Melodi başladığında, Felix Hyunjin'e hayran olmaya dönmeden önce piyanonun üzerinde gezinen parmaklarına bakmadan edemedi. Uzun parmakları klavyede zahmetsizce dolaşıyordu ve nedense bu Felix için büyüleyici bir manzaraydı. Gözleri hafif kısılmış parmaklarına baktığında muhteşem yüzü kadar hipnotize ediciydi. Ağzını açmadan önce dudaklarını bir kez yaladı ve sesinin odada özgürce yankılanmasına izin verdi. Felix'in beklediğinden bile daha büyüleyiciydi ve ondan duyduğu birkaç kelime bile tüm vücudundaki tüylerini diken diken etmeye yeterliydi. Şarkı söyleyen sesi çok yumuşak, çok saftı ve söylediği şarkı çok güzeldi. Rap yaparken genellikle belirlediği tondan tamamen farklıydı. Rap sırasında genellikle çok yoğun olan yüzü bile artık sakin ve rahattı, etrafta başka hiçbir şeyin önemi yokmuş gibi şarkı söylerken dudaklarının köşesinde küçük bir gülümseme vardı. Onun için o kadar kolay, o kadar zahmetsiz ve doğal görünüyordu ki, hayatında gördüğü en güzel manzara olmasaydı Felix onu kıskanırdı.
"When I look at myself
I changed so much after meeting you
I began to have dreams
And I wanted to make your dreams come true too"Felix, Hyunjin'e, sesine, yüzüne, parmaklarına ve odada yumuşak bir şekilde yankılanan müziğe o kadar odaklanmıştı ki, Olivia ve arkadaşlarını bir anlığına unuttu, diğer çocuğa hafifçe yaklaştı, parmakları kalçasını hafifçe sıktı, gözleri ona yapıştı. Hyunjin'in onun bu yaptıklarına karşın şaşkın bir şekilde gülümsedi. O kadar odaklanmıştı ki kapının açıldığını ve merdivenlerden birinin indiğini de duymadı. İlk mısrayı ve koroyu söyledikten sonra, Hyunjin ikinci mısraya başlamaya hazırlanıyordu, ancak onun yerine sonraki kelimeler arkalarından yankılanan başka bir ses tarafından söylenmeye başlandı.
Felix şaşkınlıkla kafasını yeni gelen kişiye doğru çevirdi ancak Hyunjin buna şaşırmış gibi görünmüyordu. Piyanoyu çalmaya devam ederken gülümsemesi mümkünmüş gibi biraz daha büyüdü. Pek çok yetenekli müzisyen ve şarkıcıyla dolu bir evde Felix, bu tür doğaçlama düetlerin beklenenden daha yaygın olduğunu anlayabiliyordu. Yine de başını çevirirken şarkı söyleyenin Changbin olduğunu görünce şaşırdı. Tıpkı Hyunjin'de olduğu gibi, Felix Changbin'in sadece rapini duymuştu ve sakin sesi şaşırtıcı derecede iyiydi. Gerçekten iyiden de öte, büyüleyiciydi. Hyunjin'in rap yaptığını ilk duyduğunda, güzel bir vokale sahip olacağına dair bir ipucu vardı. Ama Changbin hakkında bu düşünce aklından geçmemişti. Rap yapmak için yaratılmış gibiydi, akışı, gösterişi ve sesi onun için o kadar mükemmel görünüyordu ki Felix onun başka bir şey yapmasını hayal bile etmemişti. Vokal sesinin keşfi Felix'i daha da şaşırttı. Bu çocukların yapamayacağı bir şey var mıydı?
Dudaklarında neşeli bir gülümsemeyle şarkı söylerken onlara doğru yürüyen Changbin, Hyunjin ve Felix'in yanına gelerek Hyunjin'in çaldığı piyanonun yanında durdu. Şarkısını bozmadan kolunun Hyunjin'in omzuna yerleştirmeden önce Felix'in saçını göz kırparak hafifçe karıştırdı. Her ikisi de kendilerini bir düetin içinde buldu, son mısrayı uyum içinde söylediler, sanki onlar için doğalmış gibi birbirleriyle uyum sağladılar. Sesleri birlikte şaşırtıcı derecede uyumlu geliyordu ve Felix şarkının geri kalanında onlara ağzı açık bir şekilde bakmadan duramadı.
İkisi de sustuğunda ve piyano sesi odada yankılanmayı bıraktığında, Felix tanık olduğu performansın şaşkınlığını hala üstünde taşıyordu. İkisi de eğlenmek için şarkı söylemiş, o kadar çaba sarf bile etmemişlerdi ama yine de Felix'e olağanüstü gelmişti. Özellikle de işlerinde nadir görülen her iki şarkı tarzına da tanık olmuştu.
"Vokal pratiği yaptığını duymak nadir bir durum." Changbin, alaycı bir gülümsemeyle omzuna vurdu.
"Bu hanımefendiler için." Hyunjin kıkırdayarak belirtti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In Need Of Sunshine | Hyunlix
Fiksi RemajaOkulu bıraktıktan ve ailesi tarafından evinden kovulduktan sonra Felix, eski arkadaşı Chan'a ulaşmak dışında ne yapacağını bilemez. Birdenbire Chan'ın kapısında beliren Felix sadece çocukluk arkadaşıyla değil altı oda arkadaşı ve grup üyeleriyle tan...