oefening baart kunst.

292 27 7
                                    

Hey
Mijn boek staat op nummer 18 bij populair in fantasie!!! Ik dacht echt OMG dit!! Zonder jullie lezertjes was dit nooit gelukt. Thank you!!!

Als we eindelijk bij ons hotel aankomen, wat uren geduurd heeft, gaan we naar onze kamer toe. Dit keer gaan we met z'n allen in de lift. We zijn veelste moe om met de trap te gaan. Als we uit de lift stappen lopen we naar onze kamer. Ik doe de deur open met de sleutel. Meteen rennen we naar ons bed en ploffen er op neer. Shadow verandert weer in een wolf zodat hij kan slapen op het kleed dat in de hoek ligt. Na paar seconden val ik in slaap.

Er tikt iemand tegen mijn hoofd. ' Hou op. Ik slaap nog.' Mompel ik. ' Opstaan we moeten trainen. Het is al half twaalf. ' Ik herken de stem van Seuvel meteen. ' Waarvoor moeten we dan trainen?' ' We gaan trainen met je elementen weet je nog?' 'O ja.' Ik sta op en rek me nog even uit. ' Ik heb een tosti voor je. Je was nog niet wakker en ik dacht dat je dit wel lekker zou vinden.' Seuvel geeft de tosti aan mij. ' Hmmmm lekker ik hou van tosti's! Bedankt Seuvel, aardig van je.' Seuvel glimlacht naar me ik glimlach naar hem terug. Ik begin hem nu echt leuk te vinden. En dan bedoel ik leuk leuk. Hihi. ' Waar is Shadow eigenlijk?' Vraag ik. ' Die ging iemand zoeken die water kan sturen. Diegene kan jou dan trainen.' ' En de andere elementen dan? Van wie krijg ik daarvan les?' 'Ik kan aarde en vuur besturen dus ik zal jou aarde en vuur leren sturen en Shadow kan lucht sturen en ook een oude gave vertelde hij. Iets met kristallen of zo.' 'Cool!' Antwoord ik. ' Als je je hebt klaargemaakt en heb gegeten, gaan we beginnen met de les vuur sturen.' Zegt Seuvel.

Na het eten en klaarmaken beginnen we. We staan tegenover elkaar in de kamer. ' Goed, we beginnen eerst met de basis oefening.' Hij pakt een glas water. ' probeer maar met je gedachten en je handen vuur tevoorschijn halen. Ik weet dat je het gaat lukken, Selua.' In mijn gedachten denk ik: stijg op! Stijg op! Met mijn handen beweeg ik omhoog. Paar seconden lang lukt het niet maar dan lukt het opeens. Het vuur komt lanzaam omhoog. ' Goed zo! Breng het vuur nu naar je toe. Wat er ook gebeurt blijf je concentreren op het vuur.' Zegt Seuvel. Ik denk: naar mij toe, naar mij toe. Ik blijf dit telkens herhalen. Met mijn vingers richt ik naar mij toe. Het vuur komt naar mij toe. Steeds dichter bij totdat het zo dicht bij mijn gezicht komt dat ik bang ben om te verbranden. Ik begin in paniek te raken. Vuur is nooit mijn beste vriend geweest. Meteen is mijn controle over vuur weg en verdwijnt het vuur. ' Probeer echt aan niets anders te denken dan waar je mee bezig ben. Probeer maar nog een keer.' Phoe dit is echt moeilijker dan dat ik verwacht had. Bij films lijkt het zo makkelijk. Ik probeer het nog een keer. Zo oefenen we de hele middag met het vuur omhoog tillen en naar me toe brengen. Aan het einde van de middag kan ik zelfs al het vuur laten draaien.

Rond half 6 komt Shadow eraan. ' Ik het duurde een eeuwigheid voor ik iemand kon vinden die waterkracht kan besturen. Maar ik heb iemand gevonden die Selua graag zou willen helpen. Hier is ze, ze heet...'

het geheime geheim. [ Voltooid ]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu