"Bebeğim sen.." Hyunjin, zar zor gizlenmiş bir arzuyla Felix'e bakarak konuşmaya çalıştı.
Felix'e bir şey yapmasını beklemediğini söylemişti, muhtemelen onu memnun etmesine rağmen Hyunjin hala Felix'in yavaş gitmesine, kendi hızında gitmesine izin vermek istiyordu. Evet, ona dokunmuş, parmaklarının arasında kendini kaybedene kadar okşamıştı ama yine de karşılığında hiçbir şey beklemiyordu. Yine de Felix'e baskı yapmak ya da ondan bir şey istemek istemiyordu.
"Sadece duş almak için.. Lütfen?" Felix masum bir şekilde sordu. Biraz utangaç bir ifadeyle ona baktı, parmakları Hyunjin'in kemer tokasını çabucak çekiştirdi.
Kemer çözüldükten sonra, Felix'in parmakları hızla Hyunjin'in pantolonunun düğmelerini açtı, gömleğini pantolonun içinden çıkarmak için çekiştirdi, küçük elleri zaten kenarından tutuyordu. Hyunjin dişlerinin arasından nefes aldı, alt dudağını ısırdı ama daha cesur hisseden Felix'i durdurmak için herhangi bir hamlede bulunmadı. Yavaşça Hyunjin'in gömleğini kaldırmaya başladı, saniyeler geçtikçe cildini daha fazla açığa çıkardı, parmakları sürekli bilerek karnını sürtündü. Temasta Hyunjin'in gergin olduğunu hissedebiliyordu, tüyleri diken diken olmuştu, gözleri zaten yarı kapalıydı.
"Benimle duş al, Hyunnie.." Felix, Hyunjin üzerindeki etkisini görerek, derin sesiyle, utangaç ama her zamankinden biraz daha kendinden emin olarak konuştu.
Ayağa kalkan Felix, kumaş parçasından tamamen kurtulmak için Hyunjin'in kollarını kaldırması gereken noktaya gelene kadar gömleği kaldırmaya devam etti. Dudaklarını Hyunjin'in ağzının köşesine yumuşak bir şekilde bastırmak için eğildi ama dudaklarına zar zor dokundu.
"Lütfen?" eğilmeden önce Hyunjin'in tenine karşı neredeyse sadece bir fısıltıyla bir kez daha sordu.
Sessizce yutkunan Hyunjin başını salladı, Felix'e baktı. Gözbebekleri kararmış, dudakları aralık bir şekilde Felix'in her hareketini gözlemliyor, onun bu hareketlerine hayran kalıyordu. Küçük bir gülümseme Felix'in dudaklarında yerini bulduğunda kollarını kaldırdı ve küçük çocuk gömleği Hyunjin'in başının üstüne kaydırarak, sonunda tamamen çıkarmayı başardı. Ondan kurtulduktan sonra onu yan tarafa fırlattı. Ellerini Hyunjin'in çıplak göğsüne koydu. Onu ilk kez bu şekilde görüyordu ve gözlerinin mükemmel, pürüzsüz cildinde, ince tanımlanmış kaslarında dolaşmasına izin verdi. Elleri yavaşça aşağı kaydı, gözleri aynı yolu izledi. Aşağı, aşağı, aşağı, parmaklarının ucuyla Hyunjin'in göğüs kaslarından karın kaslarına kadar ince bir çizgi çizerek sonunda pantolonunun kenarına uzandı. Göğsü her zamankinden daha hızlı yükselip alçalmasına rağmen Hyunjin nefes almayı tamamen bırakmış gibiydi. Felix bunun tam olarak farkında bile değildi, Hyunjin'in ona sunduğu manzaradan, parmak uçlarına karşı sıcak, çıplak teninin harika hissinden büyülenmekle meşguldü.
"Sadece duş almak için.." Hyunjin, Felix'in sözlerini o kadar yumuşak bir şekilde tekrarladı ki zar zor duyulabiliyordu.
Hyunjin'in pantolonunun kenarına tutunan Felix başını salladı, sonunda elleri kumaşı aşağı çekerken ona baktı. Hyunjin'in ayak bileklerinin etrafındaki yere çarpana kadar bacaklarının etrafına düşmesine izin verdi. Hyunjin hızla onlardan kurtuldu, ayağıyla pantolonu yana itti. Gözleri Felix'e kilitlenmişti. Elleri sonunda ona uzandı, kalçalarına yaslandı ve parmakları çamaşırının kenarıyla oynadı, üstünde oyalanıyordu.
"O zaman seni bunlardan çıkaralım.." diye fısıldadı, Felix'in bedenini saklayan son kumaş parçasını beklemeden aşağı çekerken dudaklarının köşesinde küçük bir gülümseme vardı.
Felix'in ağzı, Hyunjin'in çamaşırını da aşağı çekme fikriyle sulandı, sonunda onu tamamen ve tamamen keşfetmek, sonunda günlerdir hayalini kurduğu kısmını görmek için heyecanlanıyordu. Tıpkı Hyunjin'in yaptığı gibi parmaklarını çamaşırının kenarına getirdi ve onları kumaş parçasının kenarının altına kaydırdı. Yine Hyunjin'in yüzüne bakıyordu, henüz aşağıya bakmak istemiyordu. Hyunjin'e sadece duş almak için geldiklerini ve başka bir şey yapmadıklarını söylemesine rağmen çok istekli görünüyordu. Hyunjin alt dudağını bir kez daha ısırdı ve dilini dudaklarının arasından dışarıya çıkardı. Hyunjin'in gözlerindeki bakıştan cesaret alan Felix, sonunda aralarındaki son kumaş parçasını indirdi. Hyunjin'in vücuduna hayran olma fikrinin çok cazip olmasına rağmen gözlerini yukarıda tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In Need Of Sunshine | Hyunlix
Novela JuvenilOkulu bıraktıktan ve ailesi tarafından evinden kovulduktan sonra Felix, eski arkadaşı Chan'a ulaşmak dışında ne yapacağını bilemez. Birdenbire Chan'ın kapısında beliren Felix sadece çocukluk arkadaşıyla değil altı oda arkadaşı ve grup üyeleriyle tan...