De voorspelling.

303 27 18
                                    

Hey coole lezertjes. Ik wil even Redfirestar bedanken omdat zij/hij zo aardig is om op mijn verhaal te stemmen en te reageren. Maar ik vind het helemaal tof dat zij/hij mij boek wou promoten in zijn/haar verhaal. Ik raad aan om een kijkje bij zijn/haar boeken te nemen.

Maar nu laat ik jullie weer verder lezen aan mijn boek. ENJOYYY!!!
XXX Daantjebanaantje1

' Die jongens zijn spionnen van de heer van de duisternis. Ze vragen aan iedereen of ze de prinses gezien hebben. Als je ontkent bedreigen ze je totdat je toegeeft. Dus daarom. ' Zegt Seuvel.' Maar Shadow wat heb je met die jongens gedaan?' ' Haha, dat was echt leuk, jullie hadden hun gezichten moeten zien. Ze kwamen op mij af. Ik stuurde honderden paarse stenen op hun af. Ze lagen kreunend van de pijn op de grond. Toen keek ik ze boos aan en hinkten ze weg. Ik weet niet waar ze nu zijn maar 1 jongen zei: Je bent nog niet van ons af, zwerfhond.' Omfg! Supercool van die stenen. ' Zullen we weer naar het hotel gaan? Ik ben super moe.' ' Ja is goed' Antwoord ik. We lopen terug. Ble, weer dat roteind lopen door het bos. En nu zal het veel langer duren doordat we weer normaal moeten lopen. Als we bijna het bos grenzen, zien we een menigte mensen staan. Ik ben benieuwd wat er aan de hand is en wurm me tussen de mensen. Seuvel en Shadow volgen mij. Uiteindelijk lukt het me op helemaal vooraan te staan en ik zie een man. Hij is al behoorlijk oud zo te zien. Hij draagt zo'n tovernaarspakje en heeft een lange witte baard. Ik vind hem wel erg op Merlijn lijken, die ene tovenaar van koning Arthur ofzo. De tovenaar loopt paar passen naar voren. ' Geliefde elfen, zou ik alstublieft u aandacht mogen. Ik heb een belangrijke mededeling. Ik wil u graag een voorspelling mededelen over de uitverkorene die de heer van de duisternis zal verslaan. Als het goed is is de uitverkorene al in deze wereld maar niemand weet hoe hij/zij eruit ziet. Hier komt de voorspelling: Niemand weet hoe de uitverkorene eruitziet. Niemand.
Behalve hij/zijzelf en de 3 elven die met hem of haar meegaan op reis.
Als het de volgende volle maan zal komen, zal de heer aanvallen en moet de uitverkorene zijn/haar kans grijpen.'
Ik hoor mensen zeggen: ' weer 1 van zijn verzonnen fabeltjes.' Of: ' Die man wordt steeds maar gekker.' De tovenaar heeft het blijkbaar gehoord en zegt: 'Elfen, geloof me. U zult het vanzelf merken.' Shadow die naast me staat zegt: ' Het is nu volle maan dus volgende maand zal de heer van de duisternis waarschijnlijk aanvallen. Maar waar?' 'Die man of tovenaar zei iets met volle maan dus ik denk in de stad: "Bloodmoon."' Zegt Seuvel die aan de andere kant van mij staat. ' Dat zou inderdaad zo kunnen zijn ja. Maar Selua, we moeten elke dag trainen. Je moet je elementen kunnen beheersen en onder controle kunnen houden. Maar het is belangrijk dat je niet alleen je basiselementen beoefend maar ook de bijelementen. En die derde persoon zullen we zeker vanzelf wel vinden.' Ik vind het goed wat Shadow zegt maar ik wil nu echt terug naar het hotel. ' Zullen we dan nu gaan?' 'Is goed, het is al 2 uur 's nachts. '
We wurmen ons uit de menigte elfen en lopen het bos in.

Heyy,
Ik wil nog even wat vragen: Hebben jullie een leuke naam voor de derde persoon die mee gaat met Selua? Tip: het is wel een meisje.
Laat het mij weten als je een naam hebt in de reacties of stuur mij een privé bericht. Xxx
Daantjebanaantje1

het geheime geheim. [ Voltooid ]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu