Een bijzondere wandeling.

392 31 8
                                    

De jongen en ik lopen in het bos. ' Dus...' Begint de jongen. ' Over net gesproken, met dat bloed prikken enzo. Het spijt me dat ik dacht dat je een spion was.' ' Oke.' Antwoord ik kortaf. ' Maar van wie een spion dan?' Floept er uit mijn mond. ' Ehmm, hoe moet ik dit zeggen?' Zegt de jongen.' Oke, 16 jaar geleden kregen de koning en koningin van de elfen een dochter. De toekomstige koningin. De koning en koningin waren erg blij met hun kleine prinsesje. Maar de prinses was nog geen maand oud of de prinses werd gestolen door een zeer jonge man. Waarschijnlijk wou hij, later als de prinses oud genoeg was, met haar gaan trouwen. Omdat hij dan koning zou worden en alle macht zou krijgen. Gelukkig wisten paar elfen wat later de prinses te stelen en haar naar een land te sturen ver, ver van hier. Maar die zeer jonge man die de prinses had gestolen, is opzoek naar de prinses. Daarvoor gebruikt hij spionnen en als hij de prinses vindt en aan de macht komt, zal alles veranderen. ' Ik luister aandachtig. ' Wow, Maar nu even wat anders. Dit is misschien een late vraag, hoe heet je eigenlijk?' ' Ik heet Seuvel.' Zegt de jongen. ' Wow, mooie naam!' ' Dank je. Hoe heet jij dan?'
'Ehmm, eigenlijk wil ik dat niet zeggen. Want dan weten de lezers van dit boek wie ik ben, snap je?' ' Oke.' Zegt Seuvel. ' Misschien kunnen we wel een elven naam voor je verzinnen. Het zou toch raar zijn als ik je telkens meisje noem?' ' Oke is goed.' ' Wat dacht je van..... Selua?' ' Mooie naam.' Zeg ik. ' Dus vanaf nu ben ik Selua?' ' Inderdaad. Maar wat de hoofdzaak is,
Wij moeten die zeer jonge man vinden en hem doden.Voor het te laat is.' ' Maar waarom wij? Er zijn toch genoeg anderen men....ehh elfen?' ' Dat is waar.' Zegt Seuvel. ' Maar wij moeten hem vinden want jij bent.....'

Tja, wat/ wie is Selua? Ik ga jullie het spannend maken. Zet in de reacties wat/ wie jij denkt dat Selua is.
Xxx Daniëlle.

het geheime geheim. [ Voltooid ]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu