geheim.

849 39 44
                                    

Ik heb een geheim. Hoe ik heet, zeg ik niet. Hoe ik er uit zie, zeg ik ook niet. Wat ik wel zeg is dat ik morgen 16 word. Maar nog belangrijker, ik zal je vertellen wat mijn grootste geheim is. Heb je soms het gevoel dat je door geen 1 mens geaccepteerd wordt? Dat je anders bent? Nou, zo voel ik me dus. Ik bedoel, ik heb niet echt vrienden ( behalve dieren dan. Die kwetsen me tenminste niet ). ik heb ook geen broertjes of zusjes. Gelukkig heb ik mijn ouders nog. Ik geloof dat ik ooit op een dag 1 of andere uiverkorrene zal zijn. Met krachten enzo. Ik heb echt zin in morgen. Gelukkig is het morgen zaterdag dus is mijn verjaardag niet op school. Over school gesproken, vroeger werd ik gepest op de basisschool. Maarja, stel je voor hè, als ik echt een elf wordt dan...... tja, ik heb geen idee. Gewoon afwachten tot morgen.

22.00 uur.

Ik lig net in bed. Ik kan niet zo goed slapen vanwege de zenuwen. Ik weet echt niet wat ik moet doen als ik een elf zou zijn ( of een ander mythisch wezen) . Na paar keer woelen val ik in een onrustige slaap.

Tringgggggggg! Tringggggggg

Arggg stomme wekker. Het is 8 uur. Opeens schiet er een gedachten door mijn hoofd: ik. Ben. Jarig.yes!!! Snel stap ik uit bed en loop langs de spiegel maar ik blijf even bij de spiegel staan en sla een hand voor mijn mond. Het is niet waar..... Dit kan gewoon niet.


het geheime geheim. [ Voltooid ]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu