26. You Belong With Me

574 59 72
                                    


Felix'in açıklamasından sonra sonsuza dek sürmüş gibi hissettiren bir sessizlik oldu, çocuklar önce ona baktılar, sonra birbirlerine baktılar, Felix'e bir kez daha bakmadan önce omuz silktiler. Sessizlik uzadıkça Felix'in midesindeki endişe giderek arttı. Sadece parmaklarıyla oynuyor ve bekliyordu, birinin bir şey söylemesini diliyordu.

"Peki..." Jisung, ağzını açan ilk kişiydi.

"Ama sen zaten grubun bir parçası değil miydin..?" Diye sordu Minho, Jisung'un tepkisine başını sallayarak.

"Um.. Hayır..?" Diye yanıtladı Felix, kafası karışmıştı.

Hiçbir noktada onun grubun bir parçası olduğu ima edilmemişti. Chan rica ettiği için bir seferliğe mahsus birkaç şarkı sözü okumuştu ancak bugüne kadar hiç kimse gruba katılmasından bahsetmemişti ve Felix'in zihninde şimdiye kadar evlerinde sadece bir misafirdi. Yne de hem Jisung hem de Minho, başından beri grubun bir parçası olduğunu düşünüyor olmalıydı. Bu, Felix'i çok şaşırttı ama garip bir şekilde, diğer çocukların zihninde olduğu gibi, onu içgüdüsel olarak zaten takımlarının bir parçası olarak görmeleri için yeterince ait olduğu gibi onu gerçekten iyi hissettirdi.

"Yani, bizimle bir şarkı kaydettin, ben de öyle düşündüm.." Minho omuz silkti.

"Evet ama.. Sadece Channie rica ettiği içindi... Dahası olacağını düşünmemiştim..." Felix, şu anda üzerinde olan ilgi konusunda biraz rahatsız hissediyordu.

"Her neyse, hoş geldin o zaman!" Diye bağırdı Minho, muhtemelen garipliği hissetmişti.

Sandalyesinden kalktı, Felix'in poposuna hafifçe tokat atmak için kolunu uzattı. Felix davranışlarına kıkırdarken, Jisung kaşlarını çattı ve kollarını göğsünden geçerek sırtını arkasındaki duvara yasladı. Birdenbire Felix arkadan ellerinin tutulduğunu hissetti ve ne olduğunu anlamadan Hyunjin'in yanına koltuğa düştü.

"Hoş geldin bebeğim" dedi usulca, dudaklarını bir saniyeliğine Felix'in kulağına bastırarak. Gülümsemesi sesinden bile anlaşılıyordu.

Felix elini Hyunjin'in kalçasına koydu, teşekkür etmek için hafifçe sıkarak ona gülümsedi. Ona yakın olması, kolunun etrafını sarması, kokusunun etrafını sarması, kulağındaki sesi onu anında daha rahat ve daha huzurlu hissettirmişti.

"İyi ki yanımızdasın kardeşim, hayranlar şimdiden senin için çıldırıyor!" Jisung, Felix'in Hyunjin'in kollarında olduğu için muhtemelen biraz daha az kıskandığı için hafifçe kıkırdadı.

"Bunu söyleme.." Felix aniden kızardı, internette gördüğü yorumları hatırladı ve yüzünü elleriyle gizlemek istedi.

"Yine de haklı..." Minho işaret etti. "Brownie Boy'un sesi çok seksi!" diye ekledi, kendine gülmeden önce okuduğu bir yorumu dramatik bir şekilde canlandırdı.

"Seksi mi? Değil.." Felix başladı, daha da utandı, yanakları zaten parlak kırmızıydı.

"Oh, öyle.." Hyunjin kulağına fısıldadı, kolunu omuzlarının etrafına dolayarak onu kendine yaklaştırdı.

Felix, Hyunjin'in kalçasına küçük bir tokat attı. Flört eden ve kısık olan şehvetli sesi çok dikkat dağıtıcıydı ve Hyunjin'in sesini seksi bulduğunu söylediğini duymaktan ne kadar hoşlanırsa hoşlansın, şu anda öfkeli bir şekilde kızarmasına kesinlikle engel olmuyordu. Belki de akılda tutulması gereken bir şeydi, daha sonra onun üzerinde kullanabileceği bir şeydi, bir tür zayıflıktı. Ama Hyunjin'in vücuduna bu kadar yakın olduğu için şimdi kesinlikle bunları düşünmenin zamanı değildi.

"Hadi, onu utandırmayı bırak." Jisung kıkırdadı. "Sonuçta hayranların yeni favorisi olacak!" diye ekledi.

"Çalışmak için burada değil miyiz?" Felix boğazını temizledi ve konuyu değiştirmeye çalıştı, aldığı ilgi ve övgüler yüzünden çok utanmış ve utangaç hissediyordu. Pek çok olumlu yorum yağmuruna tutulmaya alışkın değildi ve bu biraz rahatsız ediciydi.

In Need Of Sunshine | Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin