Hoofdstuk 37

1 0 0
                                    

Verbaast loop ik de hoek om. Ik loop de gang door richting mijn kluisje en dan opeens zie ik Kevin. Hij staat daar...TE ZOENEN MET STEPHANIE!!! Ohhwww Wow vandaar is Bo zo chagrijnig. Kijk nog eens goed. Nee wacht Stephanie zoent HEM en niet andersom. Ik wil naar Bo terug lopen en dan opeens springt Kevin voor me. 'Silke stop! Voordat je dingen gaat denken, ik werd gezoend door Stephanie!! Ik deed niks!' Zei hij bang. 'Zeg niks tegen Bo pleaase!!!' Zegt hij en hij kijkt me aan met grote puppy ogen. 'Ik zal m'n mond houden, maar volgens mij weet je vriendin het al...' Zeg ik droog. Ik wil weglopen, maar Kevin houd me tegen. 'Alsjeblieft...' Zegt hij. Ik knik. Maar wat er daarna gebeurde... Dat was tot nu toe het ergste wat er in mijn hele leven is gebeurd! Kevin stond tegenover me, vervolgens komen er kleine tweedejaars aanlopen en duwen Kevin naar voren. Zo valt Kevin voorover in mijn armen en zijn lippen komen per ongeluk op de mijne. 'Silke het spijt...HO WACHT! Ik wou je net iets heel belangrijks vertellen, maar jij vond het zeker gewoon nodig om mijn vriendje te zoenen! IK HAAT JE SILKE!' Zei Bo met traanogen en ze keerde me de rug toe en liep weg. Ik kijk Kevin geschokt aan. Hij knikt. 'Ik ga dit oplossen geloof me, dit komt wel goed' zegt hij. En hij rent naar de plek waar Bo is verdwenen.

Red ze het wel!?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu