Ahh bahh gaat het nog regenen ook! Ik had een paraplu mee moeten nemen. Het was erg koud, er was niks meer over van het warme zomerweer. Het was best een stukje lopen. Ik liep de supermarkt in. Shit, geen pizza's meer! Laat ik het nog even navragen, misschien liggen ze wel ergens anders. Nadat ik het nagevraagd had, liep ik de winkel uit. Nope geen pizza's... Wat moeten we dan nu eten? Ik kijk zo wel in de vriezer. Ik liep zonder op te letten vooruit met mijn mobiel in mijn handen. Opeens bots ik tegen iemand aan. 'SORRY!' zeiden we tegerlijkertijd. Ik keek hem aan. O wow! Zijn ogen! Ze waren super mooi helder blauw. 'Uhm, is er iets?' Vroeg hij. Zonder dat ik het wou kwam er: 'Je ogen!' uit mijn mond. Hij glimlachte. 'Ehh dankje denk ik!?' 'Geen probleem' mompelde ik terug. 'Zal ik met je meelopen?' Vroeg hij beleeft. Ik knikte. 'Waar woon je eigenlijk?' Vroeg hij. 'Tulpenstraat 25' antwoorde ik. 'Hahah super toevallig ik woon dan tegenover je, op nummer 12' zei hij lachend en hij werd rood. Achh kjoeett dacht ik bij mezelf en ik werd ook rood. We liepen richting onze straat. In de straat aangekomen, gaf hij mij een hand en stelde zich voor. 'Ik ben Melvin en ik woon hier al best lang, maar ik ben jou nog nooit tegen gekomen!' 'O trouwemsik ben vijftien'. Ook ik stelde mij aan hem voor: 'Silke, ik ben ook vijftien en jou ben ik hier één keer tegengekomen toen ik nog een klein meisje was. 'Hahah, ik ben vast blind geweest ofzo!' Zei hij lachend. 'Ja, jij blind vast!' Zei ik. 'Ik vind je grappig en ik wil je graag leren kennen...uhh Silke was het toch?'. 'Ik wil jou ook graag leren kennen Melvin!'. 'Morgen bij het pleintje dan maar?'.'Ik gaf hem een knipoog. 'Ja leuk ik zie je morgen!'en hij gaf een knipoog terug. Met een blij gevoel liep ik naar binnen. Ik probeerde Vince uit mijn hoofd te zetten, maar het lukte niet. Verliefd op twee jongens, hoe moest dat?
JE LEEST
Red ze het wel!?
RandomDit verhaal heet: Red ze het wel? Het gaat over de 15 jarige Silke. Haar moeder (Lies) heeft longkanker... Ze woont samen met haar 2 jarige zusje Lizzy en haar vader Jan in één huis. ze beleeft veel dingen en dan onrmoet ze een leuke jongen: Vince...