Eyşan'lar ölmez şekil değiştirir

765 98 198
                                    


Bölümü o kadar zor yazdım ki... ben bu kitabı silmek istediğimi fark ettim. Silip gitmem gerekiyor. Ama yapamıyorum çünkü bana söversinizepepepeğeğeğwğ şaka değil bu arada cidden hiç beğenmiyorum çıkan bölümleri off en azından düzenleyene kadar silik mi kalsa 1 yıl sonra düzenlerim. Hayır öyle bir şey yapmicam elbette ama yani hiç yazasım yok ve mutlaka 6 aydır  düzenliycem diye ağladığım gibi düzemlemeye ihtiyacım var.

Bu bölümü bu tarihe yetiştirmek için o kadar uğraştım ki...

Neden bu tarih?

17 mart bugün. Öncelikle 8 mart için tüm kadınların ve kendini kadın hissedenlerin gününü kutlarım ayrıca geçmiş 19 kasımı da, erkeklerin erkekler gününü de kutlarım, kutlamayı unutmuşum. Neyse hepinizin kutlu olsun yani. Gerçi aramızda erkek okuyucu var mı onu bile bilmiyorum ama devamkeee Yakında doğum günü olan varsa söylesin onu da kutlarım.

Neyse marta geri dönersek kuvvetle muhtemel bu tarih bizim yıldönümümüz. Daha doğrusu 9 ya da 11, 17 ya da sonrası bir tarihteki mart. Yani tam olarak 1 yıl önce bir mart günü bu hikayeyi paylaştım. 54 bölüm oldu yani bu ortalama her hafta 1 bölüm attığım anlamına geliyor. Yani baya boş durmamışım haberiniz olsun. Tam olarak yıldönümünü bilmediğimden hepinizin huzurunda 17 martı başlangıç kabul ediyorum.

Yine derslerin ve depresyonun altında ezildiğim bir mart günü başladım Rév'in hikayesine. İlk zamanlar kimse yoktu ama sadece yazıp kendi yazdığımı okumak bile bana o kadar keyif veriyordu ki stres atıyordum. Bu kitap benim stres topum, keyif noktam, aşk bahçem ve kurt bakışlım... Bu acemi işi manyak kafası kitabı okuduğunuz ve desteklediğiniz için size de çok teşekkür ederim. Her bir yorumun harflerini tek tek yazan parmaklarınıza sağlık olsun. O parmakları tek tek öperim ben. Her bahşettiğiniz oy kadar gecenizde yıldız eksik olmasın. Her bir... tamam yeter. Neyse sizi seviyorum, kitabımı okuduğunuz için teşekkürler bu bir elvedaydı. Özür dilerim gerçekten son zamanlarda kitapla hiçbir anlamda tatmin olamıyorum. Bir daha yazabileceğimi sanmıyorum.

ヽ(•ω•ゞ)



Şaka.

Nisanda burada olmam muhtemelen o yüzden 1 nisanı erkene çektim ehe ehe.

Ama bu bir süreliğine son bölüm olabilir bu yüzden ciddi bir duyuru yapayım. Öncelikle bu kitabı yazarken fazla bir okunma istemediğimi hep söylemiştim. Zaten yazdığım üsluptan bu belli. Oldukça dar bir kesime hitap ediyorum. Sadece mizahı benim mizahımla örtüşen dar kesimin de dar kesimini hedef alarak bu kitabı yazdım. Yani geniş kitlelere hitap etme amacım hiç olmadı. Bazı espri ve imalar da bunun için var. Konusu bile reenkarne/isekai türü olduğu için en başında hedef kitlem bu türü sevenlerdi. Fantastik kitlesine bile hitap etmiyorum ki halka burada da daralıyor çünkü amacım bu türü sevenlerin içinde de absürt komedi seven ya da en azından benim utanmazca mizah diye adlandırdığım bu şeyden zevk alanlardı. Yani baya küçük bir hedef kitlem vardı. O yüzden şu an 30 bin olması benim için 300 bin okunmayla eşdeğer. Daha da artar mi bilmiyorum. Umarım ben kitabı baştan sona düzenleyene kadar artmaz.

Ve 1 yıl olmuş ben başlarken hiç 12.sınıf olacağımı ve düzenli bölüm atmam gerekeceğini düşünmedim. Diyorum ya planlarımda yoktu. Bundan dolayı 20 hazirana kadar bir ayrılık söz konusu. Belki sürpriz bir şekilde arada gelirim hiçbir fikrim yok. Ama siz kötüye hazırlayın kendinizi ki ufak bir iyilik bile çok mutlu etsin değil mi dpslwğwlsğğs ama yani 1 yıldır yazıyorum ara vermeden bence hak ettim bir arayı.

Bu bölümü sırf 9 marta yetiştirmeye çalıştım ama fena hasta olduğum için planladığım gibi olmadı. Bari 10 martta atayım dedim o da yetişmedi. 31 bin okumanın şerefine artık atıyorum. Bunu atarken 32 bin olmuş okumayın yeto

Hayalet kız, cep problem ve var olmayan babasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin