Felix, Hyunjin'e bu kadar yakın oturmak ve yatağına geri dönmek konusunda tereddütlüydü. İstemediği için değil, kesinlikle istediği içindi. Yine de, bu sesi kullanırken, ona öyle bakarken ona bir şeyi nasıl reddedebilirdi? Bu yüzden ona doğru yürüdü, karanlıkta yeterince iyi görebildiği için ışıkları açmaya zahmet etmedi. Hyunjin, yavaşça otururken sessizce ona baktı, şilte ağırlığı yüzünden hafifçe eğildi. Hyunjin'in sıcaklığını onun yanında hissediyordu, bacakları birbirine sürtündü.
Felix ne yapacağını ya da ne söyleyeceğini bilmiyordu ve Hyunjin'in ağzını açmasını, konuşmayı öyle ya da böyle başlatmasını bekliyordu. Ama Hyunjin'in yaptığı bu değildi. Felix yanına oturduğunda vücudunu kaydırdı, aniden yatağına uzandı, nemli saçları yastığına çarptı. Felix uyumak istiyorsa onu neden yatağa getirdiğini merak ederken Hyunjin kolunu tuttu ve Felix uzanana kadar onu yanına çekti. Tıpkı birlikte yattıkları gece gibiydi, ama sırtını ona dayamak yerine Felix artık onunla yüz yüze gelmişti, Hyunjin'in muhteşem özellikleri rahatlaması için kendine biraz fazla yakındı.
"Hyunjin..?" Felix küçük bir fısıltıyla sordu, emin değildi.
"Sadece... Biraz böyle kal." dedi Hyunjin, bir öneriden çok bir emir gibi. Eli, küçük çocuğun kalçasına kavramak için Felix'in kolundan uzaklaştı.
Felix basitçe başını salladı, suskun, nefessiz, hareketsizdi. Bu kadar yakınken, ona dokunurken düzgün düşünüp düşünemeyeceğini bile bilmiyordu. Senaryo, geçen sabahki kafasında tekrar eden sahneye giderek daha çok benziyordu.
"Eğlendin mi?" Diye sordu Hyunjin, kesinlikle Chan'la geçirdiği günden bahsederek.
Felix, Hyunjin'in parmaklarının kalçasını biraz daha sıkı kavradığını hissetti. Sadece bir saniyeliğine bu jestin biraz sahiplenici göründüğünü düşünmesine izin verdiği için kalbi çırpındı, ancak düşünceyi yeterince hızlı bir şekilde soruya odaklanarak itti. Hyunjin'in gününü gerçekten duymak isteyip istemediğini bilmiyordu ama bu ona düşünmesi gereken başka bir şey verdi ve dikkat dağınıklığı memnuniyetle karşılandı.
"Um.. Evet.." Felix başını salladı. "Dondurmaya yedik, bu yüzden gerçekten eğlenceliydi... Um... Biz de biraz alışveriş yaptık ve..."
Hyunjin'in kapüşonunu sinsice çektiğini hissetmemişti. Felix'in kıyafetlerinin altından kalça hizasında küçük bir et parçası görünecek kadar yükseğe çıkmaya çalışıyordu. Felix bunu ancak Hyunjin'in çıplak tenine karşı alaycı dokunuşunu hissettiğinde fark etti. Ve yaptığında bütün fonksiyonları durdu. Konuşma yeteneğini kaybetti, dudakları hafifçe ayrıldı. Hyunjin, dudaklarının köşesindeki bir gülümsemenin gölgesinden çekinmeden ona bakıyordu. Felix muhtemelen hayal ettiğini biliyordu, ama şu anda tehlikeli derecede baştan çıkarıcı ve çekici görünüyordu.
"Ve?" diye sordu alay ederek.
Felix gözlerini kırpıştırdı ve bir saniye önce neden bahsettiğini hatırlamaya çalıştı. Zihninin odaklanabildiği tek şey kalçasının çıplak etindeki parmaklardı. Yine de zihnini odaklanmaya zorladı ve gün boyunca Chan'la yaptıklarıyla ilgili açıklamasına devam etti.
"Chan bana harika yerler gösterdi, çok güzel fotoğraflar çektik. Gerçekten güzeldi..."
Hyunjin parmaklarını Felix'in derisi üzerinde hareket ettirmeye başladı, önce etinde küçük sıkı görünmez daireler oluşturdu, hareketler her vuruşta gittikçe genişledi. Kısa süre sonra Hyunjin'in parmaklarının ucu Felix'in kapüşonunun altından süzülmeye başladı. Soğuk teni Felix'in yanan kapüşonuna karşıydı. Çok hafif, çok yumuşak bir şekilde elini yukarı kaldırdı, hareket zar zor fark edildi. Ama Felix fark etti, çünkü derisinin Hyunjin'in parmaklarıyla temas ettiği her küçük noktayı en ince ayrıntısına kadar hissedebiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In Need Of Sunshine | Hyunlix
Genç KurguOkulu bıraktıktan ve ailesi tarafından evinden kovulduktan sonra Felix, eski arkadaşı Chan'a ulaşmak dışında ne yapacağını bilemez. Birdenbire Chan'ın kapısında beliren Felix sadece çocukluk arkadaşıyla değil altı oda arkadaşı ve grup üyeleriyle tan...