Hoofdstuk 39

1 0 0
                                    

'Ik moet...nee ik wil niet meer liegen Melvin! Ik vind Vince leuk en je bent heel lief en behulpzaam en daar ben ik blij mee dat ik jou heb, maar ik voel niet hetzelfde. Het spijt me echt heel erg maar dit is de waarheid. Ik ben verliefd op Vince en dat kan ik niet veranderen.' Zeg ik opgelucht maar toch met tranen in mijn ogen. Ik wil Melvin niet kwijt, maar hoe moest dit dan. 'Silke is dat waar... Maak je het nu uit met Melvin, omdat je mij leuk vind?' Vraagt Vince. Ik doe mijn capuchon op en ren weg. Heb ik goed opgelost of is dit kinderachtig? Ik bedenk me dat dit gewoon heel erg kinderachtig is en ik loop terug. Voordat Vince en Melvin mij kunnen zien ga ik om een hoekje staan zodat ik kan horen wat ze zeggen. 'Maar Vince dat kan niet jullie zijn een tweeling!' Zegt Melvin. 'Nee dat is niet waar we zijn stiefbroer en stiefzus van elkaar.' Zegt Vince snel. 'Luister Melvin ik wil niet dat wij elkaar gaan zien als vijanden...' Zegt Vince weer. 'Nee ik ook niet' zegt Melvin. Vince knikt. 'Maar niet verdrietig zijn dit is het beste voor Silke. We zien wel hoe het loopt.' Zegt Vince en hij loopt weg. Ik loop naar Melvin toe als ik Vince niet meer zie. 'Sorry Melv het spijt me echt...het is beter als we beste vrienden blijven.' Zeg ik. Melvin omhelst me en ik zucht diep. 'Ik wil je niet kwijt je bent zo belangrijk voor me' zeg ik en ik pak hem stevig vast.

Red ze het wel!?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu