Hey coole murpjes,
Ik heb VAKANTIEEEEEE!!! Hopelijk jullie ook. ; ) Ik zal proberen om de twee dagen een nieuw deel te schrijven. Maar ik ga wel volgende week op vakantie ( naar Frankrijk ) dus dan kan ik niet nieuwe delen uploaden. SORRY :,( Naar welk land gaan jullie eigenlijk naartoe in de vakantie?
P.s. Als jullie nog fouten zien mogen jullie het altijd zeggen want dan kan ik ze verbeteren.Xxx Daantjebanaantje1
Oke wat er dus vervolgens gebeurde was dit ( tip: hou je stevig vast ) : oke, het eten dat ik in mijn gedachten had kwam op mijn bord. SUPERCOOOOOOOOOOOOL. Het kwam gewoon serieus te voorschijn. Dus ik dacht 2 dingen.
Ding 1: OMG!!! SUPERCOOL!!! Zal dat hier altijd zijn?
Ding 2: Kan ik dit echt eten? Is het wel echt eten?
Ik keek rond me. Overal zag ik elven die smulzig zaten te eten. Of ik zag elven waarvan op hun borden eten te voorschijn kwam en toen gewoon gingen eten. Wacht eens even, eten ze nou met hun handen? ' Waar is het bestek? ' Vraag ik. ' Oh in hotels hier moet je handen eten. Probeer maar.' ' Oké', zeg ik op een hoge toon. Voorzichtig pak ik de kom met yogurt en zet hem op mijn mond. Lanzaam laat ik de yogurt in mijn mond glijden. Seuvel heeft precies het zelfde eten als mij. Ook doet hij het zelfde met zijn yogurt als mij.
Na het eten gaan we naar onze kamer. We doen weer een wedstrijd wie als eerste boven is. Dit keer moet ik met de trap en Seuvel met de lift. Lekker eerlijk, denk ik, ik moet helemaal naar boven klauteren. En uiteindelijk wint Seuvel. Alweer maar wel logisch, toch? Als we onze kamer in komen ga ik zitten op het bed van Seuvel. Seuvel komt naast me zitten. Hij steekt zijn hand uit en er komt een oud, maar dan ook echt oud boek tevoorschijn. ' In dit boek staan allemaal dingen in over deze wereld. Vaak over de geschiedenis. Zoals hoe de elven zijn ontstaan of belangrijke elven. Blader er maar wat in dan ga ik even een luchtje scheppen. Ben in een half uur terug. ' Seuvel zwaait nog even kort voordat hij weg is. Ik zwaai terug. Dan, als Seuvel vertrokken is, pak ik het boek dat naast mij ligt. Ik blader wat en kom op een stukje over elementen.
Er zijn 4 basiselementen: vuur, water, lucht en aarde. Elk element heeft zijn eigen eis: vuur wil branden, water wil stromen, lucht wil stijgen, aarde wil binden.
Alleen de uiverkorrene kan al deze 4 elementen beheersen om zo de man te doden die de prinses wil stelen. De man wordt ook wel "de wrede heer van de duisternis" genoemd. Er zijn ook bijelementen zoals: ijs of bliksem. Je kan alleen de bijelmenten beheersen als je 1 van de basiselementen goed beheerst. Als je er achter wilt komen welke element(en) je hebt, leg je je linkerhand op je rechterteen en herhaal je telkens deze vraag terwijl je je er goed op concentreert: vertel mijn elementen. Herhaal dit ongeveer zo 10 keer. Als het goed is zal je een stem horen die zegt welke elementen je hebt.
Ik sla het boek dicht. Ik ben best wel benieuwd welke elementen ik zou hebben. Ik probeer het gewoon. Ik pak met mijn linkerhand mijn rechterteen en sluit mijn ogen terwijl ik in mijn gedachten zeg: vertel mijn elementen. Na paar keer dat gezegd te hebben hoor ik een stem: 'Jou elementen zijn vuur, water, lucht en aarde.'
Maar wacht, dan ben ik....
JE LEEST
het geheime geheim. [ Voltooid ]
FantastikHet geheime meisje gelooft haar hele leven al in 1 ding: elven. Soms voelt ze een kracht, een ziel die haar aandacht trekt. Maar als ze 16 is, komt ze er achter dat ze al die tijd gelijk had. Als het geheime meisje naar de elven wereld moet, ontmoe...