"Bu evde hiç seks yapmadım!" Jeongin, etrafa bakarken bir kaşını kaldırdı.
"Umarım öyledir!" Seungmin, artık çocuk olmamasına rağmen I.N.'nin seks yapabileceği fikrine dehşete düşmüş bir anne gibi haykırdı.
"Hadi." dedi, Seungmin'in yorumunu bir el hareketiyle reddederek. "Bazılarınızın yaptığını biliyorum, hile yapmayın!" diğerlerine işaret etti.
Sorular bir patlama ile başladı ve Felix, ilk sorudan itibaren Never Have I Ever'ın oldukça çılgın bir yola girdiğini fark etmişti. Hyunjin'le o kadar ileri gitmedikleri için içki içmemişti ve sadece birkaç gündür evdeydi. Etrafına baktı, kimin içmek için bardağını kaldıracağını merak etti. Seungmin, Felix gibi, içmedi. Nedense Felix buna şaşırmadı, Seungmin sorumlu, sakin ve çekingen tipe benziyordu. Onu en çok şaşırtan şey Changbin'in de içmemesiydi. Onların dışında herkes bardağını kaldırarak birer yudum aldı. Jisung ve Minho'nun içmesi Felix için sürpriz değildi, açıkçası ikisinin birlikte seks yapmış olması çok açıktı. Ama hem Chan hem de Hyunjin de içmişti. Felix, Chan'ın insanlarla seks yaptığını biliyordu, en iyi arkadaşının bir aziz olduğuna dair bir tür yanılsama içinde değildi ama yine de bu gerçekle böyle yüzleşmesi garipti. Göğsünde ufak bir kıskançlığın yükselmesinin önüne geçemedi. Ama Hyunjin'in içtiğini görmek kadar değildi. Çocuk ona geçmişte genellikle fiziksel ilişkiler aradığını söylemişti ama yine de Felix onu diğer insanlarla düşünmek istemiyordu. Şimdi aklında tek görebildiği, Hyunjin'in hayatının en güzel zamanını, şimdi paylaştıkları yatakta, o olmayan biriyle geçirmesiydi. Ve bu onuna hiç iyi hissettirmiyordu.
Dolu bardağını tuttuğu elinin arasında biraz daha sıkıştırdı. Bundan daha da sıkı tutsaydı, bu noktada cam muhtemelen parmaklarının arasında paramparça olurdu, ancak Felix alkolü doğrudan ağzına dökmek için an kolluyordu böylece zihninin biraz daha buğulamasına izin verecekti. Şimdi aklına takılan görüntüler onu boğarak sürüklüyordu..
"Channie!" Diye bağırdı Seungmin.
Chan biraz ürkek bir gülümsemeyle omuz silkti, Felix'i kollarında daha sıkı tuttu, çenesini bir kez daha arkadaşının omzuna oturtmadan önce yüzünü bir saniye boynuna gömdü, ellerinden biri Felix'in karnını kıyafetinin üstünden durmadan okşadı. Chan muhtemelen Felix'in aklından geçen kargaşanın farkında değildi ama yine de Felix'in tam olarak ihtiyacı olan şeyi yapıyordu, onu biraz sakinleştiriyordu. Chan'ın ona güçlü bir şekilde tutunması ve dokunuşu onu sakinleştiriyor ve daha iyi hissetmesini sağlıyordu. Felix, vücuduna biraz daha yaslanmadan önce Chan'ın yanağını öpmek için başını yana çevirdi, ikisi birbirine o kadar sıkı bastırdı ki kolayca tek bir varlık olabilirlerdi.
Yine de Hyunjin'in insanlarla beraber olmasına kimse şaşırmamış gibiydi, bu da Felix'in kıskanç ve biraz sinirli hissetmesi için bir neden daha oldu. İnsanları eve, odalarına tam olarak kaç kez seks yapmak için getirmişti ki diğerleri bu kadar şaşırmamış gibi görünüyordu? Felix başını bir iç çekişle Chan'ın omzuna yasladı. Chan, tıpkı Felix'in ona bir saniye önce yaptığı gibi dudaklarını Felix'in yanağına bastırdı ve bir kez daha farkında bile olmadan Felix'in tam olarak ihtiyaç duyduğu gibi davrandı.
"Sıra bende sanırım." dedi Seungmin. "Ben hiç... Diğer üyelerden herhangi birini öpmedim." Bilmiş bir sırıtışla bitirdi, açıkça kendisiyle gurur duyuyordu.
Felix de dahil olmak üzere odadaki herkes bir yudum almak için bardaklarını dudaklarına getirdiğinde Felix neden kendisiyle gurur duyduğunu çabucak anladı. Felix, Hyunjin ile olan ilişkisini herkesin önünde ikisinin öpüştüğünü itiraf ederek ifşa etmek istemediği gerçeğini düşünmeden otomatik olarak tepki vermişti. Ama Hyunjin de içtiğinden, belki diğerleri biraz daha olayı anlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In Need Of Sunshine | Hyunlix
Novela JuvenilOkulu bıraktıktan ve ailesi tarafından evinden kovulduktan sonra Felix, eski arkadaşı Chan'a ulaşmak dışında ne yapacağını bilemez. Birdenbire Chan'ın kapısında beliren Felix sadece çocukluk arkadaşıyla değil altı oda arkadaşı ve grup üyeleriyle tan...