Hoofdstuk 32

1 0 0
                                    

'Pff Chelsea, das gewoon een aardig meisje' zegt hij. 'Weet je wel hoe ze echt is!' Vraag ik niet begrijpelijk. 'Tuurlijk weet ik hoe ze is. Verwend, cool, populiar en het leukste is dat ze dus mijn zusje is. Mijn mond viel open. 'Wat!' Zeg ik verbaast. Hij pakt mijn kin vast en drukt hem omhoog zodat mijn mond dicht zit. 'Niet zo verbaast!' Zegt hij lachend en hij tikt met zijn vinger op mijn neus. Ik bloos. Zijn mooie ogen schitteren in het licht. 'Je gaat toch niet uitmaken omdat het Chelsea is he?' Zegt hij grappend. 'Tuurlijk wel zeg ik vals. Ik grinnik. 'Nee wat denk jij dan' zeg ik lachend. Ik pak zijn wangen vast en ga op mij tenen staan zodat ik hem een kusje kan geven. 'Zo kom je er wel bij kleintje!' Zegt iemand. Ik kijk naar de plek waar het geluid vandaan kwam. Daar stond Chelsea met haar rug en een voet tegen de muur. Ik kneep mijn ogen tot spleetjes. 'Chelsea Spark.' Zeg ik uitdagend. 'Hee toekomstige schoonzus.' Zegt ze alsof ze een schatje is. 'Pff alstjeblieft doe niet zo onschuldig!' Zeg ik. 'Nogsteeds boos op me van wat ik heb gedaan in groep vijf...' zegt ze lachend. 'Jaa duhh' zeg ik sarcastisch. Melvin kijkt naar mij en dan naar Chelsea: 'Wacht kennen jullie elkaar?' Vraagt hij. Chelsea knikt. 'Jepp helaas' zeg ik en ik loop naar de uitgang.

Red ze het wel!?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu