zihninin derinliklerindeydi. Ve böylece Changbin sonunda hesabı istediğinde rahatlamaktan kendini alamadı. Yemeği kimin ödeyeceği konusunda biraz tartıştıktan sonra daha fazla işin onları beklediği eve gitmek için arabaya doğru yola koyuldular.

Ne yazık ki, Felix'in tahmin ettiği gibi, eve geldiğinde Hyunjin'i hiçbir yerde bulamadı. Aslında oturma odasında ya da mutfakta, bilgisayarında özenle çalışan, yaptığı işe geri dönmeden önce gülümsemek ve onları eve selamlamak için başını kaldıran Seungmin dışında kimse yoktu. Felix, Hyunjin'i gerçekten göremediği için hayal kırıklığına uğradığını belli etmemeye çalıştı ve hala yapılması gereken çok şey olduğu için bu kadar küçük bir şey üzerinde durmasına izin veremeyeceğine karar verdi.

Zaten Jeongin ve Changbin, Seungmin'i biraz rahatsız etmeye karar vermişlerdi. Bu yüzden Felix bunu önce duşu kullanabileceğinin bir işareti olarak aldı. Odadan çıkmadan ve merdivenlerden yukarı koşmadan önce çocukların davranışlarına ve Seungmin'in bıkkın yüzüne usulca kıkırdayarak diğerlerinin nerede olduğunu merak etmişti. Muhtemelen hepsi kayıt stüdyosunda Chan ile çalışıyorlardı. Sonuçta burası, son zamanlarda dans stüdyosu dışında zamanlarının çoğunu geçirdikleri diğer yerdi. Felix, Hyunjin'in son birkaç gündür performansını da duyma şansı olmadığını, programlarının her zaman farklı olduğunu hatırlayarak içini çekti. Hyunjin alt katta kayıt yaparken veya pratik yaparken, Felix dans stüdyosundaydı ve çoğu zaman bunun tersi de geçerliydi. Yumuşak sesini dinlemek, onun hakkında özlediği bir şeydi.

In Need Of Sunshine | Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin