20. You Saw Nothing

574 75 2
                                    


"Dinle..." Felix, ikisi de dışarıdayken Minho ile konuşmaya başlamaya çalıştı.

Ama Minho zaten evin önündeki bir arabaya doğru yürümeye başlamıştı. Sürücü kapısını açıp içeri atlayarak Felix'in de aynısını yapmasını bekledi. Her geçen saniye daha da garipleşiyordu ve Felix, sadece olanlar hakkında konuşmak için Minho'nun nereye gitmek istediğini gerçekten bilmiyordu. Ama eğer bu konuşmayı yapmak istediği için Felix Minho'nun şartlarını reddedemezdi, bu yüzden arabaya doğru yürüdü, yolcu koltuğuna hızla yerleşti, arabanın içindeki atmosfer daha sıcak olmasa da sonunda soğuktan kurtulduğu için mutluydu.

"Olanlar hakkında konuşmak ister misin?" Diye sordu Felix kapısını kapatarak.

"Hayır." Minho'nun yaptığı tek şey kontaktaki anahtarı çevirmekti.

Bu şaşırtıcıydı ve Minho'nun tonu o kadar kesindi ki biraz korkutucuydu. Felix, Minho bir şeyleri konuşmama konusunda bu kadar kararlıysa, onu dışarıya çağırmanın ve arabaya tıkmanın amacının ne olduğundan tam olarak emin değildi. Minho arabayı çalıştırdı ve hiçbir şey söylemeden yavaşça evden uzaklaştı. Bu yüzden Felix ihtiyatlı bir şekilde bir kez daha denemeye karar verdi.

"Eğer gördüklerimle ilgiliyse..." usulca başladı.

"Hiçbir şey görmedin!" Minho aniden bağırarak onu kesti. Kaşlarını çatarak dikkatle yola baktı, dudakları sıkı bir çizgi oluşturdu.

Felix, Minho'nun sesindeki saldırganlıkta neredeyse koltuğuna yapışıyordu. Saldırgan olmaktan öte, neredeyse paniklemiş gibiydi. Korkmuş. Ama ne hakkında? Felix, bu sabah gördüğü şeyin o kadar korkunç olduğunu düşünmüyordu ki Minho'yu böyle bir duruma sokacaktı. Sonra tekrar Minho'yu hiç tanımadığını hatırladı. Belki de çıldırmak için kendi nedenleri vardı ancak Felix bu nedenlerin ne olabileceğine dair bir tahminde bulunamadı. Felix'in kesin olarak bildiği şey, hiçbir şey olmamış gibi davranmasına rağmen, bir noktada durum hakkında konuşmayı planlamıyorsa, Minho'nun onu evden çıkarmayacağıydı. Ve Felix hiç sabırlı bir insan değildi. Yine de Minho hazır olmadan olaylardan bir daha bahsetmemeye karar verdi.

"En azından beni nereye götürdüğünü söyleyebilir misin?" Felix yumuşak bir iç çekerek koltuğuna daha rahat oturdu.

Minho hemen cevap vermedi, yola baktı, direksiyonu sıkıca kavramaktan eklemleri neredeyse bembeyazdı. Ama kısa bir süre sonra Felix gittikleri yolu tanımaya başladı. Kısa bir süre önce bu yolu önce Chan'ın arabasıyla, sonra da Hyunjin ile taksiyle takip etmişti.

"Dans stüdyosu mu?" Diye sordu Felix, bir kez daha ama yanıt beklemiyordu.

"Hyunjin senin iyi olduğunu söyledi." Minho omuz silkti, asla Felix'e bakmadı. "Sadece kendi gözlerimle gördüklerime inanıyorum." otoparka girmek için arabayı çevirdiğinde ekledi.

Birdenbire Felix'e Minho'nun onu neden evden uzaklaştırdığı anladı. Hyunjin, Minho'nun tüm evdeki en iyi dansçı olduğunu söylemişti ve Felix bunun diğer çocuğun gerçekten sevdiği ve tutkulu olduğu bir şey olduğu için olduğunu varsaymak zorundaydı, tıpkı Hyunjin ve kendisi için olduğu gibi. Minho, Felix'e benziyorsa, dans etmek aynı zamanda zihinsel mücadelelerini işlemenin ve sorunları tam anlamıyla dans ederek omuzlarından bir yük almanın bir yoluydu. Felix'in dansla ilişkisi böyle işliyordu ve belki de Minho için aynıydı. Felix sadece öyle olduğunu varsayabilirdi. Bu yüzden ondan sonra tek kelime etmedi, Minho'nun arabayı park etmesini, dışarı çıkmasını ve binanın içine girmesini ve özel stüdyolarına girmesini adım adım arkasından izledi. Ama diğer çocuğu takip ederken dudaklarının köşesinde yumuşak, küçük bir gülümseme vardı.

In Need Of Sunshine | Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin