~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~👮:Flight attendants, prepare for landing please.
Cabin crew, please take your seats for landing.මෙච්චර වෙලා magazine එකක් බල බල හිටපු Jungkook ඒක පැත්තකින් තියලා ඇගේ හිරි එහෙම ඇරියේ Pilotගේ ඒ announcement එකෙන් පස්සෙයි.... ඔව් Jungkook මේ වෙලාවේ ඉන්නේ flight එකක...අද තමයි එයා හරියටම අවුරුදු 2කට පස්සේ Koreaවලට එන දවස..මොකද Jungkook මෙච්චර කල් හිටියේ Americaවල ඉන්න එයාගේ parentsලත් එක්ක...Jungkook කියන්නේ එයාගේ පවුලේ එකම ළමයා, ඒ වගේ ම Jungkookගේ Dad ගොඩක් ලොකු Businessman කෙනෙක්,ඒ ගොල්ලොන්ට ලෝකේ වටේ business තියනවා....Jungkookට එයාගේ 2 years Business management Degree එක ඉවර වෙච්ච ගමන්ම ආයේ තනියම Koreaවලට එන්න උනේ Mr.Jeon එයාගේ Korea වල තියන හැම Business එකක්ම Jungkookට පවරපු නිසයි...
ඒත් Jungkookට යන්න වෙච්ච ලොකුම හේතුව තමයි එයාට එයාගේ Dadගේ business partnerගේ Company එකේ හම්බුන CEO position එක...ඒක තමයි දැනට South Korea වල තියන number 1 Company එක... ඉතින් Jungkookට CEO වෙන්න උනේ Jungkookගේ Dad එයාට ඒ company තිබුන Shears ඔක්කොම Jungkookට පවරපු නිසයි...
ඒ වගේම Jungkook නිකමටවත් හිතන්න නැතුව ඇති මේ ගමන නිසා එයාගේ මුළු ජීවිතේම කනපිට හැරෙයි කියලා....(ඔව් ඉතින් එයා කොහොමත් දැනගෙන ඉන්න විදිහක් නෑනේ,මොකද ඉතින් මමනේ මේක ලියන්නේ😅💔)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.කොහොම හරි පැය 12ක විතර ගමනකින් පස්සේ Jungkookගේ flightඑක Koreaවට Land කරා....
ඊට පස්සේ Jungkook airport එකෙන් check out වෙලා එද්දිම එයාගේ driver ඇවිත් හිටපු නිසා Jungkook එයාලගේ family mansion එකට ආවා.... එහෙ ඉන්නේ එකේ serventsලා විතරයි,මොකද Jungkookගේ parentsලා තාම Americaවලයි ඉන්නේ... Jungkookගේ mansion එකත් තියෙන්නේ Seoul City එකේමයි....
Jungkook mansion එකට එද්දී උදේ 10.00 විතර උනා...ඊට පස්සේ Jungkook හවස 4.00ට විතර rest කරලා එයාගේ car එකත් අරගෙන එළියට බැස්සේ පොඩ්ඩක් Shopping කරන්න යන්න...
ඊට පස්සේ Jungkook "K Shopping Center" එකට ආවා... ඒක තමයි Seoul වල තියන ලොකුම Shopping mall එක...
YOU ARE READING
❤️Chairman's Baby❤️(TK) ✅
Hayran KurguA Love Story Of Three Hearts Bounded By An Unexpected Love💕 Top- Tae Bottom -Kook Started-:2022.11.04 Completed-:2022.12.11 Highest Rankings-: #1 in #Sinhala ( 2022.12.23 ) #1 in #Taekook (2023.06.17)