SINIR: 300 OY
Çook uzun süre sonra merhaba. Başka bir kitaba başladım zaten hesapta duyurmuştum, ama maalesef okurlarım görmedi.
İki kitapta olan karakterler arkadaş olacak. Her iki kitabıda göreceksiniz.
💐🌙
"Uğur, ben tanışmak istemiyorum." dedim. Neden şimdi dedesi ve ninesiyle tanışıyordum ki?
"Rüya, kendine gel yavrum. Ne diyeyim? Rüya istemiyor simay tuçe aşko babay mı diyem?" dedi.
Küçük bir kahkaha attım. Ne yapayım çok komik.
"Beni sevmeseler n'olacak?" dedim. Uğur'un yakınında olan kim varsa hepsi bana zarar veriyordu.
"Düğünümüzde mi tanışacaksın onlarla?" düğün mü dedi?
"Evleniyor muyuz?" dedim. Tek kaşı havalandı.
"Edebiyyeten bacımsın Rüya." dedi ve odadan çıktı. Ne dedim ben şimdi.
Peşinden giderek arkasında durdum.
"Baksana yüzüme Uğur ya." dedim.Küstüğünde asla yüzüme bakmıyor, sanki yokluğuyla cezalandırmaya çalışıyordu.
"Nikah günü almaya gidiyoruz gelecek ay zaten. Şakada yaptırmıyorsun." dedim surat asarak.
"Tamam ya hadi gel barışalım." dedim. Yüzüme bakmadan koltuğa ilerledi.
"Sakın düşünme, kötü şeyler seni üzmesin bu sözler. Yalnızlığa alışkın bedenler her gece bu şarkıyı söyler." dedim ve yanağından öptüm.
Yüzünü yana çevirerek gülmesini gizlemeye çalıştı.
"Gördüm, gördüm! Güldün!." dedim gülerek."Tamam ya, gel buraya." dedi ve sarıldı.
"Saat 5'te orada olacağız." dedi. Ben gitmek istemiyorum ama ya.
Saat dört olmuştu bile. "Hazırlanayım ben." dedim ve ayağı kalktım.
●●●
"Dur çalma daha." dedim. Dedesi ve ninesiyle tanışmaya cidden gelmiştim.
"Tamam çal." dedim ve üstümü düzelttim.
Kapının çalmasıyla, açılması bir olmuştu. "Hoşgeldiniz." dedi yaşlı bir kadın.
"Hoşbulduk babane." dedi. Kadının elini öptü ve içeri geçti.
"Merhaba, ben Rüya. Sizde Nazmiye teyze oluyorsunuz." dedim ve elini öpecekken çekti.
Bu hareketine gariplikle baktım. Bu ne, dakika bir gol bir arkadaş ya.
"Gerek yok, hoşgeldin." dedi ve içeri geçti.Uğur içeride oturduğu için bunları görmemişti. İçeri geçtiğimde, yaşlı amca ve sarışın bir kız vardı.
Yaşlı amca bastonunu alarak ayağı kalkmaya çalıştı, ama hemen yanına giderek kalkmasını engelledim.
Yaşlı amca gülümseyerek, elini uzattı.
Elini öperek alnıma koydum. "Hoşgeldin kızım, ben Basri deden." dedi."Bende Rüya dede memnun oldum." dedim eteklerimi düzelterek.
Sarışın kız ayağı kalkarak elini uzatmıştı. "Merhaba, ben Sibel." dedi. Ben de elini sıkarak; "ben de Rüya." dedim ve koltuğa oturdum.
Kız Uğur'un solunda ben sağında oturuyordum. Babane kadın Nazmiye odaya girmişti.
"Oğlum, Sibel'i hatırladın mı? Çocukluk aşkın ya işte!" dedi şen şakrak sesle. Ya ben de nişanlısı falan.
"Hatırlamadım." dedi Uğur. "Uğurcum hani bana çınar ağacanın altında evlenme teklifi etmiştin ya." dedi gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Polis Bey Uğur | Texting
ChickLit📣ÇEREZLİK BİR KİTAP DEĞİLDİR. DÜZENLEMEYE ALINACAKTIR. ARGO, KÜFÜR, +18 İÇERİR. Rüya: Polis mi olçan çen Rüya: Ama yalnız maşallah bugün kaslarını gördüm Rüya: Starsın bebeğim