Part 29

2.6K 163 11
                                    

"ကို...မနက်၇နာရီထိုးနေပြီ..အိပ်ယာထတော့လေ...ကို့အတွက်.သိမ့်မနက်စာပြင်ပေးထါးတယ်..မျက်နှာသစ်ပြီးစားတော့"

"အင်းပါ..ကို.အိပ်ယာထတော့မယ်နော်...ခဏနေရင်စျေးသွားကြမယ်..ကိုယ့်သူငယ်ချင်းတွေကို..အိမ်အလည်လာဖို့ဖိတ်ထားလို့..စားစရာတွေကတော့..food pandaကနေမှာလို့ရတယ်..လိုအပ်တာလေးပဲအပြင်မှာသွားဝယ်ကြတာပေါ့"

"ဟုတ်ပါပြီ..အခုတော့မျက်နှာသွားသစ်"

သူမျက်နှာသွားသစ်တော့..သိမ့်ဆီကိုဖုန်းဝင်လာလို့ကြည့်လိုက်တော့..သက်ထားဆီက

"Hello သက်ထား"

"သိမ့်ရေ..ငါနဲ့မီးငယ်..ဒီနေ့ည.အဝေးပြေးကားနဲ့ရန်ကုန်လာမလို့..မနက်ကျ..အဝေးပြေးဂိတ်မှာငါတို့ကိုလာကြိုပေးအုံး"

"ဟင်...အေးပါ.ငါတို့မနက်ကျလာကြိုပေးမယ်..သားသားရောပါမှာလား"

"ဟဲ့..ငါက..ကလးငယ်ကိုခိုးပြေးလာတာ..သားသားကိုဘာလို့ခေါ်လာရမှာလဲ"

"ဘယ်လို...နင်က..မီးငယ်ကိုခိုးပြေးလာမလို့ပေါ့..ဟုတ်လား"

"ဟုတ်တယ်..ကိစ္စလေးတချို့ရှိသွားလို့...အခုလိုပဲစီစဥ်လိုက်ရတာ..ငါ့ကိုကူညီပါဟာ..နင်နဲ့တွေ့မှငါပြောပြမယ်"

"အေးပါ..မနက်ဖြန်နင်တို့ရောက်မယ့်အချိန်ဖုန်းဆက်လိုက်..ကို့ကိုငါပြောလိုက်အုံးမယ်"

"အင်း..အဲဒါဆိုဒါပဲနော်..မနက်ကျကားဂိတ်ကစောင့်နေ"

သက်ထားဖုန်းချသွားပြီး.ခဏနေတော့..မျက်နှာသစ်ပြီးအခန်းထဲပြန်ဝင်လာတဲ့..ဟန့်ကို

"ကို..မနက်ကျသက်ထားနဲ့ကို့ညီမကို..ကားဂိတ်မှာသွားကြိုရအုံးမယ်..သူတို့ဒီနေ့ညကားနဲ့ရန်ကုန်လာမလို့ပြောတယ်"

"ဟင်..ဟုတ်လား..အဲဒါဆိုမနက်ကျကိုယ်တို့သွားကြိုကြတာပေါ့"

"ကို့ကို..သိမ့်ပြောစရာတစ်ခုကျန်သေးတယ်"

"ဘာများလဲ.ပိုးရဲ့"

"တကယ်တော့...မီးငယ်ကိုသက်ထားကခိုးပြေးလာမှာတဲ့"

ဟန်လည်း.အံသြသွားပြီး "ဟမ်....ဘယ်လိုတွေဖြစ်ကုန်တာလဲ..မြန်လှချည်လား"

ချစ်ခြင်းတို့တည်ရှိရာ နေရာသို့Where stories live. Discover now