Hoofdstuk 45

0 0 0
                                    

BELEVING SILKE.
Ik voel dat Vince ook aan mij denkt en Kevin. Maar Melvin niet. Als je heel veel aan iemand denkt, voelt diegene dat ook. Ik mis al mijn vrienden en papa en natuurlijk Lizzy ook. Gelukkig is mama bij me in mijn hart. Misschien voelt zij het ook als ik aan haar denk...
BELEVING VINCE
Ik loop naar buiten. De politie weet het verhaal nu en het meisje heeft haar verhaal ook verteld, maar wel in een amdere ruimte. Ze is nog niet klaar maar net voordat ik richting school wil lopen om mijn fiets te pakken hoor ik haar stem. Ze klinkt vrolijk. Alles vertellen heeft haar vast goed gedaan. 'Nee wacht! Ik uhh ben Noa. Ik wil je nog eens bedanken. Uhh heb je app?' Vraagt ze verlegen. 'Ja tuurlijk!' Zeg ik. Dit gaat fout aflopen, want straks word het wat... Maar goed. Ze geeft haar nummer aan mij. 'Wat is je naam eigenlijk?' Vraagt ze. 'Vince' zeg ik. Ze kijkt me met open mond aan. 'Ehh is er iets?' Vraag ik ongemakkelijk en ik krabbel blozend op mijn achterhoofd. 'Je ogen weet je dat die heel mooi zijn!' Zegt ze met een verliefde blik. 'Uhh dankje...maareeehhh ik moet gaan. Ik app je!' Zeg ik zodat dit moment verbroken word en ik loop richting school. Haar gezicht veranderd in een sip gezicht, maar toch loop ik door.
Onderweg naar huis fiets ik een andere route dan normaal. En dan opeens gaar mijn hart tekeer. Ik zie de fiets van silke tegen een hek aan staan.

Red ze het wel!?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu