'Kijk zelf uit!' Zei Thomas ook lachend. 'Hee Thomas' ik kwam dichter bij hem ging op mijn tenen staan en gaf hem een knuffel. 'Kom je bij mij zitten?' Vroeg hij. 'Jaa tuurlijk lijkt me gezellig!' Zei ik. 'Maar eerst ga ik je shirt ff droogmaken met deze servetjes!' Hij hield de servetjes omhoog en boende over mijn shirt. Precies op dat moment kwam Melvin binnenlopen samen met zn vriendin. Hij keek me verdrietig aan en keek snel weg toen hij zag dat ik naar hem keek. Wat even sirrieus! Dacht hij werkelijk dat ik en Thomas stonden te flirten met elkaar!!! Wahhaha dat kon nooit! Ik begon te lachen. 'Thomas stop maar!' Zei ik grinnikend. 'Was dat je vriendje?' Vroeg hij. 'Jaa maar of hij dat nu nog wilt...' zei ik plagerig. 'Ik ga wel ff met hem praten' zei Thomas en hij gaf de doorweektr servetjes aan mij. Ik gooide ze in de prullenbak en liep naar mijn kluisje om een droog t-shirtje te pakken. Ik liep naar een wc hokje om me even om te kleden. De deur van de wc's ging open. Bo kwam er met een rood hoofd uit. 'Silke! Net goed ik zocht je al!' Zei ze overenthousiast. 'Wat is er zo dringend? Mag ik eerst ff dit t-shirtje aantrekken.' Vroeg ik. Ze knikte lachend. 'Tegen iemand aangebotst zeker en was het een leuke jongen?' Vroeg ze. 'Nou opzich was hij wel leuk jaa...' voordat ik mijn zin af kon maken stond Melvin naast me. 'Wat!' Riep hij. 'Au niet zo tetteren in mijn oor!' Zei ik en ik stopte een vinger in mn oor. 'Ik wist wel dat je hem leuk vond!' Zei Melvin en hij liep kwaad weg. Ik keek Bo verschrikt aan. 'Ik leg je zo alles uit maar eerst ff dit droge shirtje aantrekken' zei ik verward.
JE LEEST
Red ze het wel!?
RandomDit verhaal heet: Red ze het wel? Het gaat over de 15 jarige Silke. Haar moeder (Lies) heeft longkanker... Ze woont samen met haar 2 jarige zusje Lizzy en haar vader Jan in één huis. ze beleeft veel dingen en dan onrmoet ze een leuke jongen: Vince...