Nee dit kan niet... Ik probeer het nog een keer maar het stemmetje zegt weer: ' Vuur, water lucht, aarde.' Oke, ik ben dus DE UITVERKORNE. Ik sta nu helemaal te flippen. Ik zoek het hoofdstuk op over de uitverkorene en lees er een klein stukje uit. Ondertussen is Shadow naast mij komen zitten.
Nadat de prinses was bevrijd van de heer van de duisternis door paar elven, werd ze naar de mensen wereld gebracht. Daar zou ze beschermd zijn tegen de heer van de duisternis. Alleen diegene die de 4 elementen beheerst is de uitverkorene. Maar niet alleen de uitverkorene....
Ik kijk hoelaat het is. Raar, Seuvel is al langer dan een half uur weg. Ach, hij zal vast nog wel terug komen. Opeens ben ik moe. Ik leg het boek op nachtkastje van Seuvel en ik ga naar mijn bed. Ja, met mijn kleren nog aan. Ik val als een blok in slaap.
Ik word wakker doordat Shadow aan mijn gezicht likt. Als ik weer op de klok kijk zie ik dat het al 12 uur ' s nachts is. Ik kijk rond. Seuvel is er nog steeds niet. Ik raak een beetje in paniek. Oke rustig, zeg ik in mezelf. Huisregel 1 van mij: raak niet in paniek. ' Kom Shadow, dan gaan we hem zoeken.' We lopen de deur uit naar de lift toe. Het duurt een tijdje voordat de liftdeuren opengaan. Snel stappen we in. Als we bij de receptie aan zijn gekomen, springt Shadow voor me neer. ' Volg mij het is tijd voor iets belangrijks. ' zegt hij. ' Maar Seuvel dan? Moeten we hem niet eerst vinden?' ' Ja doen we ook maar ik weet een snellere manier om hem te vinden. Kom!' Ik volg Shadow maar. Ik kan hem nauwelijks bijhouden. Hij is zo snel dat zelfs.... Na ja geen idee eigenlijk. Maar daar gaat het nu niet om. We komen na een tijdje het bos in. Ik herken het bos. Volgens mij is dat het bos waar we doorheen moesten reizen om bij Dream night te komen. We lopen een tijdje in het bos totdat we een grote steen tegenkomen. ' Wacht hier op mij.' Zegt Shadow en hij gaat zo achter de steen zitten dat ik hem niet kan zien. Ik hoor hem wat mompelen in zichzelf. Dan gebeurt er iets ongelofelijks: er komt een paarse straal achter de steen vandaan. Nadat de paarse straal lanzaam verdwenen is, komt er een jongen achter de steen vandaan. Hij heeft lichtblond haar en....paarse ogen? ' Jij bent... Jij... Nee. ' Is het enige wat ik nog kan uitbrengen. ' Ja ik ben het Selua, Shadow. Ik ben een soort van weerwolf. Maar dan kan ik zelf bepalen wanneer ik een mens wil zijn of een wolf. Maar meestal ben ik een mens hoor, als ik een wolf ben zitten mensen me soms wel eens achterna. Maar ik ben veel sneller dan zij.' Shadow lijkt wel trots te zijn opzich zelf. ' Wow, Maar hoe heette je dan eerst?' Vraag ik. ' Eerst heette ik Aaron. Maar nu Shadow, want die naam vind ik beter bij mij passen.' Oke, denk ik , nu word ik echt wel een beetje bang van hem. Aaro.... Ehh ik bedoel Shadow zegt snel: ' Je hoeft niet bang voor mij te zijn ik ga mee op je reis naar de heer van de duisternis. Maar eerst naar Seuvel. Als we zo gaan lopen zijn we lang onderweg. Kom mee, ik ben niet de enige hier die een weerwolf is.' ' Wacht dus ik ben de uitverkorene en een WEERWOLF?!! Het wordt steeds gekker in deze wereld.
We lopen naar de steen waar Shadow zich net had getransformeerd. ' Oke denk aan wolven en zie jezelf voor je als wolf.' Ik doe mijn ogen dicht en probeer het. Ik zie mezelf voor me als wolf : Grote oren en jankend naar de maan. Ik voel dat er overal haar groeit. Ik voel een staart komen en ik heb de neiging om naar de maan te huilen. Ik doe mijn ogen open. Shadow staat op mij te wachten. Hij is weer een wolf. Zijn kleren zijn gescheurd en die van mij ook. Uiteindelijk ben ik klaar met transformeren tot een wolf. ' Op het begin is het moeilijk om te transformeren maar als je er gewend aan ben, is het zo gebeurt. ' Zegt Shadow. We rennen door het bos. ' Ik weet misschien waar Seuvel is. Kom mee, ik weet de weg wel.' Ik volg Shadow maar. Hopelijk heeft hij gelijk...
Heyyy
Spannend :0
Waar is Seuvel?
Morgen of overmorgen komt er weer een nieuw stukje!!!Xxx Daantjebanaantje1
JE LEEST
het geheime geheim. [ Voltooid ]
FantasyHet geheime meisje gelooft haar hele leven al in 1 ding: elven. Soms voelt ze een kracht, een ziel die haar aandacht trekt. Maar als ze 16 is, komt ze er achter dat ze al die tijd gelijk had. Als het geheime meisje naar de elven wereld moet, ontmoe...