________ 𝟖.𝐅𝐄𝐉𝐄𝐙𝐄𝐓 ________
◦•≫୨⎯ "Oh, who is she? A mystic memory" ⎯୧╮
Június 22.
A ház ami elé leparkolunk meglepően modern, nem is tudom, valami másra számítottam. Talán ódon faablakokra, nyikorgó lépcsőfokokra, vagy valami zord, cseppet sem átlagos dologra. Ehelyett azonban a fehérre festett falak fogadnak, egyenletesen vágott fű és tűzpiros, karc nélküli postaláda a kert jobb végében. Hirtelen meg kell kérdőjeleznem hogy jó helyre jöttünk-e. A képek melyeken első sorban szerepelhetek, nem voltak jó minőségűek, tehát vagy a fotós volt tapasztalatlan, -ami azért eléggé valószerűtlen, hiszen akkor minek vette volna fel Reginald? - vagy csupán nem adatott meg a lehetőség hogy új, jobb minőségű gépe legyen. Valamiért az utóbbira tippeltem, de úgy látszik ezúttal tévedtem.
-Minek csengetsz? Miért nem teleportálsz be? -kérdezem Ötöst, amikor megnyomja a kis, téglalap gombot. Hallatszik ahogyan odabent megszólal a csengő jellegzetes dallama.
-Tanulhatnál egy kis illemet. -pillant rám a fiú fél szemmel, érzéstelen hangon válaszolva.
-Az illem fogalma itt már akkor kimerült amikor a férfi engedély nélkül fotózni kezdett. -felelem csípőből, feldúltan összeszorítva kezeimet a kabát zsebemben.
Ötös erre nem mond semmit, csupán mereven bámulja a bejárati ajtót.
Az ajtót ami alig pár másodperc múlva kinyílik.
Az ajtót ami mögött egy életvidám, rózsaszín rúzsos nő mosolyog ránk.
-Sziasztok gyerekek. -mondja, mire hallom ahogyan Ötös mellettem viccesen felhorkant. -Miben segíthetek? -kérdezi kedvesen.
-Jó napot. -lépek előre. -Elnézését a kérdésért, meglehet hogy tolakodó lesz, de van egy férje is önnek, nemigaz? -varázslok egy görbét az ajkaimra feszülten. Még a postaláda rikító színén pillantottam meg két nevet;egy nőét és egy férfiét.
-De, valóban van. -válaszol törhetetlenül közvetlenül. Ahogyan ránézek a nő arcára, egyből az jut eszembe hogy mennyiszer törhették már össze a szívét. Túlságosan kedves és közvetlen, ő az a fajta ember, akit ha meglátsz az utcán nem csak eligazít a sarki kisbolthoz, de még meg is hív valamire. Mindenesetre azért szerencséje lehet az élettársának, ritkák az ilyesfajta emberek manapság.
-Esetleg válthatnánk vele pár szót? -kérdezem ismét. A nő mintha összezavarodott volna. -Kérem.
Haboz pár pillanatig, de végül bólint. -Persze, gyertek csak be. -intivál minket az ajtón túlra.
Belül is ugyanaz a látvány fogad mint kint, el sem tudom hinni hogy egy ilyen életvidám személyiséggel hogy passzolhatna az egyszínűség, modernizáció.
-Ethan éppen a szobánkban pihen, de kihívom őt. Addig is nyugodtan ülhetek le a kanapére. -biccent a nő, majd a férje keresésére indul.
Szóval Ethan.
-Túl boldognak tűnnek ahoz hogy bármilyen mocskos dologhoz is közük lehessen...-mondja Ötös miközben végignéz a kandalló fölé akasztott családiképeken.
Igaza van, tényleg túl vidám itt minden.
A képek többségén a házaspár van, és még két lány, akik szinte ugyanúgy néznek ki, ikrek.
Ethan tipikus amerikai felnőtt;borostás, nem túl hosszú de nem is túl rövid hajú, és barna szemei vannak,melyektől még a hideg is kiráz.
-Nem minden a látszat. -felelem. Ezek csak képek, semmilyen formában nem lehetünk biztosak abban hogy valódi érzéseket tükröznek-e.
Mielótt Ötös bármit is mondhatna, megjelenik Ethan. Magas, és nyúzottnak tűnik.
A tekintetében hirtelen felismerés és az ijedtség különös keveréke suhan át, melyet nem tudok mire vélni.
-Ismerlek titeket? -kérdezi.
-Nem, nem hi-
-Ugyan, ne játssza a tudatlant. Mindannyian tudjuk hogy legalább ránézésből megismeri Katherinet, miután annyi éven keresztül kémkedett utána. -vág a szavamba Ötös, amiért legszívesebben agyon ütném.
Nem gondolkodik, pedig most azt kéne a legjobban. Mi van ha a férfi nem is az akit keresünk? A sok képtől és nőtől aki fogadott minket, kicsit meginogtam.
A férfi azonban legnagyobb meglepetésemre nem tagadja;sóhajt egyet és leül a karfás székre.
Elkerekedett szemekkel meredek rá, majd Ötösre, és így tovább.
-Valójában csak annyit tudok rólad hogy Katherine Adevane a neved. -kezdi.
Teljesen valótlannak hat ez az egész.
Mi is helyet foglalunk a fiatalabbik Hargreevessel, egyenesen Ethannel szemben.
-És még? -kérdezi a fiú mellőlem, türelmetlenül, megfeszítve az állkapcsát.
Ethan sóhajt egy hatalmasat, majd belekezd.
-Régebben, úgy egy évvel ezelőtt hatalmas válságban voltunk Bloom-mal, még a házunkat is el akarták árverezni. -mondja, látszik a tekintetén hogy nehéz időszak volt ez, mindkettejük számára. -Nem akartam elhagyni az otthonomat, hiszen már generációk óta a családomé volt, csupán felújjítottuk. Annyi állást vállaltunk a feleségemmel amennyit csak tudtunk, de rengeteg pénzt kellett volna összekaparnunk egész kicsiny időkereten belül. Aztán, hirtelen a semmiből, megjelent az ajtónkban egy férfi.-folytatja.-Egy férfi, akinek Sir Reginald Hargreeves volt a neve. Azt mondta hallott a helyzetünkről, és hogy lenne számomra egy állása. Azt mondta busásan megjutalmaz érte... Egy lány után kellett nyomoznom, kideríteni hogy mit csinál egy átlagos iskolai napján. -pillant rám. -Eleinte ellenkeztem, de muszáj volt belemennem.
-És hát...kihúzott minket a csávából, miután abba hagyhattam a munkám, valóban segített rajtunk. -fejezi be, majd hátradől a faszéken.
Gyanakodnom kellene, mégsem megy. Ez a férfi vagy túlságosan is őszinte, vagy borzasztóan jól tud hazudni, én pedig nem tudom hogy melyik eshetőségnek hihetek.
-Van még valami más is? -kérdezi Ötös gyanakvóan, úgy méregetve a felnőtt férfit, mintha csak egy elítélt rab lenne.
-Elmondtam mindent. -biccent.
Összeszorított ajkakkal állok fel a kanapéről, keserű ízzel a számban. Nem tudtunk meg semmi újat. Konkrétan ugyanazok a dolgok hangzottak el többnyire, amelyekre eddig mi is rájöttünk.
Ez pedig borzasztóan idegörlő.
-Akkor viszont, mi mennénk is. Viszlát, és minden jót önöknek. -köszönök el.
-Ugyan. -villant egy gyors mosolyt, majd kikísér minket az ajtóig.
・❥・
ESTÁS LEYENDO
𝐊önyörtelen 𝐒𝐳avak |Five Hargreeves ff|
Fanfic________ 𝐊Ö𝐍𝐘Ö𝐑𝐓𝐄𝐋𝐄𝐍 𝐒𝐙𝐀𝐕𝐀𝐊 |𝐓𝐔𝐀 /𝐅𝐈𝐕𝐄 𝐇𝐀𝐑𝐆𝐑𝐄𝐄𝐕𝐄𝐒 𝐅𝐅. | ________ Mi van akkor, ha Ötös és a családja sikeresen visszatértek az otthonukba? Ha már nem kell tovább szenvedniük a másik hibájából adódóan? Mi van akkor...