29

2.2K 160 55
                                    

Oy ve yorum.
Yorumlarınız çok değerli.
Hayalet okurlara hakkım helal değil. Oy ve yorum atanlara tüm bölümler helal olsun.

300k okunma hayırlı olsunn🎉🥳
Çok, çok, çok, çok mutluyum.
300k yazısını görünce o kadar
mutlu oldum ki. Gerçekten, iyiki o sıkıcı yaz gününde bu kitaba başlamışım. O kadar kitap yazdım hepsini birkaç bölüm sonra bıraktım. Bu kitaptan kopamıyorum.

Sanırım sonsuza kadar devam edecek kitap..

........

Uğur ne kadar ısrar etsede, onunla bielikte otele gitmemiştim. Benim için oda bile ayralmıştı. Gitsin sahte nişanlısına ayarlasın.

Sevmiyorum dedin, gerçekten mi?
Evet gerçekten. Sevmiyorum, sevemiyorum. Eski sıcaklık yoktu. Ben şimdi eskisi gibi hâlâ bir şeyler hissedeceğim diye korkarken, tek hissettiğim şey kocaman bir hiç.

Nasıl bu kadar duygusuz biri oldum anlamıyordum. Bazen acaba gerçekten sevdim mi diye düşünüyordum. Gerçekten sevseydim bu kadar hızlı soğur muydum?

Gerçekten sevmeseydim söylediği sözlere hâlâ üzülür müydüm?

Böyle birçok düşünce vardı aklımda.

Telefonuma gelen aramayla vakit kaybetmeden cevapladım.

"Uğur'la konuştunuz mu?"

"İnsan selam der, nasıl arkadaşsın." dedim isyanla.

"Sus be, evden atmışsın çocuğu." dedi Gamze.

"Bana bak, yemin ederim ki engellerim ulaşamazsın. Az bile yaptım ana bacı dalmadığıma şükretsin." dedim.

Gerçektende şükretsin. Ne yani yalan mı? Güya beni korumak için.

"Ya tamam, konuşturmuyorsun." dedi.

"Neden hakaret ederek beni terk etmiş biliyor musun?" diye kinayeyle sordum.

"Biliyorum, seni korumak için." dediğinde sinir krizi geçirmek üzereydim.

"Ya amına koyayım, bende mi sorun var? Anlayamıyorum, ayrılarak beni nasıl korudu ne yaptı özel güçleriyle kalkan falan mı yarattı. Yarattıysa bile yaratmak için mi terk etti?!" diye bağırdım artık.

Çok bile dayandım. Evet bir yıl.

"Selim'in ne söylediğini biliyor musun?" dedi.

"Ne söylemiş?" dedim sinirle. Selim'e de çakacağım bir tane, kim bu şerefsiz.

"Sevdiğin herkesi öldüreceğim demiş. Ayrılmasa nasıl seni koruyacaktı? Gidipte Selim'e 'ben rüyayı sevmiyorum ama sevgiliyiz ona dokunma' mı diyecekti?"

Tamam mantıklı. Ama hâlâ mantıksız!

"Peki Selim o kadar mı salak ki bu ayrılmanın planlı bir şey olduğunu anlamadı?" dedim.

"Anladı ama Uğur'un gidipte, Yasemin'le nişanlanması seni hedef olmaktan kurtardı." dedi ve durdu.

"Anlasana kızım Uğur okları kendi üzerine çekti." dedi.

"Yasemin kim?"

"Selim'in sevdiği kadın işte, 27 yaşı varmış." dedi.

Şimdi tüm olaylaro toparlayalım.

Selim, Uğur'u abisinin karşılığı Rüya'nın canı diye tehdit etmiş. Çünkü Selim için abisi, Uğur için ben.

Sonra Uğur'da beni sevmediğini kanıtlamak için benden ayrılmış. Selimde planlı ayrılık olduğunu düşünmesin diye gidip, Yesmin'le nişanlanmış.

Selim'inde hedefi artık Yasemin ve Uğur olmuştu.

"Peki, Yasemin nasıl kabul etti ki?"
Sonuş olarak sevdiği kadındı.

"Sadece Selim mi seviyor?" diye peş peşe sorular sordum.

"Şimdi şöyle Uğur'un anlattığı kadarıyla Selim ve Yasemin sevgililermiş. Yasemin hamile kalınca, Tufan adları lekelenmesin diye kürtaja zorlamış. Yasemin'de intikam için."

Duyduğum şeylerle kanım donmuştu sanki. Bu kadar pislik insanlar nasıl hâlâ yaşıyor aklım almıyor. Yasemin adlı kadın neler çekmiştir şimdi.

"Neden leke gelsin ki?"

"Yasemin Tufan'ların konağında çalışan kadının kızıydı. Bazı günler kadın kızıyla yani Yasemin'le gelirmiş yardım etsin diye. Tufanda yakıştıramamış." dedi ve birkaç küfür ettiğini duydum.

"Şerefsiz, Allah belasını versin. Tek istediğim içeride ona rahat vermemeleri." dedim.

"Sen nereden biliyorsun tüm bunları?" dedim.

"Uğur anlattı, Selim'in yanında dolaşan bir tane çocuk var tüm bilgiler ondaymış şirketle bağlı. Bilgisayarını hacklememi istedi." dedi.

Gamze gerçekten çok iyi denilecek bir hackerdi. Kodlamalar ve birçok yeteneği vardı. En iyi üniversiteyi bitirmişti. Birçok bilindik şirketlerden çalışma isteği gelmişti ama kabul etmemişti.

Günlük olarak kazandığı para, şirketlerin verdiği paranın iki katıydı.

İş başına para alıyordu. Hiç eksik olmadan tamamladığı için çok yüksek, hatta dudak uçuklatacak miktarda para alıyordu.

"Rüya." dedi ve durdu.

"Efendim?" dedim.

"Uğur'la yeniden olur musunuz?" diye sordu.

"Gamze, hiçbir şey hissettmiyorum. Sadece tanıdık biri benim için. O kadar hiçbir şey hissettmiyorum ki, ikimizi yeniden sevgiliyken bile hayal edemiyorum olmuyor." dedim.

Gerçekten böyleydi. Hiç mümkünatı yoktu. Kendimi onun yanında, el ele düşünemiyordum. Olmazdı ki.

"Bir şey söyleyeceğim." dedi.

"Özür dilerim ama ben aşık oldum."

Polis Bey Uğur | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin