V. "ELİ KİBRİTLİ ADAM"

190 16 25
                                    


KA

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





KA.

V. "ELİ KİBRİTLİ ADAM"


Post Malone-Lemon Tree


Hayal kurarız, kurduğumuz hayallerin cam kırıkları avuçlarımızı keser. Akan kanlar, gözyaşlarından daha çok can yakar.

Kan gölünün içinde yavaşça dibe batarken ciğerlerime dolan kanın tadını damağımda hissedebiliyordum. Çaresizliğin elimi kolumu bağlayıp yerimde oturmamı fısıldadığını, kaderin bir fiske daha vurmasını hiçbir şey yapmadan beklememi söylediğinde kalp atışlarım bile bastıramıyordu sesini.

Gözlerim kararıyordu. Alıp verdiğim nefesler başımı döndürüyordu. Alnımdan sızan terler yüzümü yalayarak betonu boylarken gözlerimi boks torbasından bir saniye olsun ayırmıyordum. Her yumrukla zihnimdeki düşünceleri pataklıyormuş gibi oluyordum. Ve bu beni hırslandırıyordu. Her yumruğum bir öncekinden sert bir şekilde boks torbasına iniyordu.

"Sponsorluğu kabul etmeliydin." dedi Korkut. Biraz uzağımdaki sandalyeye kolunu dayamış beni izlerken. Bir yandan da öbür elindeki elmayı yiyordu. "Kabul ettiğinde önün açılabilirdi, elindeki imkanların daha fazlasına sahip olabilirdin."

"Yarım saattir aynı şeyleri tekrar etmenden," nefesim kesildiği için derin bir nefes alıp konuşmama devam ettim. "sıkıldım."

"Tekrar ediyorum ama senin beni bir tarafına taktığın yok." dedi aksi bir tavırla.

"Biraz önce söylediğim gibi karşıyakalılardan nefret ediyorum. O ukalanın sponsorum olmasını iste istemiyorum." derin nefes aldım. "Sırf Rezzan yüzünden kabul etmek zorundayım ve bunu istemiyordum ben de kabul etmedim."

Elindeki elmadan bir ısırık daha aldı.

"İnatçı bir keçisin. Seninle arkadaş olduğumda bu kadar keçi değildin. Yani keçiydin ama bu kadar değildin. Keçi inat sendromun ilerliyor günden güne."

Boks torbasını yumruklarken Korkut'a çevrilen bakışlarım karşısında lokması boğazından zorlukla geçti.

"Hiç öyle üzerime atlayacak panter gibi bakma bana. Ayrıca inatçılığın sana fikir veren insanlar olduğunda daha çekilmez bir hale geliyor."

"Bana göre doğru olan şey bu. Rezzan beni vazgeçiremeyecek."

"Rezzan'ın amına koyayım ben. Konumuz o değil Nova."

"Konumuz tam da o. Kabul etmeyeceğim, fikrimi değiştirmeye uğraşma boşuna."

Bir süre sadece Korkut'un elmayı ısırdığında çıkan ses yankılandı depoda. Korkut'un derin nefes sesini işittiğimde aynı anda sandalyenin zemine vuruşunu duydum.

KABURGA ARASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin