Yeni bölümle buradayım, eski bölümü sildim. Kitabın, son bölümlerindeyiz. Bittikten, sonra düzenlemeye alacağım. Okumak isteyenler, çabuk olsunlar.
Belki, düzenleme 1 ay sürer ki sanmıyorun, belki 1 yıl sürer.
İyi okumalar.
💐🌙
Gülşah canımı sıkmaya yetiyor bu dünyada cidden. Tek başına felaket gibi dolaşıyor kadın. Aman sevgiliniz, ve ya nişanlınız varsa koruyun, çünkü yüz yılın eniştecisi Gülşah geliyor.
İnanılmaz bir kadın.
Şu an ne mi yapıyoruz? Demirin yeni sevgilisiyle tanışıyoruz. Daha doğrusu tanıştık, ve birazdan kalkacağız. İnanmayacaksınız ama, Gülşah şu an Demir'e yürüyor.
Demir'in sevgilisinin adı, Neşe'ydi.
"Ya, Demir de her geçen gün gençleşiyor, tam bana layık."
Yuh yani, devenin nalı.
Neşe'nin sinirli bakışları beni buldu. Bende omuz silktim. Uğur görevdeydi, ne kadar zamandır evde olduğu için, görev gelmişti artık."Gülşah çok şakacıdır, canım arkadaşım." dedi, ve arkadaşımı vurguladı Demir.
"Hesapları ödeyip kalkalım." dedi Demir. Biz ayaklandığımızda diğer iki kadın beklerken, elim cüzdanıma gitti.
"Yenge ayıp oluyor ama." ben de offlayıp beklemeye başladım."Yenge, biz senş bırakırız yalnız gitmene izin vermem." sanki, ben çocuğumda Uğur beni buna emanet etmiş.
"Evet ya, nereye bizimle gel." dedi Neşe. Yeni tanıştık ama gerçekten çok ısınmıştım. Umarım o da bana ısındı.
Gülşah, davet beklerken maalesef davet edilmedi."Ben de taksi bekleyeyim o zaman." diyerek ima yaptı. Hiç güleceğim yoktu.
💐
Eve girdiğimde tanıdık kokuyla, gülümsedim. Uğur erken dönmüştü görevden. "Yavrumm." dedi. Koşarak sarılmıştım. Kafama bıraktığı öpücükle keyiflendim.
"Çabuk dönmüşsün." dedim iki ellerim omuzlarındayken. "Erken bitti." dedi.
Çok mutlu olmuştum.
"Yarın sana sürprizim olacak." dedi.
Daha çok heyecanladım."Konusunu açmak iztemiyordum ama artık konuşmanın zamanı geldi." dedi.
Ben bekliyorken, beni kucağına aldı. Bacaklarım iki tarafından beline dolandı. "Gülşah'ı hayatımızdan çıkardım." dediğinde, anlamaz gözlerle baktım."Nasıl yani?" dedim. "Şöyle ki rahatsız olduğumu söyledim, ve artık hareketlerinin haddini aştığını, bir daha görüşmek istemediğimi söyledim."
Duyduğum şeylerle şok geçirdim. Zaten yapacağı çok belliydi. Beni yanıltmadı.💐🌙
Gece saat 3'de bu kadar oldu. Gelecek bölümlerde görüşmek üzere. Kısa oldu ama güzel oldu. Yarın belki yine yazarım.
Kendinize iyi bakın.
(Kitabımı saçma bulanlar, sevmeyenler okumasın lütfen. Onların yorumu yüzünden, kitabı final yapacağım. Umarım mutlu olurlar. )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Polis Bey Uğur | Texting
ChickLit📣ÇEREZLİK BİR KİTAP DEĞİLDİR. DÜZENLEMEYE ALINACAKTIR. ARGO, KÜFÜR, +18 İÇERİR. Rüya: Polis mi olçan çen Rüya: Ama yalnız maşallah bugün kaslarını gördüm Rüya: Starsın bebeğim