✾6✾

231 19 16
                                    

Lekko uśmiechnąłem się na słowa chłopaka. Podniosłem wzrok na jego twarz i powiedziałem.

-No dobrze, w końcu to ja na to nalegałem. Ah i mam pytanie.

-Słucham.

-Co ty w ogóle robiłeś tam na tym dachu?

-Bardzo często tam przesiaduje, bo mało ludzi tam przychodzi.- odpowiedział Minho.

-Mhm rozumiem. Więc następnym razem idę z tobą.- powiedziałem i mrugnąłem jednym okiem.

-Czyli na kolejnej przerwie?- zapytał chłopak.

-Wręcz wspaniały pomysł. To do zobaczenia za 45 minut- odpowiedziałem mu z ciepłym uśmiechem na twarzy i wyszedłem z sali.

Szybko pobiegłem pod moją klasę, w której miałem mieć lekcje, żeby wszystko opowiedzieć Felixowi. Kiedy dotarłem na miejsce, zobaczyłem, że jest też Hyunjin.

-O zjawiłeś się, już myślałem, że nie przyjdziesz- powiedział Hwang.

- Jestem iiiii słuchajcie tego. Ja po prostu nie wierzę, co się przed chwilą stało.

-Minho to twój chłopak?- zapytał Felix śmiejąc się.

-No chyba cię coś jebie.- odpowiedziałem.

-No dobrze już spokojnie wiewiór, nie gryź- zaśmiał się ponownie Felix.

-NO TO SŁUCHAJCIE. Udało mi się zakolegować z Minho.

-Wow serio? Już myślałem, że to nie możliwe i popadniesz w depresję- odezwał się Hyunjin.

-Ale co jest dziwne, to on chciał zacząć. Zaprowadził mnie do pustej sali, przeprosił za to, że się wtedy tak zachował i, że powiedział, że chce mnie poznać bardziej.- odpowiedziałem.

-No to ciesz się, gratulacje. Chyba jesteś jedyną osobą, która się z nim koleguje w tej szkole.- powiedział Felix.

Porozmawialiśmy jeszcze chwilkę i zadzwonił dzwonek. Hwang poszedł, a my z Felixem weszliśmy do sali.

Na kolejnej przerwie poszedłem na umówione miejsce z Minho. On już czekał.

-Już jestem- powiedziałem i podszedłem bliżej chłopaka.

-Dobrze, że pamiętałeś. - odpowiedział.

-Oczywiście, że pamiętałem. Jakbym mógł zapomnieć- zaśmiałem się.

-Czego chciałbyś się o mnie dowiedzieć? - zapytał chłopak.

-No najlepiej wszystko- odparłem i znów się zaśmiałem.

- No dobrze, więc jestem Lee Minho, chodzę do klasy 4B, mam 18 lat, urodziny 25 października, około 172 cm wzrostu. Mam 3 koty, które nazywają się Sonnie, Doongie i Dori. Moją pasją jest taniec oraz bardzo lubię słuchać muzyki. Lubię oglądać horrory. Żyje sam z matką.

- Bardzo interesujący z ciebie człowiek. Na pewno muszę poznać kiedyś twoje koty. - powiedziałem.

- Z pewnością je kiedyś poznasz- zaśmiał się cicho.

I wanna know you more... | •Minsung• [ZAWIESZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz