klaarmaken voor vertrek 2.

368 32 10
                                    

Ik word wakker doordat iemand zachtjes tegen me wang tikt. ' Goedemorgen, maak je klaar dan gaan we op pad. 'Het is Seuvel. Ik heb me ogen nog dicht maar ik hoor aan zijn stem dat hij het is. Lanzaam doe ik mijn ogen open en rek ik me uit. ' Kom over een half uur in de keuken. Ik pak alvast eten. ' Roept Seuvel voor dat ie weg gaat. Ik sta op. Ik loop naar de badkamer. Ja, er zit een badkamer in de slaapkamer. OMG!!! Ik kam mijn haar. Ik laat het maar los denk ik. Dan breng ik een beetje mascara aan. Ik trek me pyjama uit die ik gisteravond gekregen had. Dan trek ik een jurkje aan die ik in de grote kast zie liggen. Het is een donker en lichtblauwe jurk. Ik vind hem echt cool. Als ik klaar ben loop ik naar beneden. Hoelaat zou het eigenlijk zijn? ' Wow, je ziet er ehh.... mooi uit.' Seuvel kijkt een beetje verlegen en hij word rood. ' Dankje!' zeg ik terug. ' Hier is een tas met eten.' Hij geeft me een tas. Phoe wat zwaar. ' Hij is veelste zwaar om te dragen. ' 'Haha ik wist dat je dat zou zeggen. Zie je dat knopje daar. Klik er maar eens op.' Ik die wat Seuvel Zegt. Als ik op het knopje geklikt heb vouwt de tas zich op tot een ring. OMG!!! ' Hoe kan dit?' Vraag ik verbaasd. ' Tja, technologie. Maar kom we gaan.' ' Moet we die oude vrouw niet even zeggen dat we weg gaan?' Seuvel trekt een ongemakkelijk gezicht. ' Ehmm nee, ze weet wel dat we weg gaan en ik wil haar trouwens niet wakker maken. Je wilt niet weten hoe chagrijnig ze dan is.' Ik durf er geen antwoord op te geven dus lopen we in stilte de deur uit naar het bos. Zoals beloofd mag Shadow ook mee.

Een lange tijd lopen we door het bos. Ik schat 6 uur ofzo. Uiteindelijk komen we in een klein stadje terecht. ' Kom, dan gaan we daar lunchen. Ik heb honger als een paard.' Seuvel trekt me mee naar een restaurant. Het restaurant ziet er best wel gezellig uit. We gaan aan een tafel zitten. Er komt een elf naar ons toe in een rare uniform. Ik denk dat het een ober is. ' Zou u uw hond buiten kunnen laten? We hebben liever geen honden in dit restaurant of andere dieren.' Zegt de ober. Hij kijkt een beetje geïrriteerd. Het liefst wou ik zeggen: "Hé, het is geen hond maar een wolf dat zie je toch? En ik laat hem echt niet alleen buiten staan." Maar inplaats van dat kan ik alleen maar zeggen: ' Ehhhhh natuurlijk.' Ik ga van tafel en loop naar buiten met Shadow. Het zal niet zo lang duren. Ik bewaar wel wat eten voor je, zeg ik tegen de wolf in mijn gedachten. Ik pak een touw dat op de grond ligt en bind de wolf aan een hek vast met het touw. Dan loop ik weer het restaurant in.

Als ik weer aan tafel zit, zegt Seuvel dat hij al drinken en eten heeft besteld. Ik benieuwd wat voor drinken en eten hij heeft bestelt en vraag het. ' Dat is een verrassing. Je zal het vast wel lekker vinden.' Hij krijgt een grijns op zijn gezicht.

Hey murpjes. ( Zo noem ik jullie nu.) Hoe vinden jullie het boek tot nu? Ik heb deze week toetsenweek ( diepe zucht). Daarom kan ik deze week niet meer zo veel uploaden. Sorry : (((
Maar I hope you enjoy my book. Xxxxxxx jes

P.S. Vertel aan alle mensen die je kent en die wattpad hebben dat ze mijn boek moeten lezen.

Xxxxxxx jes

het geheime geheim. [ Voltooid ]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu