Sihir etiketinde #1 olmuşuz çok teşekkürler ε٩(๑> ₃ <)7з
Of 40.bölüme geldik ama o kadar az okunma var ki kişiye özel kitap yazıyorum resmen doeokdpepepwpeğwğeğ
Ben 🤝🏻 birkaç sadık okuyucum
Neyse kaç kişi olduğunun önemi yok bir kişi bile kalsa okumak istediği sürece onun için yayınlamaya devam ederim önemli olan yorumlarınız benim için ♡ eleştirin, övün ve eksiklerimi görmemi sağlayın (๑ºั╰╯ºั๑)
♡♡♡
Başımı ağrıtan çok fazla sorun var. En başından başlamak gerekirse artık sayısı ikiye düşen kardeşler, haydutlar, rehinem, Aragon şerefsizi, beni arabasına zorla alanlar... Üstelik sürekli tekrar etmezsem unutacağım kadar fazlalar. Şimdiyse karşıma Veronica çıkmıştı ve kral beni sarayda misafir edeceğini söylüyordu. Gerçekten, neden her şey bu kadar karışık olmak zorunda ki? Sarayda uzun süre kalmam benim için iyi olur mu? Veronica beni görmek istemiyor. Ya Axel Aragon beni şikayet etmişse? Saraydayken anında enselenmez miyim? Peki sarayın dışı güvenli mi? Peşimdeki kardeşler beni bulabilir mi? Asıl sorun gerçekten saray güvenli mi? Benim için artık neresi güvenli? Fazla düşünmekten kafamın patlayacağını hissediyorum.
Sarayda kalmak benin için oldukça gerici. Her an bir hata yapabilirim ve Veronica sağ olsun geçmişi kirli birisi olarak pek de rahat olabileceğim bir mekan değil. Ya geçmişteki kirli hayatım (benim değil aslında) ortaya çıkarsa? Ne kadar göz önünde olursam o kadar mı iyi yoksa tam tersi o kadar mı kötü? İnsanların tam da gözünün önünde olan şeyler için kör oldukları söylenmez mi?
Tüm bu düşünceler eşliğinde kentin sokaklarını turluyorum. Ah, buraya nasıl mı geldim?
Odama kadar yakışıklı Conall tarafından eşlik edildikten sonra yemeği beklemek yerine aç olmadığım için yemek yemeden direkt saraydan çıkmaya karar verdim. Sonuçta çıkmasam da yapacak bir şey olmadığı için kös kös odada oturacaktım. Akşam yemeği saatine kadar saraya dönmeyi planlıyorum. Bu sırada ise başkentte keşif gezisi yapacağım. Ne için mi? Öncelikle bilinen tüm gazeteleri alacağım. Hayır, gazeteden çıkan bardak kuponları için değil. Zaten burada öyle bir şey olduğundan da şüpheliyim. Eminim gazetelerin ekleri bile yoktur. Tüm gazeteleri üçüncü sayfa haberlerine manşet olup olmadığımı görmek için almak istiyorum.
Hâlâ hem muhafızlar hem de haydutlar tarafından ses çıkmıyor oluşu tuhaf çünkü. Bir hırsız ya da yankesici olarak gazetelere çıkacağımı düşünmüştüm ancak bu olmadı. Bu öyle boş verip gidebileceğim bir şey değil bu yüzden bunun sebebini öğrenmeliyim. Peşimde birileri var mı? Seçim şansı bana bırakılırsa acaba polislerin peşimde olması mı yoksa suçluların peşimde olması mı daha iyi bir ihtimal? İkisini de tercih etmiyorum. Peşimde koşan erkeklerin daha başka sebeplere sahip olmasını tercih ederim.
İkinci sebebim ise para kazanmak. Sonsuza kadar bana sarayda bakacaklarına emin değilim. Zaten bana kalırsa ben de sonsuza kadar orada kalmak istemeyebilirim. Sarayda kalsam ve bir şekilde giderlerim karşılansa bile hâlâ paraya ihtiyacım var çünkü kendime büyülü bir alet almayı planlıyorum. Bıçağımın da yokluğunda ne kadar sık başımın belaya girdiğinin aydınlanmasını yaşadım. Üstelik bıçağımı geri alsam bile küçük bir bıçak beni koruyamaz da. Ancak söz konusu olan büyülü bir araç ise şansım oldukça fazla değil mi?
Kuro'nun okları gibi bir savunma ya da saldırı büyüsü istiyorum. Yani ben yapamayacağım için en azından buna yarayan bir alet. Eminim vardır. Tek sıkıntı büyünün pahalı bir şey olması. Ne kadar pahalı olacağını kestiremiyorum. Bu yüzden boşa zaman harcamak yerine bir an önce harekete geçip sokaklara inmeye karar verdim. Benim durumumdaki bilgelik ve güç değerleri düşük olan yeni başlayan bir acemi için kaybedecek zaman yok. Kafamın içinde art arda sıralanan istatistikleri görebiliyorum bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalet kız, cep problem ve var olmayan babası
FantasíaÖldüm. Ve gözlerimi açtığımda bir çocuk taciriydim. "E ebesinin a-" ~ Daha önce hiç öldükten sonra yeni bir hayat şansı hak eden ve başka bir bedende gözlerini açan insanların hikayelerini duydunuz mu? Duymadıysanız endişelenmenize gerek yok. Size...