Jh: noldu yine neye kızdında trip atıyorsun hanfendi
İşte bu, tahmin ettiğim gibi olmuş
Eun: yok birşey oppa
Hoseok oppa bana tek kaşını kaldırarak bakarken jungkook oppa araya girmişti
Jk: büyük ihtimal onu kahvaltıya çağırmadığımız için trip atıyordur
Keyifle çaktırmamaya çalışarak saçlarımı savurup mutfağa doğru ilerlerken arkamdan kıkırtı sesleri geliyordu. Mutfağa girdiğimde tezgahın üstünde kimçi vardı. Isıtıp büyük bir iştahla yerken içeri jungkook, taehyung ve jimin oppa girmişti.
Ağzımda yemekle onlara kısaca bakıp tekrar yemeğe dönmüştüm. Ben son lokmaları da yerken onlarda masanın etrafında oturup sohbet etmeye başlamışlardı.
Aklıma gelen şeyle hızla son kalan lokmalarıda yiyip tabağı lavabonun içine bırakıp hızla mutfağın çıkışına ilerleyecekken bir anlığına yanımda sohbet ettiklerini unuttuğum vminkook üçlüsünün bana seslenmesiyle mutfağın girişinde durmuş ve onlara dönmüştüm.Th: Eun nereye böyle aceleyle gidiyorsun?
Eun: ıhm.. şey, iki dakika odaya çıkıp geliyorum oppa
Jm: yemeği yiyince geçti sinirin bakıyorum
Eun: eh.. biraz öyle olmuş olabilir, neyse ben şimdi odaya çıkıyorum geliyorum iki dakikaya
Tam tekrar hareket edicekken jungkook oppanın bana seslenmesiyle durmuştum
Jk: odaya çıkmışken benim telefonuda getirsene gelirken, odada kalmış
Eun: tamam oppa
Hızla jungkook oppa'ya cevap verip merdivenleri ikişer çıkarken merdivenlerin sonunda jungkook oppa'nın dediği aklıma geldi. Şimdi ben jungkook oppayla mı kalıyorum yani?
AĞAĞĞAĞAĞAĞAĞAAA neyse, tamam, sakin olmalıyım. Temkinli adımlarla uyandığım yani benim odaya ilerleyip kapıyı açtığım zaman gözlerim direk telefonumu aradı. Buluncada şifreyle karşılaşınca afallasamda normal telefonumdaki şifreyi girince açıldı ve zafer kazanmışcasına gülümseyip karıştırmaya başlamıştım ama, ama.. nasıl yani? Olması lazım!...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile hayal et shifting
Random18 yaşındaki genç kız shifting deneyerek hayranı olduğu grubun 8. üyesi olmaya çalışır ama işler yolunda gitmez